Gå til innhold

Presidentvalget i USA 2024


Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HankAmarillo skrev (24 minutter siden):

Hvis man må ta høyde for at noe kan bli misforstått så må man avlyse all politisk satire - for ikke å si all politisk diskurs.

Tror temaet er å unngå AI-generert materiale som imiterer poltiske motstandere, men du får bare fortsette å stolt gjenta en teori som du har tenkt helt av deg selv om at hvis man gjør det så er det forbudt å si noe som helst.  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
uname -i skrev (2 minutter siden):

Tror temaet er å unngå AI-generert materiale som imiterer poltiske motstandere, men du får bare fortsette å stolt gjenta en teori som du har tenkt helt av deg selv om at hvis man gjør det så er det forbudt å si noe som helst.  

Kankje ikke skifte temaet da - når man skal svare meg.

Det er vel en egen tråd for kunstig intelligens, mener jeg jeg så. Kanskje bruke den om man vil diskutere det. IDK.

Endret av HankAmarillo
Lenke til kommentar
shockorshot skrev (2 timer siden):

Laila på 43 som lurer på hvordan man kan installere facebook på pcen, er ikke så klar over hva som er deepfake eller ikke. Det siste tiåret hvor man kunne stole på videobevis eller lydbevis er dessverre forbi før tiåret var over.

Makan til kvinnefiendtlighet.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
HankAmarillo skrev (12 minutter siden):

Hvem har laget denne videoen?

Elon Musk er altså ikke høyre-ekstrem likevel da, siden han både setter pris på og forstår videoen?

Hvis han vet det er deep-fake så er det garantert fordi han ble fortalt det.

og det samme gjelder en god slump av republikanere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Sir skrev (26 minutter siden):

Alle vet at IQ-en til Musk er lav. Jeg har hørt at den ikke er mer enn 160-165.

Har hørt man trenger 170 i IQ for å forstå satire.

pov: forby all humor 6 mnd før et valg. Siden kun 1/50 000 forstår satire kan folk ende opp med å stemme på feil kandidat. Som er en trussel mot demokratiet.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
uname -i skrev (På 27.7.2024 den 12:43 PM):

Digger når man må bruke 4 sider med retorisk akrobatikk for å overbevise folk om at det Trump sa betyr noe helt annet. Akkurat som om de uttalelsene ikke passer som hånd i handske med de andre anti-demokratiske utsagnene til Trump.

Jeg tror ikke man trenger retorisk akrobatikk hvis man ser uttalelsen hans i kontekst. Fustasjeopphengsforkoblings innlegg gir mening:

Jeg synes man skal kritisere Trump for en av de mange tingene han faktisk har gjort eller sagt galt, ikke for noe der han ganske sikkert ikke mente det mange tillegger ham.

Man kunne heller for eksempel snakket om at han ønsker å opprette et eget Gestapo for å slå ned på kritikk mot kristne/kristendom.

uname -i skrev (På 27.7.2024 den 3:32 PM):

Hvis man stemmer nå og slipper om 4 år fordi ting er fikset så må det jo bety at man innfører irrerversible endringer. Den eneste irreversible endringen jeg kan komme på er en demontering av demokratiet.

Andre forslag?

Han snakker om Voter ID i den aktuelle videoen, så uttalelsen må ses i konteksten at han mener falske stemmer er et stort problem, og han ønsker å fikse det med Voter ID. Han mener tilsynelatende at hvis man fikser det en gang for alle så vil problemet med falske stemmer i følge han forsvinne, og det blir ikke behov for at disse kristne stemmer neste gang. Det vil komme nok stemmer fra andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
HankAmarillo skrev (53 minutter siden):

Lykke til med å vinkle Elon Musk som mindre begavet.

Han gjør en ekstremt overbevisende jobb selv for tiden, og jeg har aldri sett ham ha en uttalelse eller demonstrasjon av teknisk innsikt eller intelligens, han er en hype-maskin hvis batteriet begynner å nærme seg slutten.

Det finnes ingen grunn til å tro han er begavet, ut over konvensjonell sirkelrunking av kjendiser, som også har genierklært Trump.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (5 minutter siden):

Han gjør en ekstremt overbevisende jobb selv for tiden, og jeg har aldri sett ham ha en uttalelse eller demonstrasjon av teknisk innsikt eller intelligens, han er en hype-maskin hvis batteriet begynner å nærme seg slutten.

Forskning viser at hvis forskjellen blir større enn 30 IQ evner ikke den med >30 mindre  i IQ å differensiere mellom intelligens og dumskap hos den andre, Just sayin'

Endret av HankAmarillo
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
sofiemyr skrev (3 timer siden):

Hva i all verden er klimaangst? Harris har to stebarn - for mange er det mer enn nok...

