Selfuniverse Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden 6 hours ago, fwj__ said: Nå må alle gode krefter stå sammen mot ondskapen. Det er det vi har gjort. Vi folket har seiret. I grevens tid. Det kunne blitt meget vanskelig for oss folket på internett fremover hvis Kamala hadde latt alle investorene/industriene styre skuta. Det verste for slike industrier og investorer er at folk snakker sammen. Det er allerede emninger fra mediakanaler i USA at internett, og det at vi snakker sammen har skylden for at det ikke ble som de ville. De kaller det 'farlig misinformasjon' og variasjoner av dette, som må bli 'gjort noe med'. Vi ser dette budskapet komme inn i hele dette forumet også fra en del brukere. Det er viktig at vi folket er observante fremover, og ikke lar internasjonale myndigheter ta fra oss våre muligheter til å snakke sammen. Uansett hvor mye de, og en del kompromitterte media skremmer oss. 3 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Fatninja skrev (50 minutter siden): SIden du er uforskammet mot meg, så tenker jeg at jeg kan være ganske direkte mot deg tilbake (Ikke sant moderatorer?) Ok, så det ble for mye for deg å komme med et lite sammendrag av den to-timers videoen du la ut? Det var skuffende. På den annen side, og det er bare en observasjon, folk som gnåler om MSM i annenhver setning har erfaringsmessig lite å bidra med. 4 1 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Ikke mye blått og se 😁 3 Lenke til kommentar
Musk Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden (endret) leticia skrev (19 minutter siden): Det er ikke noe å lure på, det henger mye sammen med lav utdanning og lav lønn, konservative verdier, religion, og dårlig holdninger til kvinner. (de 3 siste, altså konservatisme, religion og kvinnesyn henger ofte sammen også). For ordens skyld så legger jeg ved en artikkel som beskriver noen trekk ved de som stemmer FRP. (altså som forekommer oftere hos folk som stemmer FRP, man må ikke nødvendigvis passe inn i beskrivelsen for å stemme FRP. https://www.samfunnsforskning.no/aktuelt/nyheter/2021/valg-2021/hvem-stemmer-pa-frp.html Ja du tenker på flymekanikere, snekkere, rørleggere, elektrikere, anleggsarbeidere, sykepleiere, ja selve bærebjelken i et samfunn? Disse fæle folkene med lav IQ du tenker på? Ikke noe er mer kvalmende enn oppblåste "utdannet" mennesker som hever seg over hardt-arbeidene folk som bærer samfunnet og som gjøre mye viktigere jobber enn sosionomer, kjønnsforskere, statsvitere og mange andre utdannede folk Endret 1 time siden av Musk 5 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Tussi skrev (6 minutter siden): Tror nok Kamala tapte mange religiøse, ikke nødvendigvis pga abortsaken, men en video fra et av hennes valgmøter viser at hun snakker om abort, så roper noen fra salen "Jesus er Herre", og hun sier at "dere er på feil Rally". SElv om det var i forbindelse med abort tema kom opp, så tenker jeg at dette, som selvsagt ble utnyttet av Trump, kan ha støtt fra henne mange kristne velgere, jeg kan ikke se at hun har forsøkt å møte kristne på noe som helst vis, selv om jeg kan ta feil... Dette har jo ingen sammenheng med det du siterte på. Jeg svarte på en kommentar om FRP sine velgere. Fantastisk god kommentar av Kamala btw 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden (endret) leticia skrev (6 minutter siden): Dette har jo ingen sammenheng med det du siterte på. Jeg svarte på en kommentar om FRP sine velgere. Fantastisk god kommentar av Kamala btw Jeg syntes ikke noe om den i det hele tatt, jeg er en høyt utdannet kvinne, og religiøs, og om jeg var enig med Kamala i mye ville den kommentaren alene gjort at hun ikke fikk min stemme. Hun har trolig også mistet mange svarte religiøse stemmer på dette, så selv om du liker det var det trolig taktisk svært lite lurt. Svært mange svarte er religiøse, langt flere enn hvite, og ikke minst latino La meg legge til, det er mange måter hun kunne svart på det uten å avvise kristne, og uten å kompromisse på abort, men hun valgte ikke det Endret 1 time siden av Tussi 2 Lenke til kommentar
Casey Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Fatninja skrev (13 minutter siden): Så da er spørsmålet til dere raddiskvinner og feministmenn: Om det er slik, hvorfor føre en mannsfiendtlig politikk, som gjør at menn nå scorer best i stort sett alle negative kategorier. Menn har dårligst helse, dårligst utdannelse og det er flest menn som er fattige. Hvorfor skal menn stemme på partier som hater dem? Jeg lurer heller på hvorfor det er slik at konservative deler verdier med islamistene, samtidig som de konservative skjeller ut islamistene. Pussig.... 1 1 Lenke til kommentar
Fatninja Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden 4 minutes ago, uname -i said: Ok, så det ble for mye for deg å komme med et lite sammendrag av den to-timers videoen du la ut? Det var skuffende. På den annen side, og det er bare en observasjon, folk som gnåler om MSM i annenhver setning har erfaringsmessig lite å bidra med. Jeg skjønner at du har lav evne til å innta informasjon i annet enn kortform, type youtube shorts med mere, og at lange analyser blir for vanskelig for deg. Oppsummeringen er i tittelen: Why are men moving right? På den annen side, og det er bare en observasjon, folk som konstant gnåler om at MSM er så fantastisk i annenhver setning har erfaringsmessing lite å bidra med. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Tussi skrev (18 minutter siden): Vel, det blir så aborter av sånt, så det er jo bra.... Det finnes flere andre og bedre måter å forebygge abort på. Maabren skrev (13 minutter siden): Dette er sikkert damer som ville fått raude flagg ved første date, dvs betyr nada i den store samanhengen. Litt fram i tid viser det seg gjerne at nokre av di ikkje nødvendigvis holdt seg til reglane... Vi får se hvordan dette utvikler seg. Uansett trist for dem det rammer. 1 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden (endret) 312 mot 226 nå. Syns @Snikpellik fremdeles at meningsmålingene traff "meget godt" da de sa at det var ekstremt jevnt? Endret 1 time siden av Gargantua 3 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Musk skrev (1 minutt siden): Ja du tenker på flymekanikere, snekkere, rørleggere, elektrikere, anleggsarbeidere, sykepleiere, ja selve bærebjelken i et samfunn? Disse fæle folkene med lav IQ du tenker på? Ikke noe er mer kvalmende enn oppblåste "utdannet" mennesker som hever seg over hardt-arbeidene mennesker som bærer samfunnet og som gjøre mye viktigere jobb enn sosionomer, kjønnsforskere, statsvitere og mange andre vel-utdannende folk Fantastisk bra at du vet hva jeg tenker på. Er du spåkone? Ingen av disse yrkesgruppene du nevner har lav lønn. (ihvertfall så syns ikke jeg at de har det, du er kanskje av en annen mening? IQ var vel heller ikke nevnt her. Hvorfor slenger du ut slike stråmenn? Ting jeg derimot nevnte var lav utdanning, lav lønn, konservative verdier, religion og kvinnesyn. Vi snakket om FRP - velgere her, trekk som går igjen. Dette er altså trekk som går igjen. At du skal dra inn en drøss med forskjellige yrkesgrupper, og påstå at dem er fæle og har lav IQ det får nesten stå for din egen regning. 1 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Tussi skrev (12 minutter siden): Jeg syntes ikke noe om den i det hele tatt, jeg er en høyt utdannet kvinne, og religiøs, og om jeg var enig med Kamala i mye ville den kommentaren alene gjort at hun ikke fikk min stemme. Hun har trolig også mistet mange svarte religiøse stemmer på dette, så selv om du liker det var det trolig taktisk svært lite lurt. Svært mange svarte er religiøse, langt flere enn hvite, og ikke minst latino La meg legge til, det er mange måter hun kunne svart på det uten å avvise kristne, og uten å kompromisse på abort, men hun valgte ikke det Jeg er enig i at det kan ha vært taktisk svært lite lurt. Men det er en ærlighet der i det minste, i motsetning til hos Trump. 2 1 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden 44 minutes ago, Casey said: De reflekterer bare fakta. Verdens farligste mann? Spar meg. 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden leticia skrev (1 minutt siden): Jeg er enig i at det kan ha vært taktisk svært lite lurt. Men det er en ærlighet der i det minste, i motsetning til hos Trump. Godt poeng 1 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Fatninja skrev (8 minutter siden): Oppsummeringen er i tittelen: Why are men moving right? Så to timer med den Youtube-videoen din kan oppsummeres i 5 ord? Du bør begynne å tenke over ting du skriver. Fatninja skrev (10 minutter siden): På den annen side, og det er bare en observasjon, folk som konstant gnåler om at MSM er så fantastisk i annenhver setning har erfaringsmessing lite å bidra med. Så du bare snudde det jeg skrev, ja. Hvilket retorisk geni vi har med å gjøre her. 4 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden 39 minutes ago, leticia said: Det er ikke noe å lure på, det henger mye sammen med lav utdanning og lav lønn, konservative verdier, religion, og dårlig holdninger til kvinner. (de 3 siste, altså konservatisme, religion og kvinnesyn henger ofte sammen også Hvis dette var sant så burde jo hovedparten av muslimske innvandrere stemme FrP. Noe alle vet ikke stemmer. 3 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden 41 minutes ago, Casey said: "De aller fleste flyktninger følger dette prinsippet, men jeg vil stoppe minoriteten som ikke gjør det, fordi det skaper kulturkonflikter og paralellsamfunn." Hvilke kulturkonflikter? Jeg snakker om konflikter som oppstår når man blander inkompatible kulturer. De fleste er enig at det ville vært fint om Israel ikke var i midtøsten, siden det har ført til mye konflikt. Det samme prinsippet gjelder i Norge og andre land i verden. Vi ser allerede at det oppstår parallellsamfunn i Oslo og konfliktnivået vil øke om parallellsamfunnene blir større og mer konsentrert. 27 minutes ago, Kassettspiller said: Etter valget har jeg lagt merke til at flere kvinner på sosiale medier har begynt å promotere 4B Movement. Bevegelsen synes å ha som mål å oppfordre kvinner til å unngå menn mest mulig når det kommer til relasjoner. De 4 reglene er: Dem skal ikke date menn Ikke gifte seg med menn Ikke å ha sex med menn Ikke få barn. Dette er trist. De skyter bare seg selv i foten. Da faller fruktbarheten for progressive enda mer sammenlignet med konservative. Lenke til kommentar
leticia Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Tåkefyrste skrev (6 minutter siden): Hvis dette var sant så burde jo hovedparten av muslimske innvandrere stemme FrP. Noe alle vet ikke stemmer. Upps, glemte visst å få med fremmedfiendtlighet også... 2 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden 20 minutes ago, Casey said: Jeg lurer heller på hvorfor det er slik at konservative deler verdier med islamistene, samtidig som de konservative skjeller ut islamistene. Pussig.... Om dette er noe du faktisk lurer på, så mangler du forståelse. Konservative er progressive sammenlignet med islamister. Det ville vært helt utenkelig å tvinge nordmenn til å være kristne og bære rundt et stort kors, men det er hva som skjer blant muslimer i Norge. Og utenfor Norge så må de gjemme seg under et sort laken om de går ut og de skal helst bare være hjemme og bli kontrollert av ektemannen. Det som er mer interessant er at progressive synes det er greit med religiøse ekstremister så lenge de stemmer på dem. 1 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden leticia skrev (1 minutt siden): Upps, glemte visst å få med fremmedfiendtlighet også... vel, det er mange innvandrere som stemmer frp, og mange f eks latinos som stemmer trump. Jeg tror det er fordi de har oppnådd det de vil ha, og de vil ikke ha mer konkurranse fra nye.... Tror ikke det handler om rasisme for dem, men en form for egoisme, de vil ikke ha flere om benet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå