Gå til innhold

Presidentvalget i USA 2024

Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
shockorshot skrev (3 minutter siden):

Jeg var på en bursdag her om dagen hvor personen ble så rørt av all støtten at han uheldigvis gjorde en nazi hilsen til alle sammen.

Det er så lett å gjøre. Altså hvem har ikke gjort en kraftfull nazi hilsen uten å mene det? Det er fryktelig flaut hver eneste gang.

Barnebursdag dette da?..Der barna hilste?

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Tåkefyrste said:

Jo da er man faktisk en nazist. Men dere er så reinspikka uærlige at dere mener Musk har gjort alt dette.

Men det er vel prisen man må betale for å støtte Trump.

Ja for en pris å betale, dette er urettferdig. Ingen fortjener å bli kalt en nazi etter å ha gjort en nazi hilsen til folket og presidenten i løpet av innvielsesdagen til verdens mektigste mann.

Urettferdig! Nå må demokratene tone ned retorikken eller så kommer noen til å prøve å utøve vold igjen.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Filmvenn said:

🎻

Var den fiolinen for meg?

Tro meg, jeg har hatt en fantastisk dag. Voksne intelligente mennesker er tilbake i White House. Trump har allerede tatt opp kampen mot ulovlig innvandring, DEI og latterlig kjønnspolitikk, og den "tolerante" venstresiden har raserianfall over hele nettet.

Ser frem til 4 år med normalitet. 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
shockorshot skrev (1 minutt siden):

Ja for en pris å betale, dette er urettferdig. Ingen fortjener å bli kalt en nazi etter å ha gjort en nazi hilsen til folket og presidenten i løpet av innvielsesdagen til verdens mektigste mann.

Urettferdig! Nå må demokratene tone ned retorikken eller så kommer noen til å prøve å utøve vold igjen.

Vold inviterer jo Trump til..Fant du noe samlende i talen hans?

Ja,det blir støy..mye støy fremover

• Liker 3
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Tåkefyrste said:

Var den fiolinen for meg?

Tro meg, jeg har hatt en fantastisk dag. Voksne intelligente mennesker er tilbake i White House. Trump har allerede tatt opp kampen mot ulovlig innvandring, DEI og latterlig kjønnspolitikk, og den "tolerante" venstresiden har raserianfall over hele nettet.

Ser frem til 4 år med normalitet. 😂

6. januar 2021.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Musk virker å ha mista plottet totalt. Han jukser i dataspillene Path of Exile 2 og Diablo 4 også. Jeg hadde litt sansen for ham før, men dette er over alle støvleskaft. Null respekt igjen for mannen nå. Som flere sier, kan man gjøre en blemme og hive armen forkjært opp én gang, men ikke to og tre ganger. Det virker som om det har tippet over for ham de siste par årene.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...