Hva har stebarn med saken å gjøre? Tror du må gå tilbake til utgangspunktet for å få med deg hva som er sagt. Harris refererte til at hun hadde hørt om begrepet klimaangst, som brukt av de unge. Hun sa ikke sine stebarn, men refererte til de unge ute i samfunnet.

Klimaangst er angst eller så stor bekymring for klimaendringer at det går utover personens dagligliv. Det må jo rimelig stor bekymring til for at det skjer, så jeg tenker at vi da er rundt omkring området "dommedagsscenarier som truer menneskeheten". Da går det jo gjerne utover tanken på å sette barn til verden også, men som bl.a. Hessen har påpekt så er det ikke hva det er snakk om.

Så da tenker jeg at Harris burde avdramatisere klimaangsten og oppfordre til å få barn, og ihvertfall ikke underbygge klimaangsten ytterligere. 

afterall skrev (3 timer siden):

Er dette noe vi forventer av politikere? Det har hvertfall aldri slått meg, og jeg bryr meg null. 

Tja.. det har vel vært et problem tidligere at folk gav F kanskje, og da bør man få folk til å forstå alvoret mer, men dersom det blir slik at unge går rundt med så mye angst at de av den grunn avstår fra å få barn, så burde det motsatte (avdramatisere) skje ihht fakta-forholdene. Begge er samfunnsspørsmål som bør oppta politikere.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
HankAmarillo skrev (4 minutter siden):

Forskning viser at hvis forskjellen blir større enn 30 IQ evner ikke den med >30 i IQ å differensiere mellom intelligens og dumskap hos den andre, Just sayin'

Musk har nok ikke betydelig under 100 IQ, nei.

Minner om at folk i SpaceX, Twitter og Tesla alle distraherer ham som strategi formå slippe idiotien hans, og at han aldri har vist genuin god teknisk innsikt over hva man kan forvente.

Han ansetter gode folk, og får subsidier.

 

Endret av Red Frostraven
  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
HankAmarillo skrev (8 minutter siden):

Man må under 100 i IQ for å ikke ha 30 poeng mer enn deg altså. Ok.

Bitch, please.

Elon er gjennomsnittlig, at best, og det er lett å se, blant annet på måte de ansatte med teknisk innsikt holder ham milevis unna prosjekter formå hindre ham i å forsøke å påvirke.

Som er temmelig godt kjent.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (På 27.7.2024 den 7:11 PM):

Så dette får deg til å tenne på alle plugger, men å kjønnslemsleste unge, og sterilisere ungdom, og gi skolebarn bøker som viser hvordan man skal utføre analsex er helt innafor?

Bøker som viser hvordan man skal utføre analsex?

Det er ingen som kjønnslemlester unge eller steriliserer ungdom. Du bør ikke høre på løgnere som Elon Musk og Jordan Peterson. Denne videoen tar for seg våset deres:

 

 

  

 

HankAmarillo skrev (På 27.7.2024 den 5:13 PM):

Trump derangement går visst i sykluser. Kommer in vogue igjen hvert fjerde år.

Nåja, det er ingen som er så ekstremt aktive til å ta sitater ut av en kontekst og lyve om andre som Trump og kulten hans.  

HankAmarillo skrev (18 timer siden):

Hvilk konspirasjonsteorier forfekter han?

Tuller du?

https://www.vox.com/technology/2023/5/20/23730607/elon-musk-conspiracy-twitter-texas-shooting-bellingcat-taylor-lorenz-psyops

https://edition.cnn.com/2023/11/20/tech/elon-musk-boosting-pizzagate-conspiracy-theory/index.html

https://www.rollingstone.com/culture/culture-news/elon-musk-great-replacement-conspiracy-theory-1234941337/

https://news.sky.com/story/elon-musk-what-are-his-most-recent-controversial-moments-13019651

https://www.nbcnews.com/tech/internet/joe-biden-dead-dying-covid-vegas-theory-musk-x-elon-rcna163248

 

Endret av Markiii
  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
HankAmarillo skrev (1 time siden):

Lykke til med å vinkle Elon Musk som mindre begavet.

Jeg tror ikke mange som kjenner Musk hverken profesjonelt eller personlig vil påstå at han er en spesielt begavet mann - snarere tvert imot på det mellommenneskelige og det sosiale plan. Vil anbefale å lese Walter Isaacsons Musk-biografi. Musk er nok mer begavet når det kommer til andre ting.

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...