ps5 Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden vg har lagt ut resultat-kart (begynner nok snart å komme data) https://www.vg.no/nyheter/i/yEmOex/valgresultat-usa-2024-siste-nytt?pinnedEntry=50802 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Spurte en kompis hva han tenker om valget. Fikk til svar at han bryr seg ikke om hvem som vinner. Hvordan kan man ikke bry sæi om sin egen sikkerhet? 3 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Vg: De foreløpige resultatene fra Kentucky og Indiana viser en klar ledelse for Donald Trump. I 2020 vant han begge disse delstatene, nå ligger han an til å gjøre det enda bedre. 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden ps5 skrev (15 minutter siden): Vg: De foreløpige resultatene fra Kentucky og Indiana viser en klar ledelse for Donald Trump. I 2020 vant han begge disse delstatene, nå ligger han an til å gjøre det enda bedre. NRK sier akkurat nå at det ser veldig likt ut som 2020? 2 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden afterall skrev (3 minutter siden): NRK sier akkurat nå at det ser veldig likt ut som 2020? Samme sier CNN...veldig likt både 2020 og 2016. Ingen forventer noe annet enn at Trump vinner de små bondebygdene det er snakk om her, og sannsynligvis begge statene (som har vært røde i mange år). Og foreløpig er et forsvinnende lite antall stemmer opptalt. 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden CNN viser til at Harris foreløpig overpresterer sammenlignet med Biden i suburbs i Indiana og Kentucky. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden (endret) David Pakman rapporter at de fleste tallene så langt, selv om de er få, viser at DT gjør det bedre enn i 2020. Florida er dårligere for DT enn i 2020 Endret 1 time siden av WiiBoy Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden 8 minutes ago, WiiBoy said: Florida er dårligere for DT enn i 2020 Dette er early voting, Florida er bedre for Trump vs 2020. Harris henger en del etter i blå distrikter ifht Biden. Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 57 minutter siden Rapporter Del Skrevet 57 minutter siden (endret) Miami Dade i Florida, et typisk blått distrikt. Biden endte opp med å vinne det 7% i 2020. Trump vant i år forhåndsstemmingen her med 11%. Endret 57 minutter siden av jallajall Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 57 minutter siden Rapporter Del Skrevet 57 minutter siden Donald som er rasist har velgere som er mørk i huden. Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 14 minutter siden Rapporter Del Skrevet 14 minutter siden Loudon i Virginia, 95% opptalt. Interesting. 2024: Harris: 56,7% (+16) Trump: 40,4% 2020: Biden 61,5% (+25) Trump 36,5% Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13 minutter siden Rapporter Del Skrevet 13 minutter siden TheKims skrev (1 time siden): Spurte en kompis hva han tenker om valget. Fikk til svar at han bryr seg ikke om hvem som vinner. Hvordan kan man ikke bry sæi om sin egen sikkerhet? Jeg forstår det godt. Jeg har et klart standpunkt, fordi Trump er en dømt kriminell, overgriper og et lav IQ individ, men samtidig så legger jeg ikke mye energi i det. Det har litt med å fokusere på hva man kan gjøre noe med. Å fokusere for mye på valget i USA er ikke positivt for folk her til lands, foruten om å bruke det som et faresignal og hint om at vi burde unngå det samme. Vi kan ikke påvirke valget i USA, og vi opplever kun indirekte konsekvenser av valget. Å bruke masse energi på det er bortkastet og bør heller brukes på å påvirke folk rundt vår egen politikk. Jeg blir ikke sur eller lei meg hvis Trump vinner. Jeg blir oppgitt, men resten av livet mitt går videre som om ingenting har skjedd. Det mest negative for meg om Trump vinner er 4 nye år der media ikke klarer å skrive om noe annet. Det beste med Biden-perioden var hvor lite man hørte om Trump. 2 Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 12 minutter siden Rapporter Del Skrevet 12 minutter siden I Florida stengte de siste lokalene for en time siden, de har allerede talt opp 70%. Andre stater har en del å lære.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå