BePe Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Fikk endelig mitt nye HK, med NForce skulle alt bli ein drøm, men nei. Alt virker egentlig greit, utenom USB da. Windows finner ingen av mine USB dingser. Har en USB hub, bluetooth og mus som jeg gjerne vil forsette å bruke. Det virker nesten som om tingene ikke får strøm. Når jeg plugger i musa kommer det ingen lys osv. Føler jeg etter hvert har prøvd det meste. Nyeste bios, nyeste drivere, XP SP1. Det kan kanskje være noe i bios? Instillingene nå er v1,1 og 2.0, (virker ikke med bare 1,1 heller). Eller kanskje en jumper på HK? Håper noen her har hatt det samme problemet Nå e eg sinsykt lei. Begynner å lure på hardware feil. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 de skal komme når du innst XP SP 1, har kortet selv og her funker det. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Husk å innstallere SP1 før du innstallerer Chipsetdrivere oa. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Funker fint UTEN sp1 og her... og usb fungerer fint med nyinnstalert xp på dette kortet.. Du har ikke usb fremme i kabinettet dit som kan være feilkobla eller noe. Har du prøvd å la musa stå i ei god stund? hender det tar litt tid før XP finner saker og ting... TaZ Endret 14. januar 2004 av taz Lenke til kommentar
BePe Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Bare for å spør litt til. Dersom XP finner USB på HK, da er vel alt i orden? XP finner USB, og installerer drivere. SiSoft viser at USB 2.0 er installert, men ingen enheter blir registrert når de blir plugga i? Standard ENHANCED PCI to USB host controller er installert. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Installere denne kanskje . http://support.microsoft.com/?kbid=822603 ( USB 1.1 & 2.0 Driver Update for Windows XP SP1 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå