Gå til innhold

Presidentvalget i USA 2024

Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zork skrev (5 minutter siden):

trump kan snakke for seg ja. Han er den beste snakkeren noensinne. Alle sier det - jeg har spurt mange og alle er enige om at trump er snakkeren over alle snakkere. Mange truck-førere sier det og truck-førere, jeg snakket med mange truck-førere bare for noen dager siden og de sier alle at å snakke snakket er omtrent som en båt som synker. Mange haier svømmer rundt deg, men motoren er jo elektrisk. Mange mener at om båten synker så vil hele havet bli elektrisk fordi motoren kommer i kontakt med vann. Og haiene svømmer rundt blir det elektriske haier? Ingen kan svare på det... elektriske  haier er ett av vår tids største problemer. Alle sier det - jeg har snakket med mange og alle sier, haier er vårt største problem og elektriske haier, forårsaket av synkende båtmotorer er de aller verste.

Det blir ikke klarere enn når trump skal fortelle en historie...

Det kommer helt an på hva vi snakker om. Det er få som er like klare på hva de vil ha gjort som Trump. Det kommer rett ut, rett fra levra, uten manus. Gjerne med overdrivelser eller upresisheter i språkbruken fra time til time, men det kommer likevel rett ut.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Fustasjeopphengsforkobling skrev (2 minutter siden):

Det kommer helt an på hva vi snakker om. Det er få som er like klare på hva de vil ha gjort som Trump. Det kommer rett ut, rett fra levra, uten manus. Gjerne med overdrivelser eller upresisheter i språkbruken fra time til time, men det kommer likevel rett ut.

Rett ut fra levra skulle han fikse health care- helt klart sa han det……han gjorde absolutt ingenting om det og har bare en «concept of a plan».   Upresis i språket men forteller nettopp hva han skal gjøre…

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Zork said:

trump kan snakke for seg ja. Han er den beste snakkeren noensinne. Alle sier det - jeg har spurt mange og alle er enige om at trump er snakkeren over alle snakkere. Mange truck-førere sier det og truck-førere, jeg snakket med mange truck-førere bare for noen dager siden og de sier alle at å snakke snakket er omtrent som en båt som synker. Mange haier svømmer rundt deg, men motoren er jo elektrisk. Mange mener at om båten synker så vil hele havet bli elektrisk fordi motoren kommer i kontakt med vann. Og haiene svømmer rundt blir det elektriske haier? Ingen kan svare på det... elektriske  haier er ett av vår tids største problemer. Alle sier det - jeg har snakket med mange og alle sier, haier er vårt største problem og elektriske haier, forårsaket av synkende båtmotorer er de aller verste.

Det blir ikke klarere enn når trump skal fortelle en historie...

Wow! Det var forfriskende med en post fra deg uten ekstremistiske utsagn, kategoriseringer, og skittkasting. Jeg trykket like på deg!

Lenke til kommentar
Zork skrev (3 minutter siden):

Du vet - alle sier at mine poster er de som er mest verdige en like. Alle sier det. Jeg har snakket med mange og alle sier at jeg er den eneste som virkelig skjønner dette med likbare poster. Alle trykker like på mine poster. Jeg ville elsket å - du vet, sparke tilbake. Det kalles et tilbakespark. Typ - noen mennesker vet mye om et tilbakespark. Det kalles et tilbakespark. De kjenner til det i administrasjonen. Men nei, det er et tilbakespark, det sparker tilbake.

Fantastiskt! Keep em comming! 😂

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (11 timer siden):

Morsom tråd som går gjennom Trumps bruk av brunkrem og sminke, og hvordan han bruker mer og mer av det, samt hvordan han begynte med dette på midten av 2000-tallet.

Den siste tiden har mange sperret opp øynene etter at en noe voldsom bruk har økt inn i nye dimensjoner.

4 des. 2019 avslørte WaPo den seriekriminelle kuppmakerens bruk av udokumentert arbeidskraft - både før og under presidentskapet - og i den forbindelse kom det frem at han sauser inn fleisen med Bronx Boosting Hydrating Consealer BHCo6 orange.  Bronx tok screenshot av WaPo og kjørte en tredagers tilbudskampanje for å utnytte den uventede oppmerksomheten med gratis PR.

https://x.com/Fahrenthold/status/1202677243102867458

https://www.motherjones.com/kevin-drum/2019/12/the-secret-of-donald-trumps-success-bhc06/

https://boingboing.net/2019/12/05/buy-the-cheap-orange-foundatio.html

https://www.msnbc.com/all-in/watch/donald-trump-likes-2-and-a-half-of-things-including-his-orange-makeup-74608709675

https://www.snopes.com/fact-check/trump-orange-vest-garbage/#:~:text=The Color of Trump's Face

• Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Selfuniverse skrev (58 minutter siden):

Jeg ser du linket til X fordi du fantaserer om at vi alle skal operere inn hjernechipper og bli slavene til Elon Musk.

Vent litt, er det ikke lenger Klaus Schwab som vil hjernechippe oss?

OK, kan lettere leve med at Musk har tatt over den busemann-rollen.

Zork skrev (27 minutter siden):

Du vet - alle sier at mine poster er de som er mest verdige en like. Alle sier det. Jeg har snakket med mange og alle sier at jeg er den eneste som virkelig skjønner dette med likbare poster. Alle trykker like på mine poster. Jeg ville elsket å - du vet, sparke tilbake. Det kalles et tilbakespark. Typ - noen mennesker vet mye om et tilbakespark. Det kalles et tilbakespark. De kjenner til det i administrasjonen. Men nei, det er et tilbakespark, det sparker tilbake.

Her har vi en som endelig har skjønt det. En som setter folket først, i forhold til sossialistene som kjører landet på dunken med sin globalististiske agenda!!!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Zork skrev (33 minutter siden):

Du må stille til valg neste år. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Fustasjeopphengsforkobling said:

De fleste foretrekker noen som kan snakke og svare for seg. Trump kan snakke for seg. Han har ingen problem med å gjøre seg klart forstått, men det går over diverse snøvleskaft iblant ja.

Dette er det dummeste jeg har hørt. Trump evner jo ikke en gang å fullføre en setning og de setningene han faktisk fullfører er som regel ikke sanne - uansett hva han snakker om. Han er en patologisk løgner så man vil aldri kunne stole på ett ord som kommer ut av kjeften på ham.

• Liker 2
Lenke til kommentar

New Report: Populism Wins Pennsylvania

To understand how Harris and Democrats in general can connect more effectively with working-class voters, the CWCP designed a survey testing a range of key messaging approaches among 1,000 registered voters in the critical swing state of Pennsylvania.

- All populist and economic-centered messaging dramatically outperformed messages around Trump as a threat to democracy.
- Messaging around Trump as a threat to democracy underperformed all other Harris messages among virtually every group

image.png.2b6fbc48204179c8795d64700a709d3d.png

Utrolig hvor lite populær og effektiv denne "trussel mot demokratiet" skremselen til Demokratene er.

Lenke til kommentar
20 minutes ago, Duriello said:

Hvilken farge vil du ha på capsene?

Mange snakker om farger og jeg har snakket med mange om det. Alle er enige om at jeg har de beste fargene. Men jeg vever. Vet du hva veven er? Jeg snakker om, typ, 9 ulike ting som alle kommer makeløst sammen igjen. Og mange av mine venner, som er norsk-professorer sier: "Det er det mest brilliante jeg noen gang har sett!"
Men du vet - falske nyheter sier "han bare roter". Men det er ikke rot. Det du gjør er at du vandrer over til et helt annet poeng og så går du tilbake til poenget og så går du gjennom dette og hint og det gjør du i to timer uten å engang feilstave ett ord.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...