WiiBoy Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden 2 minutes ago, Ballalaika said: Funket ikke for Demokratene, de tapte valget. De får ikke 10/10 i public persuasion. De hadde ikke en kampanje som baserte seg på de tingene. 1 Lenke til kommentar
Ballalaika Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden (endret) WiiBoy skrev (6 minutter siden): De hadde ikke en kampanje som baserte seg på de tingene. Det må du jo få lov å mene. Sånn apropos populisme og seriøse politikere, de kickstarta kampanjen med å betale ei 5 millioner dollar for å stå på en scene og vrikke på ræva. Såe... Endret 2 timer siden av Ballalaika Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden (endret) rabler skrev (8 timer siden): Det kommer til å ta mange tiår å rette opp skadene Trump sine klovner kommer til å påføre USA de neste fire årene. Og jeg som trodde at Demokratene var litt mer sofistikerte enn å fremme narrativer og skremselspropaganda. Vent og se på resultatene av praktisk politikk…… Endret 38 minutter siden av Vokteren Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 53 minutter siden Rapporter Del Skrevet 53 minutter siden jallajall skrev (På 12.11.2024 den 8:26 PM): Slutt på toleranse og joy. Jeg har sett flere slike saker i de sosiale mediene etter valget. Også sett noen som har slått opp med sin republikanske kjæreste. Tror kanskje USA får endel ekstra skilsmisser nå mellom ektepar som er Demokrat og Republikansk. Lenke til kommentar
Musk Skrevet 2 minutter siden Rapporter Del Skrevet 2 minutter siden Jeg frykter dette kan bli svært stygt i tiden som kommer. Den kommende administrasjonen til Trump truer hele den politiske permanente makteliten i Washington DC. Trump har ingenting å tape denne gangen. Det ser ikke ut til noen av sidene ønsker forsoning eller å senke temperaturen, og derfor sitter jeg med følelsen av at hva som helst kan skje i de kommende månedene "No simular figure in American history has ever had such a strong grip on so many, A second Trump Presidency is an open invitation to Chaos" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå