Gå til innhold

Presidentvalget i USA 2024

Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Casey skrev (21 minutter siden):

Jeg har ikke lest hele denne tråden og dere får ha meg unnskyldt om jeg drar opp rare tanker og ideer. Men jeg har lest at Trump ikke ville at FBI skulle drive vetting eller på annen måte drive bakgrunnsjekk av kabinettet/administrasjonen han syr sammen. Videre leser jeg at Trump skal ha stor sans for personer som f.eks Putin og at dette er det flere i hans nære krets som også er. Ukraina er også blitt omtalt som ekstremt korrupt av Trump. Og slike drypp som taler for Putin dukker opp hele tiden..Så til dem kontroversielle tanken. Kan Trump administrasjon ha blitt kuppet helt av Putin? Vil Trump jobbe for å fremme russiske standpunkt?  Vet det fremstår som sprøtt,men er USA i ferd med å "gå til sengs" med Russland? Vil vi se Trump selge inn russiske standpunkt og meninger?

Endret av obygda
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så er det lørdag igjen! De som har litt tid til overs i kveld, bør gjøre seg selv den tjenesten det vil være å få sett og lyttet til dette foredraget om 11. september 2001, "Krigen mot terror", m.m., ved den kjente gravende journalisten Christopher Bollyn. Hvorfor dette er av relevans for presidentvalget, og spørsmålet om hvem Trump (og de andre kandidatene og personlighetene) egentlig er, vil bli klart når foredraget er over, og dem som ikke har gått ned dette kaninhullet før begynner å fordøye innholdet i det, og å tenke over implikasjonene.

Dette er et ti år gammelt opptak, men fordi det gigantiske, hårreisende og fryktelig blodige bedrageriet begått mot både Amerika og resten av verden som den såkalte "War on Terror" utgjør aldri er blitt avsluttet og etterforsket, og i en viss forstand fortsetter i Gaza og andre steder i Midt-Østen akkurat nå, og snart kan komme til å fortsette i form av full krig mot Iran (Iran er et av de sju landene som de slu "nykonservative" krigshisserne ville ødelegge allerede tidlige på 2000-tallet, i kjølvannet av 9/11; den egentlige motivasjonen er realiseringen av den såkalte Oded Yinon-planen, som ble publisert på 1980-tallet, men som faktisk går helt tilbake til Theodor Herzl, en av grunnleggerne av den moderne Sionismen), er alt det Bollyn sier her ennå vel verdt å få med seg.

Dette er et av de få lange foredragene av ham som ikke er blitt slettet eller gjort umulige å finne på YouTube, men alt denne svært kunnskapsrike og modige amerikanske journalisten har sagt og skrevet bør lokaliseres og tas opp til seriøs gjennomgang av alle som ønsker å forstå hva det egentlig er har foregått i både USA og i resten av verden, og spesielt i Midt-Østen, over de siste 30 til 40 årene, og spesielt siden 9/11.

Det var en gang selv jeg trodde på de offisielle "narrativene" (fortellingene) vedrørende 11. september og krigene i Irak og Afghanistan og alt det der, og avfeide det som jeg senere innså var sannheten som tull og tøys og "konspirasjonsteorier", men den naiviteten og troskyldigheten ble jeg heldigvis tvunget til å kvitte meg med for lenge, lenge siden. 

Innholdet litt ut i denne fascinerende presentasjonen vil kunne sjokkere sarte sjeler, spesielt slike som aldri har tatt noen røde piller, så de bør vente med dette til søndag morgen, men det er forhåpentligvis ikke så mange slike her på Diskusjon.no

Hopp til ca. ni minutter inn hvis du vil spare litt tid.

Ved ca. elleve minutter inn begynner Bollyn å snakke om hvordan MOSSADs øverste ledelse "forutså" angrepet på skyskraperne i New York allerede på slutten av 1970-tallet ...

PS: Skjønte dere hvorfor Pete Hegset nevnte året 1917 i den talen jeg lastet opp et opptak av? Svaret er at 1917 var året Storbritannia "offisielt" aksepterte å gi sionistene det løftet som er den såkalte Balfour Declaration. Det var slik Storbritannia kom seg ut av det nederlaget som Storbritannia ellers trolig ville ha lidd under the Great War, første verdenskrig. Et visst land på kontinentet hadde allerede foreslått en generøs fredsavtale, som Storbritannia ville ha blitt nødt til å akseptere, hvis ikke "noen" hadde sørget for å drive USA inn i krigen, på Storbritannias side ...

israel_mossad_by_way_of_deception_thou_shalt_do_war_book.jpg

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
21 hours ago, Markiii said:

Nei, det er fullstendig irrelevant at han smilte. Det er sånn han er.

Herregud. Denne oppførselen deres ødelegger fullstendig for alt av debatt.

«Det er sånn han er»? Hva da? Dement?

etter fire å med hitler og fascisme konspirasjoner fra D og venstre grøfta her er det plutselig bare smil og latter. Du vet vi som ikke har gravd oss ned i en grøft humrer litt over dette. 

Ødelegger debatten? Du ønsker ikke debatt .. men fis over til bluesky eller hva så får du ekkokammeret du ønsker deg. Er j slitsomt med folk som ikke takler andre meninger

Endret av scuderia
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...