Gå til innhold

Presidentvalget i USA 2024

Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WiiBoy skrev (14 minutter siden):

DT burde i det minste sendt en melding på SoMe da det startet/pågikk. Han dundrer løst på diverse forum for den minste lille ting som skjer på TV, men under det største angrepet på kongressen på 100+ år så er han helt, helt stille.. Det er ingen annen forklaring enn at dette var en utvikling han likte.

Det gjorde han da, du har åpenbart ikke satt deg inn i saken.

Du finner en full tidslinje her:

Som du er over så sendte han både tweets og publiserte en video mens det pågikk, han holdt også en tale mellom klokken 12-13 før han begynte å tweet´e igjen i 14-tiden og så publiserte en video i 16-tiden som ble tatt ned av Twitter etter kort tid.

Lenke til kommentar
14 minutes ago, Hedonism said:

Det gjorde han da, du har åpenbart ikke satt deg inn i saken.

Du finner en full tidslinje her:

Som du er over så sendte han både tweets og publiserte en video mens det pågikk, han holdt også en tale mellom klokken 12-13 før han begynte å tweet´e igjen i 14-tiden og så publiserte en video i 16-tiden som ble tatt ned av Twitter etter kort tid.

Talen var før og videoen etter at det begynte å roe seg. De andre du viser til har ikke klokkeslett, men jeg skal lese meg opp på tidene..

• Liker 1
Lenke til kommentar
WiiBoy skrev (7 minutter siden):

Talen var før og videoen etter at det begynte å roe seg. De andre du viser til har ikke klokkeslett, men jeg skal lese meg opp på tidene..

Tidspunkt for Tweet´ene var 2:24-3:13PM som var da ting begynte å eskalere, tidspunktet står i feeden jeg lenket til hos X.

Så jo, han Tweet´et mens det pågikk men fikk meldingene flagget av Twitter for å kunne være oppfordring til vold osv så de fikk mindre synlighet, kunne ikke deles videre o.l.

Lenke til kommentar
16 minutes ago, Snikpellik said:

Cheneys respons etter at Trump i natt fantaserte om å skyte mot henne:

Godt å se at Cheney fortsatt kommer til å takke ja til enhver krig og intervensjon så lenge hun slipper å kjempe i den selv. Det en gode, gamle Cheney-familien vi alle liker. #Womenwillnotbesilenced

Lenke til kommentar
4 hours ago, jallajall said:

8-10.000 soldater var nok til å håndtere en folkemengde på 35.000. Hvem var disse 35.000 som Trump-supporterne trengte beskyttelse fra?

Det får du spørre Trump om, for det var han som sa at de burde beskytte Trump sine egne demonstranter. Hva tror du han mente og håpet på?

Hvorfor er det viktig for deg å påstå at Trump mente det motsatte av hva han sa?

4 hours ago, jallajall said:

Det er ingen maktoverføring som skjer 6. januar.

Sertifiseringen føderalt av stemmene avgitt av valgrepresentantene fra statene er en helt essensiell del av peaceful transfer of power i USA.

Dette er like ærlig av deg å påstå at det ikke er det som det var hvis jeg skulle si at stemmene folk avgir ikke er en essensiell del av den demokratiske prosessen i USA, fordi valgrepresentantene er ikke bundet av stemmene som vanlige folk avgir, og kan stemme lovlig på hvilken presidentkandidat de vil til tross for at det er motsatte av hva folket har stemt på.

Endret av shockorshot
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...