Tåkefyrste Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) 9 minutes ago, Mars2029 said: Hvorfor siterer du meg på noe jeg ikke har skrevet? Beste måten å støtte Israel på er forresten å få de til å endre framtreden sin. Eneste som tjener på dagens oppførsel er psykopaten i førersetet. Beklager jeg siterte fra sitatet i posten din, og da ble det tydeligvis tilegnet deg 🙂 Skal endre nå. Endret 8 timer siden av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Poor Old Gil Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Dikedis skrev (10 timer siden): Netanyahu ICC Arrest Warrant, Elon Identifies America as Rome, Trump's New Zionist Nominees https://rumble.com/v5s2qtk-netanyahu-icc-arrest-warrant-elon-identifies-america-as-rome-trumps-new-zio.html?e9s=src_v1_upp En god episode, med mange interessante videoklipp. DISCLAIMER: Er ikke enig i alt Know More News sier. Det er ingen grunn til å ta antisemitten og konspirasjonsteoretikeren Adam Green seriøst. 2 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Ballalaika skrev (17 timer siden): Denne videoen altså Sorry, men jeg synes ikke hun virker dritings der i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå