Populært innlegg Brother Ursus Skrevet 14. juli Populært innlegg Del Skrevet 14. juli Just now, Homba said: Sykt å skrive noe sånt. Søk hjelp mann Ville du ikke ønsket Hitler død? Stalin? Putin? Andre autoritære ledere hvis idiotiske og forræderske beslutninger koster liv? Trump utviser mange holdninger som er uforenelige med demokrati og vestlige verdier. Det er også ting som tyder på at han er en forræder og en utenlandsk agent. Det er få mennesker jeg ønsker noe vondt i verden, men folk som Trump og Putin er blant dem. 9 1 Lenke til kommentar
overhodet Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli frohmage skrev (Akkurat nå): NRA og republikanere drømmer jo ofte om en "good guy with a gun". Hadde folk kunne gå med våpen inne på rallyet ville alle blitt skutt i et forferdelig kaos det er jeg ganske sikker på. 1 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Tåkefyrste Skrevet 14. juli Populært innlegg Del Skrevet 14. juli Just now, Brother Ursus said: Ville du ikke ønsket Hitler død? Stalin? Putin? Andre autoritære ledere hvis idiotiske og forræderske beslutninger koster liv? Trump utviser mange holdninger som er uforenelige med demokrati og vestlige verdier. Det er også ting som tyder på at han er en forræder og en utenlandsk agent. Det er få mennesker jeg ønsker noe vondt i verden, men folk som Trump og Putin er blant dem. Det er helt spinnvilt å nevne Trump i samme åndedrag som Putin, Hitler og Stalin. Skjerp deg. 9 1 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli 6 minutes ago, FrihetensRegn said: Kanskje vi trenger russernes hjelp når globalistene og EU stjeler landet og oljefondet vårt. Hvis du virkelig mener det der bør du søke hjelp og slutte å oppsøke skrullingsider på nett. 8 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli frohmage skrev (1 minutt siden): NRA og republikanere drømmer jo ofte om en "good guy with a gun". De har jo også det fine ordtaket "guns dont kill people, people do". Lurer på hvor langt skytteren hadde kommet med en kniv.. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Brother Ursus Skrevet 14. juli Populært innlegg Del Skrevet 14. juli 2 minutes ago, Tåkefyrste said: Men Trump er ingen tyrann, det er det som er det sjuke. Han har ikke gjort noe i landet som har er i nærheten av tyrannisk, men likevelg blir han behandlet som om han er Hitler. Han har sterke meninger og noen klovnete utsagn. That's it. Hadde det enda vært så vel. Men, nei. Trump er helt klart en potensiell tyrann, og en som kan gjøre enorm skade på verden. Han kan føre oss inn i tredje verdenskrig om han blir president mens krigen i Ukraina fremdeles pågår. Det kan han gjøre ved å trekke amerikansk støtte som vil oppfordre til f.eks russisk atomvåpenbruk. 8 2 Lenke til kommentar
Homba Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli Brother Ursus skrev (1 minutt siden): Ville du ikke ønsket Hitler død? Stalin? Putin? Andre autoritære ledere hvis idiotiske og forræderske beslutninger koster liv? Trump utviser mange holdninger som er uforenelige med demokrati og vestlige verdier. Det er også ting som tyder på at han er en forræder og en utenlandsk agent. Det er få mennesker jeg ønsker noe vondt i verden, men folk som Trump og Putin er blant dem. Jeg er oppriktig bekymret for deg hvis du har fått slike vrangforestillinger som dette. Ta en pause fra nettet 8 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Brother Ursus Skrevet 14. juli Populært innlegg Del Skrevet 14. juli Just now, Tåkefyrste said: Det er helt spinnvilt å nevne Trump i samme åndedrag som Putin, Hitler og Stalin. Skjerp deg. Det er urettferdig - frem til det ikke er det. Det er derfor jeg snakker om føre-var prinsipper. La oss ha denne diskusjonen igjen om fire år. 9 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg 0laf Skrevet 14. juli Populært innlegg Del Skrevet 14. juli Tåkefyrste skrev (2 minutter siden): Men Trump er ingen tyrann, det er det som er det sjuke. Han har ikke gjort noe i landet som har er i nærheten av tyrannisk, men likevelg blir han behandlet som om han er Hitler. Det er basert på hva han prøvde å gjøre, men ofte ble stoppet av sine egne, deriblant Mike Pence, Bill Barr osv. Det er også basert på uttalelser og dokumenter som har kommet ut i det