Gå til innhold

Presidentvalget i USA 2024


Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rhabagatz skrev (3 minutter siden):

Du har gått fem på.

selvfølgelig er det ikke tillatt å,drepe barn i Minnesota, selv om noen abortmotstandere later som om det er tilfelle.

Å la et barn dø av prematuritet fordi du utførte en abort, istedetfor å hjelpe det når det er levedyktig, er å drepe barnet.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Rhabagatz skrev (7 minutter siden):

Ja, og derfor straffbart, også i USA.

Nei, som jeg har vist er den noen stater der en ikke plikter å hjelpe barnet hvis det er født i live etter abort., deriblant i Minnesota, de kan sørge for at barnet er "komfortabelt", men de har ikke lov å kaste det i et bekken mens det fryser. Men de har lov å la det dø. hvis du leste artikkelen og endringen i loven, så ser du det.

https://thedispatch.com/article/claims-about-children-born-alive-after-abortion-attempts-in-minnesota-are-true/

 

Endret av Tussi
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Tussi said:

Nei, som jeg har vist er den noen stater der en ikke plikter å hjelpe barnet hvis det er født i live etter abort., deriblant i Minnesota, de kan sørge for at barnet er "komfortabelt", men de har ikke lov å kaste det i et bekken mens det fryser. Men de har lov å la det dø. hvis du leste artikkelen og endringen i loven, så ser du det.

Som sagt, du har gått fem på.

man har lov til abortere, men ikke lov til å drepe levende barn. Det er ikke store googlingen som skal til for å se at du har spist løgnpropaganda 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Rhabagatz skrev (3 minutter siden):

Som sagt, du har gått fem på.

man har lov til abortere, men ikke lov til å drepe levende barn. Det er ikke store googlingen som skal til for å se at du har spist løgnpropaganda 

Definer drepe? Å la noen som kunne levd med hjelp, ligge og dø uten å hjelpe, når abortlegen selv er skyld i barnets situasjon, er drap, det ser bare finere ut. Resultatet er at barnet, som kunne overlevd, blir tvunget til å dø. 

Igjen: A forsøker å drepe B i livmoren

B overlever

A unngår å søke hjelp for B, og ser på at B, som kunne overlevd, dør fordi A fikk betalt for å drepe B

B dør mens AS ser på

Ifølge dere: ikke drap

Endret av Tussi
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
26 minutes ago, Tussi said:

Å la et barn dø av prematuritet fordi du utførte en abort, istedetfor å hjelpe det når det er levedyktig, er å drepe barnet.

Nei, ikke er det barn og ikke er det drap.

Zygote1.jpg

Ikke har det følelser. Ikke har det tanker. Ikke har det sjel. Ingenting annet enn en bitteliten mikroskopisk biologisk organisme. Et individ av arten homo sapiens.

Endret av Abigor
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, Tussi said:

Definer drepe? Å la noen som kunne levd med hjelp, ligge og dø uten å hjelpe, når abortlegen selv er skyld i barnets situasjon, er drap, det ser bare finere ut. Resultatet er at barnet, som kunne overlevd, blir tvunget til å dø. 

Igjen: A forsøker å drepe B i livmoren

B overlever

A unngår å søke hjelp for B, og ser på at B, som kunne overlevd, dør fordi A fikk betalt for å drepe B

B dør mens AS ser på

Ifølge dere: ikke drap

Massemord på slakteriet? 🙃

Her er stekt kylling:

images?q=tbn:ANd9GcQZZ6vJN1BHSL7QLWW93ti

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Abigor skrev (1 minutt siden):

Gjør vi det? Du for holde deg til riktige ord her. Om vi snakker om abort så gjelder det hverken drap eller barn.

Ja vi gjør det, vi snaklker om barn som er født i live ja, disse, som selvsagt ikke får hjelp. Sett deg inn i ting før du svarer. Merkelig at du ikke har fulgt debatten overhodet og tror du  outsmarter meg med bilde av en zygote. Debatten handler om >Trumps utsagn om at demokratene vil drepe fødte barn. Hvis du vil diskutere noe annet, greit, men ikke avspor med tullPaul And Dalton's Story Hero

Endret av Tussi
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
4 hours ago, Tussi said:
Quote

DFL state Rep. Tina Liebling of Rochester, the bill’s principal sponsor, said during the state House floor debate in April 2023 that “comfort” care is appropriate in many such situations rather than what she called “aggressive care to keep that infant alive whether or not the parents want that.” 

 

Hun sier det rett ut....

Jeg ser ikke problemet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Tussi said:

Vel, da får vi bare innse at du er helt uenig med den som sponset loven, og du tar feil ift senaborter i Minnesota og hva Walz har skrevet under på. Han er en ekstremist, og de som prøver å få han til å se moderat ut i abort lyver eller vet ikke hva han faktisk står for. Det er et faktum at 

Abort er lov gjennom hele svangerskapet

Igjen, en ny kilde https://states.guttmacher.org/policies/minnesota/abortion-policies

https://www.axios.com/2024/08/07/tim-walz-abortion-position-ivf-laws

Harris sier hun ønsker en slik lov føderalt

Den som ledet loven tidligere referert til mener at, som jeg har sitert, det skal være lov å la levedyktige barn dø, selv om du har en annen tolkning av ,loven enn hun har, som jeg registrerer

Det er et faktum at abort er lov i Minnesota, det er din mening at dette gjør Walz til en "ekstremist". Jeg er ikke enig. Jeg mener dette er en fornuftig og god lov som legger ansvaret og rettighetene der de hører hjemme.

Endret av rabler
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...