Crooked Cracker Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september jallajall skrev (4 timer siden): Based. #CatsForTrump 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Casey Skrevet 11. september Populært innlegg Del Skrevet 11. september Tussi skrev (2 timer siden): Det er ikke noen forskjell når man selv har satt personen i den situasjonen først. Hvis du skader noen, men de dør ikke der og da, så er det likevel drap om du lar dem langsomt blø ihjel. Men uansett, det å la et lite barn dø av mangel på hjelp når en kan hjelpe, er like fullt umoralsk og burde straffes, på samme måte som å hensette noen i hjelpeløs tilstand. Men poenget mitt står, du prøver bare å vri på ordene så det høres mindre ille ut.... A setter B i hjelpeløs tilstand ved sin egen handling, B er skadd fordi A ikke drepte han ordentlig da han hadde "lov" A ser på at B dør uten å hjelpe A er skyldig i drao Det burde ikke være kontroversielt å si, det er ikke jeg som vrir på ordene, jeg ser hele handlingen i en konsekvens, A ville at B skulle dø, derfor hjalp han ikke Men begge deler burde være straffbart, og Walz tok den beskyttelsen fra barnet, som gav dem rett til livreddende hjelp. det er et faktum Maset fra de konservative om at abortmotstanden har noe som helst med respekt for liv å gjøre er ren løgn. Det har bare med konstroll over kvinners vagina å gjøre. 3 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rhabagatz Skrevet 11. september Populært innlegg Del Skrevet 11. september 58 minutes ago, Tussi said: Vel, da får vi bare innse at du er helt uenig med den som sponset loven, og du tar feil ift senaborter i Minnesota og hva Walz har skrevet under på. Han er en ekstremist, og de som prøver å få han til å se moderat ut i abort lyver eller vet ikke hva han faktisk står for. Det er et faktum at Abort er lov gjennom hele svangerskapet Igjen, en ny kilde https://states.guttmacher.org/policies/minnesota/abortion-policies https://www.axios.com/2024/08/07/tim-walz-abortion-position-ivf-laws Harris sier hun ønsker en slik lov føderalt Den som ledet loven tidligere referert til mener at, som jeg har sitert, det skal være lov å la levedyktige barn dø, selv om du har en annen tolkning av ,loven enn hun har, som jeg registrerer Du har gått fem på. selvfølgelig er det ikke tillatt å,drepe barn i Minnesota, selv om noen abortmotstandere later som om det er tilfelle. 8 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Rhabagatz skrev (3 minutter siden): Du har gått fem på. selvfølgelig er det ikke tillatt å,drepe barn i Minnesota, selv om noen abortmotstandere later som om det er tilfelle. Å la et barn dø av prematuritet fordi du utførte en abort, istedetfor å hjelpe det når det er levedyktig, er å drepe barnet. 1 1 Lenke til kommentar
Rhabagatz Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september 4 minutes ago, Tussi said: Å la et barn dø av prematuritet fordi du utførte en abort, istedetfor å hjelpe det når det er levedyktig, er å drepe barnet. Ja, og derfor straffbart, også i USA. 4 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september (endret) Rhabagatz skrev (7 minutter siden): Ja, og derfor straffbart, også i USA. Nei, som jeg har vist er den noen stater der en ikke plikter å hjelpe barnet hvis det er født i live etter abort., deriblant i Minnesota, de kan sørge for at barnet er "komfortabelt", men de har ikke lov å kaste det i et bekken mens det fryser. Men de har lov å la det dø. hvis du leste artikkelen og endringen i loven, så ser du det. https://thedispatch.com/article/claims-about-children-born-alive-after-abortion-attempts-in-minnesota-are-true/ Endret 11. september av Tussi 2 Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Selv demokratvennelige YouGov har Harris -1 i forhold til noen få dager siden på "presidential fitness". 9. september 11. september 1 1 Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september 22 minutes ago, Casey said: Det har bare med konstroll over kvinners vagina å gjøre. Menn kan også ha vagina. 2 1 Lenke til kommentar
Rhabagatz Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september 4 minutes ago, Tussi said: Nei, som jeg har vist er den noen stater der en ikke plikter å hjelpe barnet hvis det er født i live etter abort., deriblant i Minnesota, de kan sørge for at barnet er "komfortabelt", men de har ikke lov å kaste det i et bekken mens det fryser. Men de har lov å la det dø. hvis du leste artikkelen og endringen i loven, så ser du det. Som sagt, du har gått fem på. man har lov til abortere, men ikke lov til å drepe levende barn. Det er ikke store googlingen som skal til for å se at du har spist løgnpropaganda 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september (endret) Rhabagatz skrev (3 minutter siden): Som sagt, du har gått fem på. man har lov til abortere, men ikke lov til å drepe levende barn. Det er ikke store googlingen som skal til for å se at du har spist løgnpropaganda Definer drepe? Å la noen som