siste, rettssakene mot Trump osv. Sist han ble president trodde han at han kunne drive USA som sitt eget selskap, sette inn egen familie i toppstillinger, å gjøre som han ville. Han innså raskt at justisvesenet, Huset, og tusenvis av ansatte i departementene kunne stoppe planene hans, og han endte derfor opp med å stort sett spille golf og forsøke å bli kompis med diktatorer. Denne gangen tyder alt på at Trump har lært, og at han går inn i dette med en plan om å forsøke å endre systemet slik at han som president kan gjøre hva han vil. 10 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Brother Ursus Skrevet 14. juli Populært innlegg Del Skrevet 14. juli Just now, Homba said: Jeg er oppriktig bekymret for deg hvis du har fått slike vrangforestillinger som dette. Ta en pause fra nettet Det er jo forståelig at dere støtter Trump hvis dere ikke sitter på faktainformasjon om hvem han er og hva han har gjort og hva han er kapabel til å gjøre. 5 5 Lenke til kommentar
Homba Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli Brother Ursus skrev (Akkurat nå): Det er jo forståelig at dere støtter Trump hvis dere ikke sitter på faktainformasjon om hvem han er og hva han har gjort og hva han er kapabel til å gjøre. Støtter ikke Trump. Er bare uenig med deg når du skriver at du skulle ønske at kula tok livet av han. 4 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Aiven Skrevet 14. juli Populært innlegg Del Skrevet 14. juli (endret) Brother Ursus skrev (2 minutter siden): Det er jo forståelig at dere støtter Trump hvis dere ikke sitter på faktainformasjon om hvem han er og hva han har gjort og hva han er kapabel til å gjøre. Det sitter ikke du heller på. Trump står for mye jeg ikke står for, men han er bedre enn mange alternativer, eksempelvis Biden. Endret 14. juli av Aiven 9 1 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli (endret) Var noe med opptrinnet, som fikk meg til å tenke at det kan være arrangert. Det virket ikke helt ekte. Endret 14. juli av Delvis 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli Delvis skrev (1 minutt siden): Var noe med opptinnet, som fikk meg til tenke at det kan være arrangert. Det virket ikke helt ekte. Hvorfor ikke ekte? 1 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli 32 minutes ago, Brother Ursus said: Jeg vet det er stygt å si det, men det beste hadde nesten vært om skytteren hadde bedre sikte. Det ville redusert Bidens sjanser enda mer, så hvordan kan det være positivt hvis du er redd for republikanerne. Eller er du bare redd for Trump? 2 1 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli Homba skrev (Akkurat nå): Støtter ikke Trump. Er bare uenig med deg når du skriver at du skulle ønske at kula tok livet av han. Kommer vel an på hvordan man ser på det. Jeg tror veldig få er tilhengere av politisk vold, og ikke nødvendigvis mener at presidentkandidater de ikke liker bør skytes, men nå har dette skjedd, og hypotetisk var alternativene ... : 1. Dette skjedde aldri, og det ville ikke vært noen diskusjon. 2. Trump ble drept av skytteren. 3. Trump ble ikke alvorlig skadet Det verste alternativet for USA og resten verden, er jo det siste, hvor Trump trolig vinner presidentvalget på grunn av denne hendelsen. Støtter man derimot Trump, så er det litt annerledes, da er det siste alternativet tidenes gavepakke, og man burde feire med kake og champagne. 5 1 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli Året er 2025. President Trump trekker USAs støtte til Ukraina. Senere samme år trekker Trump støtten til NATO. Russland invanderer Latvia gjennom Souvlakikorridoren. Europa mobiliserer, men USA forholder seg rolig. NATO-pakten blir brutt. Europa står nå uten atomvåpenparaplyen til USA. Europa har drøyt 500 atomvåpen mot Russlands 5800. Putin taper krigen på bakken, men benytter seg av atomvåpen for å forsøke å vinne. 3 3 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli 1 minute ago, Camlon said: Det ville redusert Bidens sjanser enda mer, så hvordan kan det være positivt hvis du er redd for republikanerne. Eller er du bare redd for Trump? Jeg har ikke noe problem med klassiske republikanere og konservative. Men MAGA er ville. Selv mye villere enn neocons. 5 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå