Populært innlegg Snikpellik Skrevet i går, 19:22 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet i går, 19:22 1 7 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg VifteKopp Skrevet i går, 19:50 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet i går, 19:50 (endret) LuxFerre skrev (28 minutter siden): Noen eksempler under: Streng kontroll og spørsmål som kuttes – slik styres kjendisintervjuene Utdrag: Det politiske bildet i USA er blitt så polarisert. De er redde for at noen av kjendisene skal si noe politisk. Som kan føre til at de blir kansellert. Gå 15 år tilbake i tid og det fantes ikke noe som ville hetet en kanseleringsliste. 10 celebrities who were cancelled in 2023 Jeg gikk gjennom denne såkalte kanselleringslisten for moro skyld og ikke overraskende var det tynne saker: 1. Danny Masterson - Dømt til tretti år i fengsel for voldtekter, kansellert av USAs rettsvesen. 2. Doja Cat - ikke kansellert, mistet bare noen følgere på Instagram 3. Jonah Hill - ikke kansellert, har flere kommende prosjekter på gang. 4. P. Diddy - Tiltalt for å ha voldtatt en haug av damer, havner mest sannsynlig i fengsel. 5. Lizza - Saksøkt for seksuell trakassering. 6. Justin Timberlake - Ikke kansellert, mistet bare lappen for fyllekjøring. 7. Russel Brand - etterforsket for seksuell trakassering, forsåvidt kansellert, men funnet seg til rette i alternative media. 8. Elon Musk - verdens rikeste mann, som snart kan bli enda rikere og mektigere om Trump vinner, ikke kansellert. 9. The Weeknd - ikke kansellert 10. Jonathan Majors - Kansellert av Marvel fordi han banket opp dama. Hvis å miste følgere og jobbmuligheter fordi man oppfører seg som et rasshøl (og noen ganger bryter loven) er å bli kansellert, så er jeg for kanselleringer. Og jeg skjønner godt at sjefsrasshølet Donald Trump er i mot kanselleringskultur. Endret i går, 19:51 av VifteKopp 7 3 1 Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet i går, 19:51 Rapporter Del Skrevet i går, 19:51 LuxFerre skrev (1 time siden): Dere nekter for at kanelkultur og woke eksisterer Ingen nekter for at disse tingene eksisterer, derimot har mange påpekt at betydningen av disse to begrepene har blitt forvridd av høyreekstreme for å samsvare med et forfølgelseskompleks. LuxFerre skrev (1 time siden): Hvorfor har disse styrer blitt så populære de siste årene? Jeg skrev nettopp hvorfor i min forrige post. Propaganda og forfølgelsekompleks. LuxFerre skrev (16 minutter siden): The Never-Ending List of Cancelled Celebs 10 celebrities who were cancelled in 2023 16 White Celebs Who Got Thrown on the 'Canceled' List When YouTubers Destroy False Accusations What happened to these cancelled YouTubers She Made A Makeup Video For Halloween. The Internet Accused Her Of Blackface. Little Britain removed from streaming sites after 'blackface' criticism - BBC News Hevder norsk animasjonsfilm bruker «blackface» Mye å unpacke der... Man har folk som er legit voldtektsmenn, fascister, kjærestebankere, mishandlere, menneskehandlere, osv. Hvis disse var f.eks muslimske ikke-kjendiser, hadde de da vært like gode eksempler på kanselkulturering? Disse listene nevner også Michael Jackson og Justin Timberlake. Janet Jackson derimot blir bare nevnt med en bitteliten notis om hvordan hun forsvarer broren sin, ikke et ord om hvordan Superbowl-hendelsen i 2004, som Justin var en del av, kjørte karrieren hennes rett i grøfta. Det teller av en eller annen grunn ikke som kanselkulturering. Blackface i film og serier har vært et kontroversielt tema lenge. I flere tiår. Allerede sent på 50-tallet ble Tom & Jerry figuren Mammy Two Shoes byttet ut med andre figurer p.g.a. kritikk om stereotyper. Reruns av kortfilmene hun var med i ble sjeldnere sendt på TV allerede på 60-tallet. Disney-filmen "Songs Of The South" har lenge vært uutgitt på fysisk format, osv. Men man kan se disse filmene og produktene inkl. Little Britain uten å bli rettsforfulgt av staten p.g.a. disse produktenes innhold. Dette er nøyaktig det jeg mener når jeg snakker om forfølgelseskompleks-propaganda. Man lager en slags "index" av anekdoter som stadig vekk må bekrefte denne "forfølgelsen". 5 Lenke til kommentar
LuxFerre Skrevet i går, 19:54 Rapporter Del Skrevet i går, 19:54 25 minutes ago, superrhino said: Ser det som svært sannsynlig at Kamala får Bidens tall fra 2020, altså over 80 millioner stemmer. Det tallet kommer nok ikke Trump til å slå. Husk at antall stemmer har ikke noe betydning. Hillary Clinton hadde flere millioner flere stemmer enn Trump men likevel vant Trump i 2016. Det er hvem som vinner vippestatene som bestemmer hvem som blir president. USA er nå delt mellom kvinner som stemmer på Kamala og menn som stemmer på Trump. Tidligere valg har vist at kvinner oftere stemmer enn menn så vi kan håpe og tro på at Kamala vil vinne. 1 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet i går, 19:56 Rapporter Del Skrevet i går, 19:56 VifteKopp skrev (På 1.11.2024 den 11:21 AM): California gikk ganske godt under Kamalas sin periode som senator, men nå har ikke senatorer spesielt stor innflytelse på delstatsnivå så det er litt meningsløst å sammenligne. Befolkningen i California har et litt annet syn på det enn deg, bl.a så ble det betydelig dyrere å bo i Cali under Kamala´s tid som senator. Og senatorer har på mange områder større innflytelse over staten som de baser over enn hva guvernøren har. 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet i går, 20:04 Rapporter Del Skrevet i går, 20:04 LuxFerre skrev (1 time siden): Dere nekter for at kansellering kultur og woke eksisterer Topp 5 eksempler på at kansellering foregår, KJØR! 3 1 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 23 timer siden Rapporter Del Skrevet 23 timer siden Joeal88 skrev (10 minutter siden): Befolkningen i California har et litt annet syn på det enn deg, bl.a så ble det betydelig dyrere å bo i Cali under Kamala´s tid som senator. Og senatorer har på mange områder større innflytelse over staten som de baser over enn hva guvernøren har. Du sa jo innlegget før at du ikke tenkte på økonomi. Men nå nevner du økonomi likevel? Merkelig. Senatorer har uansett minimal innflytelse på delstatene de representerer sin økonomi. Så Kamala kan verken ta æren eller skylden for Californias økonomiske tilstand i årene da hun var senator. 6 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 23 timer siden Rapporter Del Skrevet 23 timer siden VifteKopp skrev (9 minutter siden): Du sa jo innlegget før at du ikke tenkte på økonomi. Men nå nevner du økonomi likevel? Merkelig. Senatorer har uansett minimal innflytelse på delstatene de representerer sin økonomi. Så Kamala kan verken ta æren eller skylden for Californias økonomiske tilstand i årene da hun var senator. Jeg skrev at det blant annet ble betydelig dyrere å bo i California under årene som Kamala var senator, noe som skyldes politikken til Teamet (Gavin Newsom / Kamala Harris). Men at det blir dyrere å bo i en stat er vel neppe et tegn på at det går dårlig med økonomien til den aktuelle delstaten? Senatorer har en vital rolle for økonomien til staten de representerer, og på flere områder så har de større innflytelse på økonomi og andre ting enn hva guvernøren har. 1 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 23 timer siden Rapporter Del Skrevet 23 timer siden (endret) SilverShaded skrev (10 timer siden): Problemet med både "saklig" og "rettferdig" er at de må være basert på realiteter. Og slik dagens situasjon fremstår, er det svært divergerende oppfatninger av hva som faktisk er realitetene og sannheten. Rykter svirrer i alle retninger, og folk opplever tydeligvis kandidatene høyst ulikt. For egen del syns jeg det er greit å sepå personene det gjelder. Verdier som sannferdighet, etikk, moral og medmenneskelighet syns jeg må være på plass for et menneske som skal lede en nasjon. Hvordan kan noen som totalt mangler score på disse punktene noen gang føre en politikk som gagner folket ? Det er ikke så vanskelig. Republikanerne lyver konstant og konsekvent. Demokratene gjør det kanskje unntaksvis. Det er umulig å få alt 100% riktig gjennom en valgkamp på flere måneder, men det er forskjell på å lyve bevisst, konstant og konsekvent, og å gjøre enkelte feil. Det som også er svært påfallende ved Trump-supportere er den ekstreme dobbeltmoralen. Det er helt utrolig hvor dobbeltmoralske de er. Se bare hvordan Trump kaller Harris ting som kommunist, fascist or/eller marxist omtrent hver eneste dag, men hvis Harris (rettmessig!) kaller Trump fascist en gang så er det høyreekstreme hylekoret i gang. Da er det ikke måte på hvor ekstremt synd det er på de og hvor enormt store ofre de er. Det blir som at en tulling står og slår og sparker på noen uten grunn, og så får han seg et enkelt på trynet som svar, og da legger han seg ned i fosterstilling og roper på politi og krever at vedkommende som slo ham en gang etter å ha blitt slått og sparket av vedkommende utallige ganger, blir kastet i fengsel på livstid. Fustasjeopphengsforkobling skrev (9 timer siden): Det er en mening med spekulasjoner og diverse som man kan sende i motsatt retning også. Det JD Vance for eksempel først og fremst trekker frem er begravelsen av historien om Hunter Biden's laptop kort tid før valget 2020. Det kan ha hatt betydelig innvirkning på resultatet ettersom det skilte så få stemmer i noen vippestater, og kunne hatt stor innvirkning på folk som var usikre og satt på vippen. Det ble også sagt av enkelte velgere jeg hørte intervjuet etter valget, men dette poenget har ikke jeg sett stort til i norsk MSM, selv om Vance har gjentatt det flere ganger, inkludert i et times langt intervju med New York Times podcast for noen uker siden. (Edit: Og her er det. Der forklarte han seg også rundt hans kommentar om disse "single kattedamene" btw). Ellers listet jeg opp flere andre ting for en del innlegg siden, som peker ut anti-demokratiske trekk ved demokratene. Jeg har ikke sett stort til slikt i norsk MSM heller. Løgn om at Trump er ute etter å likvidere Cheney, det har jeg derimot sett. Case in point? Hunter Bidens laptop var irrelvant. Det var ingenting der som kunne påvirket valget. De fant ingenting de kunne ta Joe Biden på. Derimot sensurerte disse fascistene en uflatterende, men faktabasert gjennomgang av løgneren og kristofascisten JD Vances historikk. Ikke et eneste ord om dette fra Trump-supporterne. Plutselig var sensur helt greit, tydeligvis! Endret 23 timer siden av Markiii 1 3 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 23 timer siden Rapporter Del Skrevet 23 timer siden Joeal88 skrev (2 minutter siden): Jeg skrev at det blant annet ble betydelig dyrere å bo i California under årene som Kamala var senator, noe som skyldes politikken til Teamet (Gavin Newsom / Kamala Harris). Men at det blir dyrere å bo i en stat er vel neppe et tegn på at det går dårlig med økonomien til den aktuelle delstaten? Senatorer har en vital rolle for økonomien til staten de representerer, og på flere områder så har de større innflytelse på økonomi og andre ting enn hva guvernøren har. Harris var ikke i et team med Newsom. Harris var Senator fra 2017 - 2021, mens Newsom har vært guvernør siden 2019. Som Senator er det svært lite man kan gjøre med boligprisene i staten man representerer, da dette først og fremst styres av lokal tilbud og etterspørsel og boligregulerings-lovgivning på delstats- og fylkesnivå. 1 2 Lenke til kommentar
LuxFerre Skrevet 23 timer siden Rapporter Del Skrevet 23 timer siden 3 minutes ago, AtterEnBruker said: Ingen nekter for at disse tingene eksisterer, derimot har mange påpekt at betydningen av disse to begrepene har blitt forvridd av høyreekstreme for å samsvare med et forfølgelseskompleks. Jeg skrev nettopp hvorfor i min forrige post. Propaganda og forfølgelsekompleks. Mye å unpacke der... Man har folk som er legit voldtektsmenn, fascister, kjærestebankere, mishandlere, menneskehandlere, osv. Hvis disse var f.eks muslimske ikke-kjendiser, hadde de da vært like gode eksempler på kanselkulturering? Disse listene nevner også Michael Jackson og Justin Timberlake. Janet Jackson derimot blir bare nevnt med en bitteliten notis om hvordan hun forsvarer broren sin, ikke et ord om hvordan Superbowl-hendelsen i 2004, som Justin var en del av, kjørte karrieren hennes rett i grøfta. Det teller av en eller annen grunn ikke som kanselkulturering. Blackface i film og serier har vært et kontroversielt tema lenge. I flere tiår. Allerede sent på 50-tallet ble Tom & Jerry figuren Mammy Two Shoes byttet ut med andre figurer p.g.a. kritikk om stereotyper. Reruns av kortfilmene hun var med i ble sjeldnere sendt på TV allerede på 60-tallet. Disney-filmen "Songs Of The South" har lenge vært uutgitt på fysisk format, osv. Men man kan se disse filmene og produktene inkl. Little Britain uten å bli rettsforfulgt av staten p.g.a. disse produktenes innhold. Dette er nøyaktig det jeg mener når jeg snakker om forfølgelseskompleks-propaganda. Man lager en slags "index" av anekdoter som stadig vekk må bekrefte denne "forfølgelsen". Ja noen av disse er råtene egg andre er det ikke. Husk at man er uskyldig til man er dømt og flere har måttet bekjempe falske anklager. Når det kommer til blackface så er black face som vi så på begynnelsen av 1900 tallet veldig rasistisk. Men nå ser man blackface over alt der det ikke er noe blackface. Ny woke-skandale: Norsk barnefilm stoppet på filmfestival i Berlin Jeg vil si de woke er like blinde og hjernevasket som Trump tilhengerne. Dere kan ikke se at woke eksisterer selv om samfunnet har blitt gjennomsyret av det. Det er mulig at dere ikke kan se dette for at dere ikke er kjent med en tid før woke var en ting. Er det slik at dere også mener at alle komikere som står opp mot woke har et ubegrunnet forfølgelsemani? Hvorfor lages det så få komedier nå om dagen når det var så mange bra komedier før i tiden. Komiker Linn Skåber vil ha fri humor uten å være redd for woke John Cleese slakter woke-kulturen: «En katastrofe for dagens komikere» Woke people 'want to be right even if they don’t know why!’ | John Cleese Why is woke comedy so unfunny? Comedian praised for viral speech about 'woke culture' destroying young minds Dere kan si at vi som ikke liker woke har forfølgelseskompleks-propaganda men dessverre mener jeg at høyreekstreme partier stadig blir mer populære som en motvekt mot woke. Jeg mener en person som Trump aldri ville ha hatt en sjanse til å vinne et president valg for 15 til 20 år siden. Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 23 timer siden Rapporter Del Skrevet 23 timer siden Fustasjeopphengsforkobling skrev (8 timer siden): Tulsi Gabbard har for eksempel sagt at på nesten hvert av ralliene hun har vært på, så har hun spurt hvor mange tidligere demokrater som er i tilskuermengden. Jeg husker ikke det nøyaktige hun sa, men det var noe sånn som 25-40 % av alle som var tilstede som rakk opp hånden, og som ble mottatt med kjærlighet av de resterende tilskuerne. Det sier noe om hvor omfattende det er, med mindre man mener Gabbard bare lyver da.. Hvorfor er det slik? Hvordan kan det ha seg? Det skjønner man ingenting av hvis man kun konsumerer norsk MSM, som i stor grad bare er kopi av amerikanske venstrelenende medier uansett. Tulsi Gabbard passer godt inn i det repugnikanske partiet, da hun er en ekstrem løgner og dobbeltmoralist. 1 2 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 23 timer siden Rapporter Del Skrevet 23 timer siden (endret) LuxFerre skrev (4 timer siden): Du svarte på mitt innlegg: Hvis Trump vinner valget er jeg sikker på at han vinner på grunn av alle de som har blitt lei et WOKE USA. Trump tapte ikke på grunn av anti woke i 2022, han tapte på grunn av alle de som ser hva slags person Trump er. Mange av de som oppsøkte stemmelokalene stemte ikke på Joe Biden på grunn av at de likte han eller hans politikk men på grunn av at de mislikte eller fryktet Trump. Hvis Trump taper valget nå så er det forsatt denne grunnen til at han taper valget. Det er mange som kan tenke seg å stemme Republikansk men de vil aldri stemme på Trump. Det som er merkelig er at det er unge menn fra Generasjon Z som støtter Trump aller mest. Dette er veldig rart da Generasjon Z er kjent som den woke generasjon. 2022 var mellomvalget, ikke presidentvalget. Sitat Fra NRK: Ja, jeg støtter Trump Utdrag: Halvparten av unge menn i Norge støtter Trump, og jeg er en av dem. Hva er problemet med det? Dagens samfunn lar oss knapt kunne si noe uten å tråkke noen på tærne. Det som en gang var vanlige, maskuline verdier – åpenhet, handlekraft og pågangsmot – blir ofte kritisert som «giftig maskulinitet». Mange unge menn føler at de verken kan være seg selv eller uttrykke seg fritt, fordi alt blir nøye kontrollert av en krenkekomité som slår ned på alt som kan såre noen. Typisk sutrete guttunge som ikke tåler å bli motsagt. Så hans strategi er å støtte de som undetrykker de han ikke liker. Patetisk. "Buhuuuu, de sa imot meg! TA DEM!" Det finnes ingen som er er krenkbare enn Trump og supporterne hans. Trump har jo saksøkt for utallige ganger for å kritisere ham eller gjøre narr av ham. Tynneste huden i verden. Endret 23 timer siden av Markiii 1 2 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 23 timer siden Rapporter Del Skrevet 23 timer siden Fustasjeopphengsforkobling skrev (1 time siden): Ultimately, opposing wokeness means upholding fundamental principles cherished by many Americans: equality of opportunity, freedom of speech, and scientific integrity. Dummeste jeg har hørt. Trump er motstander av ytringsfrihet, og hater vitenskap. Disse anti-woke-klovnene i USA er akkurat slik. De også hater ytringsfrihet og vitenskap. 2 3 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 23 timer siden Rapporter Del Skrevet 23 timer siden (endret) Red Frostraven skrev (52 minutter siden): Topp 5 eksempler på at kansellering foregår, KJØR! Han kom jo med eksempler, og disse inkluderte blant annet overgripere, voldtektsmenn og voldsutøvere. Nå er det blitt woke å stanse overgripere og voldsmenn. Kanskje ikke så rart når Trump var bestevenn med barneovergriperen Epstein. Snart vil Trumpetistene hylle seksuelle overgrep mot barn og si at alle som er motstandere av dette er woke. Endret 23 timer siden av Markiii 3 Lenke til kommentar
LuxFerre Skrevet 22 timer siden Rapporter Del Skrevet 22 timer siden 1 minute ago, Markiii said: Han kom jo med eksempler, og disse inkluderte blant annet overgripere, voldtektsmenn og voldsutøvere. Nå er det blitt woke å stanse overgripere og voldsmenn. Nå var de fleste som ble kanselert ikke overgripere, voldtektsmenn og voldsutøvere men ser at de var disse du måtte nevne. 1 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 22 timer siden Rapporter Del Skrevet 22 timer siden LuxFerre skrev (3 minutter siden): Nå var de fleste som ble kanselert ikke overgripere, voldtektsmenn og voldsutøvere men ser at de var disse du måtte nevne. Hvem? 3 Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 22 timer siden Rapporter Del Skrevet 22 timer siden (endret) LuxFerre skrev (35 minutter siden): Ja noen av disse er råtene egg andre er det ikke. Husk at man er uskyldig til man er dømt og flere har måttet bekjempe falske anklager. Når det kommer til blackface så er black face som vi så på begynnelsen av 1900 tallet veldig rasistisk. Men nå ser man blackface over alt der det ikke er noe blackface. Ny woke-skandale: Norsk barnefilm stoppet på filmfestival i Berlin Jeg vil si de woke er like blinde og hjernevasket som Trump tilhengerne. Dere kan ikke se at woke eksisterer selv om samfunnet har blitt gjennomsyret av det. Det er mulig at dere ikke kan se dette for at dere ikke er kjent med en tid før woke var en ting. Er det slik at dere også mener at alle komikere som står opp mot woke har et ubegrunnet forfølgelsemani? Hvorfor lages det så få komedier nå om dagen når det var så mange bra komedier før i tiden. Komiker Linn Skåber vil ha fri humor uten å være redd for woke John Cleese slakter woke-kulturen: «En katastrofe for dagens komikere» Woke people 'want to be right even if they don’t know why!’ | John Cleese Why is woke comedy so unfunny? Comedian praised for viral speech about 'woke culture' destroying young minds Dere kan si at vi som ikke liker woke har forfølgelseskompleks-propaganda men dessverre mener jeg at høyreekstreme partier stadig blir mer populære som en motvekt mot woke. Jeg mener en person som Trump aldri ville ha hatt en sjanse til å vinne et president valg for 15 til 20 år siden. Problemet er at disse eksemplene blir presentert som legitime og forståelige grunner til å joine fascisme. Det er en forskjell på hvorvidt noe er legitime/forståelige grunner til å føle seg irritert over kreative hindringer i underholdning... eller å joine fascisme. For meg finnes det ikke noe legitim grunn til å joine fascisme. Men det finnes forståelige omstendigheter til at noen blir lurt inn i fascisme, det kan jeg lettere gå med på. Men ideen om at dette i seg selv vil få mennesker til å joine fascismen er for fjernt. Det må ligge flere grunner bak. For eksempel den NRK-artikkelen som ble hyppig postet her, går inn på frykt for økonomisk usikkerhet. Artikkelforfatteren ser desverre likevel ikke at han har svelget distraksjons-agnet og har argusøynene rettet mot hva enn slags markør for ondsinnet politisk korrekthet som er presentert for han. Dessuten; å klage over "woke" har blitt stand-up komikeres nummer en strategi, de er ikke redde for å bli "kansellert", de har bare skjønt at å klage over "woke" er den fremste tingen som gir dem ekstra oppmerksomhet i media. Og denne "der ewige woke" er en diger distraksjon for all faenskapen høyreekstremistene finner på. De bannlyser bøker med bruk av fuckings statsmakt, og deretter distraherer oss med å pumpe algoritmen full av artikler om ordskifte i Roal Dahl-bøker, avgjort av et forlag, ikke statsmakt. Ser at en av kildene er dokument dått enno. En kjent langer av "woke panic"-dopet. Jeg var en gang der hvor du er nå. Da "woke" var kjent som "social justice warriors". Men jeg kom meg ut, og det kan du også. Endret 22 timer siden av AtterEnBruker 3 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 22 timer siden Rapporter Del Skrevet 22 timer siden VifteKopp skrev (26 minutter siden): Harris var ikke i et team med Newsom. Harris var Senator fra 2017 - 2021, mens Newsom har vært guvernør siden 2019. Som Senator er det svært lite man kan gjøre med boligprisene i staten man representerer, da dette først og fremst styres av lokal tilbud og etterspørsel og boligregulerings-lovgivning på delstats- og fylkesnivå. Kamala og Newsom var Teamet fra starten av 00-tallet frem til 2021. De hadde begge sentrale roller i den negative utviklingen av San Francisco Bay Area i flere år før de ble henholdsvis senator og guvernør for California. Og tar du feil om du tror at senatoren har minimal innflytelse på statsøkonomien for delstaten de representerer, på mange områder så har de større økonomisk påvirkning enn hva guvernøren eller noen andre politikere har. 1 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 22 timer siden Rapporter Del Skrevet 22 timer siden Markiii skrev (29 minutter siden): Dummeste jeg har hørt. Trump er motstander av ytringsfrihet, og hater vitenskap. Disse anti-woke-klovnene i USA er akkurat slik. De også hater ytringsfrihet og vitenskap. Kan du, vennligst, gi oss noen eksempler av at Trump er motstander av ytringsfrihet, og hater vitenskap? 😂 At DJT har liten tiltro til vitenskapelig forskning innen klimaendringer og lignende, er ikke et tegn på at han hater vitenskap (eller ytringsfrihet). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå