Gå til innhold

Presidentvalget i USA 2024


Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Joeal88 skrev (38 minutter siden):

2020 var på mange måter et spesielt presidentvalg, med pandemien og det hele. Men +14 er vel omtrent på det nivået som kandidaten til demokratene har vunnet New York med i hvert valg fra 1996 til 2016?

Det har stort sett vært mye høyere enn 14. Du kan se på wikipedia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jallajall skrev (1 time siden):

Kan sikkert være ulike grunner til at de ikke er i fengsel i andre land; kanskje de har rømt, ferdig sonet, blitt sluppet fri pga andre omstendigheter, e.l.

Jeg kan aldri tenke meg at ulovlige innvandrere slippes fri på gata etter endt soning for drap i et land med så strenge straffer som det er i USA

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Tussi said:

Jeg kan aldri tenke meg at ulovlige innvandrere slippes fri på gata etter endt soning for drap i et land med så strenge straffer som det er i USA

Det er ikke i USA de er dømt, hvertfall ikke flesteparten. Noen kan nok være kommet lovlig til USA og så begå kriminalitet der som de har blitt dømt for, men det er jo gjerne litt strengere straffer der, så da hadde de ikke stått på non-detained listen.
De skal vel strengt tatt egentlig ikke slippes inn i USA, men er sikkert ulike grunner til at de likevel gjør det (som det også står i brevet), men er nok mange som ønsker seg litt klarer svar på dette.

Og er jo heller ikke alle land som ønsker å ta kriminelle borgere i retur og trenerer det, eksempelvis Cuba og Kina..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...