Gå til innhold

Presidentvalget i USA 2024

Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WiiBoy skrev (9 minutter siden):

Viktig nok til å holde det hemmelig tydeligvis

Er det? Det står i artikkelen at det som også inngår i denne avtalen er at man får en begrensning på hvor mye man kan bruke (7,2m). Kan det ikke det være det som er grunnen? At de vil bruke mer? 

Er uansett bare småbeløp i forhold til hvor mye støtte de har fått til kampanjen ellers. Å hoppe kjapt til konklusjonen om at det er så viktig å skjule hvor denne støtten kommer fra syns jeg ikke høres særlig smart ut. Det er ingen som bryr seg uansett.

Endret av Mars2029
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Mars2029 said:

Er det?

Er du et troll eller mener du at DT velvillig deler den informasjonen (og at media da lyver)? eller er det noe du ikke forstår?
Er det kommentaren min du ikke forstår? Den burde jo være ganske selvforklarende;
De nekter å oppgi hvem som finansierer dette, så hemmelighold er derfor viktigere for de enn det negative fokuset det gir.

Det er så dumt å forsøple diskusjoner med slike totalt meningsløse kommentarer. Kan du ikke bare skrive hva du lurer på, eller hva du er uenig i?

Lenke til kommentar
WiiBoy skrev (3 minutter siden):

Er du et troll eller mener du at DT velvillig deler den informasjonen (og at media da lyver)? eller er det noe du ikke forstår?
Er det kommentaren min du ikke forstår? Den burde jo være ganske selvforklarende;
De nekter å oppgi hvem som finansierer dette, så hemmelighold er derfor viktigere for de enn det negative fokuset det gir.

Det er så dumt å forsøple diskusjoner med slike totalt meningsløse kommentarer. Kan du ikke bare skrive hva du lurer på, eller hva du er uenig i?

Slapp av mann. Kom borti svar knappen før jeg ble ferdig.

Lenke til kommentar
Mars2029 skrev (27 minutter siden):

Er det så viktig hvem som finansierer arbeidet med å danne ny administrasjon? Kan det være snakk om noe nevneverdig beløp?

Det er snakk om mange millioner dollar. Hadde dei skrevet under på avtalen hadde dei fått 7,2 millioner dollar frå staten.

Det burde være åpenlyst at i eit demokratisk samfunn så må det være åpenhet om slike ting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Dragavon skrev (Akkurat nå):

Det er snakk om mange millioner dollar. Hadde dei skrevet under på avtalen hadde dei fått 7,2 millioner dollar frå staten.

Det burde være åpenlyst at i eit demokratisk samfunn så må det være åpenhet om slike ting.

Enig, de burde offentliggjøre det. Men det betyr ikke at grunnen til at de ikke har signert denne avtalen er at de nekter å gjøre det. Det kan også være at de vil bruke mer enn disse 7,2m. De hadde blant annet planer om å gjøre egne bakgrunnsjekker fordi de ikke stoler på FBI eller hva nå enn det var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...