kunne levd med hjelp, ligge og dø uten å hjelpe, når abortlegen selv er skyld i barnets situasjon, er drap, det ser bare finere ut. Resultatet er at barnet, som kunne overlevd, blir tvunget til å dø. Igjen: A forsøker å drepe B i livmoren B overlever A unngår å søke hjelp for B, og ser på at B, som kunne overlevd, dør fordi A fikk betalt for å drepe B B dør mens AS ser på Ifølge dere: ikke drap Endret 11. september av Tussi 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september (endret) 26 minutes ago, Tussi said: Å la et barn dø av prematuritet fordi du utførte en abort, istedetfor å hjelpe det når det er levedyktig, er å drepe barnet. Nei, ikke er det barn og ikke er det drap. Ikke har det følelser. Ikke har det tanker. Ikke har det sjel. Ingenting annet enn en bitteliten mikroskopisk biologisk organisme. Et individ av arten homo sapiens. Endret 11. september av Abigor 2 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Abigor skrev (1 minutt siden): Nei, ikke er det barn og ikke er det drap. Å, kom igjen, vi snakker om barn som er født i live etter abort her, makan til dustesvar! sett deg inn i hva som skrives flr du svarer, please 1 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september 9 minutes ago, Tussi said: Definer drepe? Å la noen som kunne levd med hjelp, ligge og dø uten å hjelpe, når abortlegen selv er skyld i barnets situasjon, er drap, det ser bare finere ut. Resultatet er at barnet, som kunne overlevd, blir tvunget til å dø. Igjen: A forsøker å drepe B i livmoren B overlever A unngår å søke hjelp for B, og ser på at B, som kunne overlevd, dør fordi A fikk betalt for å drepe B B dør mens AS ser på Ifølge dere: ikke drap Massemord på slakteriet? 🙃 Her er stekt kylling: 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Just now, Tussi said: Å, kom igjen, vi snakker om barn som er født i live etter abort her, makan til dustesvar! sett deg inn i hva som skrives flr du svarer, please Gjør vi det? Du for holde deg til riktige ord her. Om vi snakker om abort så gjelder det hverken drap eller barn. 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september (endret) Abigor skrev (1 minutt siden): Gjør vi det? Du for holde deg til riktige ord her. Om vi snakker om abort så gjelder det hverken drap eller barn. Ja vi gjør det, vi snaklker om barn som er født i live ja, disse, som selvsagt ikke får hjelp. Sett deg inn i ting før du svarer. Merkelig at du ikke har fulgt debatten overhodet og tror du outsmarter meg med bilde av en zygote. Debatten handler om >Trumps utsagn om at demokratene vil drepe fødte barn. Hvis du vil diskutere noe annet, greit, men ikke avspor med tull Endret 11. september av Tussi 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Hvilket barn er født i live uten å få hjelp? Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september (endret) Abigor skrev (3 minutter siden): Hvilket barn er født i live uten å få hjelp? Hvis du leser debatten og linkene, så ser du det Her er det snakk om flere barn som var både levedyktige og ikke hadde en alvorlig sykdom https://www.ncregister.com/news/tim-walz-born-alive-abortion Endret 11. september av Tussi 2 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september 4 hours ago, Tussi said: Quote DFL state Rep. Tina Liebling of Rochester, the bill’s principal sponsor, said during the state House floor debate in April 2023 that “comfort” care is appropriate in many such situations rather than what she called “aggressive care to keep that infant alive whether or not the parents want that.” Hun sier det rett ut.... Jeg ser ikke problemet. 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september rabler skrev (Akkurat nå): Jeg ser ikke problemet. Du ser ikke problemet med å la et barn som kan overleve med hjelp, dø uten forsøk på å hjelpe dem til å overleve. Da vet vi det 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september (endret) 1 hour ago, Tussi said: Vel, da får vi bare innse at du er helt uenig med den som sponset loven, og du tar feil ift senaborter i Minnesota og hva Walz har skrevet under på. Han er en ekstremist, og de som prøver å få han til å se moderat ut i abort lyver eller vet ikke hva han faktisk står for. Det er et faktum at Abort er lov gjennom hele svangerskapet Igjen, en ny kilde https://states.guttmacher.org/policies/minnesota/abortion-policies https://www.axios.com/2024/08/07/tim-walz-abortion-position-ivf-laws Harris sier hun ønsker en slik lov føderalt Den som ledet loven tidligere referert til mener at, som jeg har sitert, det skal være lov å la levedyktige barn dø, selv om du har en annen tolkning av ,loven enn hun har, som jeg registrerer Det er et faktum at abort er lov i Minnesota, det er din mening at dette gjør Walz til en "ekstremist". Jeg er ikke enig. Jeg mener dette er en fornuftig og god lov som legger ansvaret og rettighetene der de hører hjemme. Endret 11. september av rabler 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå