Joeal88 Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Lite kreativt navn skrev (Akkurat nå): Helt ærlig så bryr jeg meg ikke. Men arrogansenog skråsikkerheten og selv erklærte intellektuelle og etiske overlegenhet kunne hatt godt av et lite klask på skinnet. Men det ordner seg skal dere se. Slaveriet vil ikke bli gjennoppført, ingen jøder vil bli brent i ovner og homofile kommer ikke til å bli steinet i hel. Er enig i at det er svært mange arrogante, besserwissere på dette forumet som tror at de har mer kunnskap om USA enn hva amerikanere selv har. 2 1 1 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Joeal88 skrev (Akkurat nå): Er enig i at det er svært mange arrogante, besserwissere på dette forumet som tror at de har mer kunnskap om USA enn hva amerikanere selv har. Ikke bare det, de vet hva hver og en av dem faktisk tror, hvem som har solgt sjelen sin for fascismen og hvem som har blitt rundlurt av hjernedøde folk. De vet hva som er dog whistles og desinformasjon, og de vet hvem som står for ytringsfrihet og det gode. Og «de gode» er selvfølgelig dem selv. 3 1 2 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Trump ligger an til å vinne popular vote! Et gigantisk fiasko for Kamala og Demokratene. 7 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Dessverre er det mange sinte, unge og hvite menn (æsj) der ute som ikke takler at de ikke er universets sentrum, at alt ikke handler om dem og at deres meninger ikke betyr noe. Det er nok nettrollene på 4chan sin skyld. drøm søtt 4 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Joeal88 skrev (15 minutter siden): Er enig i at det er svært mange arrogante, besserwissere på dette forumet som tror at de har mer kunnskap om USA enn hva amerikanere selv har. De får informasjonen deres stort sett fra amerikanere men sjelden kjenner personlig Trump støttere. Jeg jobber med noe folk som husker JD Vance da de gikk på high School. Dette perspektiv er vanskelig å finne hvis du ikke bor i Trump country. 2 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Polymarket har 92,3% sjanse for Trump-seier, mens NYT har 88,2% 3 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Lite kreativt navn skrev (35 minutter siden): Ikke bare det, de vet hva hver og en av dem faktisk tror, hvem som har solgt sjelen sin for fascismen og hvem som har blitt rundlurt av hjernedøde folk. De vet hva som er dog whistles og desinformasjon, og de vet hvem som står for ytringsfrihet og det gode. Og «de gode» er selvfølgelig dem selv. Problemet her er at du ikke nevner eksempler, men presenterer en subjektiv mening. Hva kalles desinformasjon, som ikke er det..? Hvilke kilder kalles misinformasjon, som ikke er det..? 2 1 Lenke til kommentar
Pazzini86 Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden 36 minutes ago, Lite kreativt navn said: Dessverre er det mange sinte, unge og hvite menn (æsj) der ute som ikke takler at de ikke er universets sentrum, at alt ikke handler om dem og at deres meninger ikke betyr noe. Det er nok nettrollene på 4chan sin skyld. drøm søtt Han har jo masse svarte og latino-velgere og. Hvis ikke hadde han ikke vunnet… 5 1 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden (endret) Vinner Trump en av de tre statene i rustbeltet, samt Arizona så vil han også vinne valget. Endret 59 minutter siden av Joeal88 1 Lenke til kommentar
Fatninja Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Det ser ut til at vi må lide oss igjennom 4 nye år med Trump gitt. Dette blir i overkant spennende for min del. Men sånn er det når man på død og liv skal ha et kvinnfolk, med karisma som mine sure gymsokker, som presidentkandidat bare fordi hun angivelig er svart....... Føkk alle woke tullinger som har ledet oss til dette.... Seriøst, FØKK dere.... Go woke go broke, og nå må vi lide oss igjennom 4 nye år med Trump..... En trist dag, selv om jeg enda har et vagt håp om at Kamala vinner.... 2 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 53 minutter siden Rapporter Del Skrevet 53 minutter siden Da er vel både Ukraina, Taiwan og norske kroner å anse som ferdige. Kjenner jeg mister fremtidstroen fullstendig, både på egne og andres vegne. 2 1 Lenke til kommentar
Nasjonalisten Skrevet 52 minutter siden Rapporter Del Skrevet 52 minutter siden Jeg kjenner jeg får fremtidstroen tilbake, både på egne og andres vegne. 5 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 51 minutter siden Rapporter Del Skrevet 51 minutter siden Nasjonalisten skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner jeg får fremtidstroen tilbake, både på egne og andres vegne. Tiltredes 😀 👍 1 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 49 minutter siden Rapporter Del Skrevet 49 minutter siden Trump går mot en klar seier i Pennsylvania! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 46 minutter siden Rapporter Del Skrevet 46 minutter siden Så jævlig skuffet over amerikanerne nå. Dette tar lang tid å fordøye. 4 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 45 minutter siden Rapporter Del Skrevet 45 minutter siden (endret) Blir interessant detta Endret 44 minutter siden av Maskinfører Lenke til kommentar
HasuUser Skrevet 40 minutter siden Rapporter Del Skrevet 40 minutter siden Faen. Spyr bare jeg ser trynet til Musk 3 1 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 37 minutter siden Rapporter Del Skrevet 37 minutter siden HasuUser skrev (1 minutt siden): Faen. Spyr bare jeg ser trynet til Musk Hvorfor det? Jeg liker det Musk har gjort med teknologi. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 36 minutter siden Rapporter Del Skrevet 36 minutter siden Klart han vinn når det handlar om å få flest valgmenn. Har dei ikkje funnet eit kjønnsnøytralt omgrep endå? Lenke til kommentar
Kul_Djevel Skrevet 35 minutter siden Rapporter Del Skrevet 35 minutter siden Lemongrass skrev (6 minutter siden): Så jævlig skuffet over amerikanerne nå. Dette tar lang tid å fordøye. Men samtidig var det som forventet. Uansett så bor vi i Norge og dette påvirker oss ikke i noen stor grad. Økonomisk så kan det gå begge veier. Kan føre til lavere rente, men tollmurene han planlegger kan også være skadelig for også norsk økonomi Jeg er mer spent på hvilken tullinger som kommer i regjeringen hans. Tror det er en stor sjanse for at det kommer inn noen lugubre figurer der 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå