Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Presidentvalget i USA 2024

Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
afterall skrev (3 minutter siden):

NRK sier akkurat nå at det ser veldig likt ut som 2020? 

Samme sier CNN...veldig likt både 2020 og 2016. Ingen forventer noe annet enn at Trump vinner de små bondebygdene det er snakk om her, og sannsynligvis begge statene (som har vært røde i mange år). Og foreløpig er et forsvinnende lite antall stemmer opptalt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
TheKims skrev (1 time siden):

Spurte en kompis hva han tenker om valget. Fikk til svar at han bryr seg ikke om hvem som vinner. Hvordan kan man ikke bry sæi om sin egen sikkerhet?

Jeg forstår det godt. Jeg har et klart standpunkt, fordi Trump er en dømt kriminell, overgriper og et lav IQ individ, men samtidig så legger jeg ikke mye energi i det. Det har litt med å fokusere på hva man kan gjøre noe med. Å fokusere for mye på valget i USA er ikke positivt for folk her til lands, foruten om å bruke det som et faresignal og hint om at vi burde unngå det samme. Vi kan ikke påvirke valget i USA, og vi opplever kun indirekte konsekvenser av valget. Å bruke masse energi på det er bortkastet og bør heller brukes på å påvirke folk rundt vår egen politikk. Jeg blir ikke sur eller lei meg hvis Trump vinner. Jeg blir oppgitt, men resten av livet mitt går videre som om ingenting har skjedd.

Det mest negative for meg om Trump vinner er 4 nye år der media ikke klarer å skrive om noe annet. Det beste med Biden-perioden var hvor lite man hørte om Trump.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...