ps5 Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden 1 minute ago, Lite kreativt navn said: Noen som har satt seg inn i hvordan et så velfungerende land er (tilsynelatende) blitt så splittet på veldig kort tid? En liten brannfart: den enorme størrelsen (mangelen på fellesskapsfølelse), lobbyisme og topartisystemet, kanskje? Enkleste forklaring er sosiale medier og clickbait fokus i det som er igjen i pressen. Tidligere hadde man papiraviser. Nå har man gamification. 1 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden jallajall skrev (15 minutter siden): det er også noen som tilbyr lego og fargelegging Sikker på at det ikke er en spøk? Virker veldig rart. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden (endret) Hopper snart til køys, lurer på hvilken gruppe jeg bryr meg om det er en katastrofe for imorgen.... i verste fall begge to Endret 2 timer siden av Tussi 1 Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden 2 minutes ago, frohmage said: Sikker på at det ikke er en spøk? Virker veldig rart. Er også andre medier som har meldt det. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Håper Harris vinner. Tørr ikke tenke på hvordan EU og Ukraina sin fremtid ser ut visst Donald vinner. 4 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden jallajall skrev (1 minutt siden): Er også andre medier som har meldt det. Ja, men altså en spøk til studentene? Jeg vet jo ikke, men hadde definitivt tatt det som humor om jeg fikk en sånn mail på universitetet. Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden 1 minute ago, frohmage said: Ja, men altså en spøk til studentene? Jeg vet jo ikke, men hadde definitivt tatt det som humor om jeg fikk en sånn mail på universitetet. Da kommer de sikkert til å få tyn dersom det er noen som møter til melk og kake i morgen og ikke får det. 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden (endret) frohmage skrev (3 minutter siden): Ja, men altså en spøk til studentene? Jeg vet jo ikke, men hadde definitivt tatt det som humor om jeg fikk en sånn mail på universitetet. Nei, jeg tror faktisk ikke det er en spøk, slik jeg har sett utviklingen på amerikanske universiteter.... Men det blir nok kun om Trump vinner Endret 2 timer siden av Tussi 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Onion har tatt seg voldsomt opp de siste ukene (nesten tilbake til gamle storhetstider). Anbefalte avbrekk fra valget om valget: 2 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden jallajall skrev (8 minutter siden): Da kommer de sikkert til å få tyn dersom det er noen som møter til melk og kake i morgen og ikke får det. Hehe ja det kan hende. Nå lo jeg på ordentlig her, takk! Lurer på om de må ha med egen lego, eller om de får bruke av universitetet sin. Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden 20 minutes ago, jallajall said: Snart exit polls.. men kan ofte være upålitelige og dårlige. 1 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Der begynner løgneren å berede grunnen igjen, ja. Trump hevder det snakkes om massivt valgjuks i Philadelphia https://www.tv2.no/direkte/516oo/usa-valget/672a951ce116b7781b024e26/trump-hevder-det-pagar-massivt-valgjuks-i-pennsylvania 1 1 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden rabler skrev (1 minutt siden): Der begynner løgneren å berede grunnen igjen, ja. Trump hevder det snakkes om massivt valgjuks i Philadelphia https://www.tv2.no/direkte/516oo/usa-valget/672a951ce116b7781b024e26/trump-hevder-det-pagar-massivt-valgjuks-i-pennsylvania Han begynner vel der, for det er nok den staten han er mest redd for å tape. Men dette er nok bare starten på hans opplegg for kvelden. 2 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden 1 minute ago, SilverShaded said: Han begynner vel der, for det er nok den staten han er mest redd for å tape. Men dette er nok bare starten på hans opplegg for kvelden. Både han og Kamala må vinne denne. Ikke uten grunn de mer eller mindre har flyttet inn der de siste dagene. Dette er den "sjokkerende" posten. 1 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden 5 minutes ago, ps5 said: Både han og Kamala må vinne denne. Ikke uten grunn de mer eller mindre har flyttet inn der de siste dagene. Dette er den "sjokkerende" posten. Var det ikke sånn at KH hadde noen veier uten (selv om det blir vanskelig), men DT er avhengig av den? Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden 42 minutes ago, Lite kreativt navn said: Noen som har satt seg inn i hvordan et så velfungerende land er (tilsynelatende) blitt så splittet på veldig kort tid? En liten brainfart: den enorme størrelsen (mangelen på fellesskapsfølelse), lobbyisme og topartisystemet, kanskje? Kina og Russland har i flere tiår brukt enorme summer på å støtte og spre desinformasjon, med det mål om å undergrave det amerikanske demokratiet. 1 Lenke til kommentar
AlpakkaMafakka Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden (endret) Dette blir min siste kommentar her før valgresultatene, men debatten her har virkelig vært.. noe. Jeg forstår at det er en del Trump supportere i Norge, noe som personlig skremmer meg litt, ikke fordi dere ikke har rett til deres mening, men fordi dere klarer så lett å lukke øynene og stenge ørene for hva Trump både sier og gjør som er helt hinsides galskap og drøyt upassende for en leder av en nasjon. Det viser bare hvor lett det er for alle, uansett hvor en befinner seg i verden, å bli utsatt for misinformasjon og falle utenfor den virkelige verden, der fakta har noe å si. Og fakta har jeg sett lite av her fra denne fløyen. Mange sterke meninger, lite fakta. Bare ut fra hva jeg så i 2020 alene vet jeg at jeg aldri ville ønsket en leder som Trump i mitt land, men det er faktisk en del nordmenn som jubler denne personen frem. Helt vilt. Trump kan ikke lovlig ha en bartenderjobb i Florida men han kan faktisk bli sjefen av verdens mektigste nasjon i verden igjen. Det er historisk, det. Uansett, dette blir en spennende natt. Endret 1 time siden av AlpakkaMafakka 5 2 2 Lenke til kommentar
LuxFerre Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden (endret) Det ser ut som det er mange som har mistet troen på at Trump vinner. Hvis Trump taper vil Trumps medieselskap bli tilnærmet verdiløs. Brått kursfall: Salg av Trump-aksje stanset Endret 1 time siden av LuxFerre 3 1 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden ps5 skrev (8 minutter siden): Både han og Kamala må vinne denne. Ikke uten grunn de mer eller mindre har flyttet inn der de siste dagene. Dette er den "sjokkerende" posten. Vel, som forventet er DT's ryktespredning bare løgner. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå