Gå til innhold

Presidentvalget i USA 2024


Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

shockorshot skrev (3 minutter siden):

Det er ikke misbruk. Hvis noe er lovlig og nevnt i delstatsloven at det kan bli brukt, noe det er i California, hvorfor er det et misbruk?

Du kan argumentere at det er en jævlig og forferdelig lov, men det er ikke misbruk.

Har du i det hele tatt lest noe av det jeg har skrevet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Just now, Tussi said:

De kan fort bruke at hun støttet å la en uskyldig sitte fengslet fordi han anket for sent, men at de bruker at hun er tøff mot skyldige kriminelle, det tror jeg ikke

Jeg tror at for mange republikanere er ikke det et så veldig godt argument. Jeg tror ikke de kommer til å stemme på henne pga. det, men jeg tror heller ikke de kommer til å ikke stemme på henne pga. det. Det er hovedsakelig et angrep for at progressive eller leftists ikke skal stemme på henne, noe som er et klassisk og godt angrep. Det er derfor demokratene prater om at Trump hadde det største budsjettunderskuddet i historien og går for kraftig ekspansjon av big goverment, selv om republikanere dette er totalt motsatte av de tradisjonelle republikanske verdiene. Dette kommer ikke til å påvirke stemmene til folk som lener mot venstre, men målet er å få republikanere til å droppe å stemme eller stemme på Harris.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 minutes ago, HankAmarillo said:

Har du i det hele tatt lest noe av det jeg har skrevet?

Forstår du prosessen ved å bruke hele det juridiske systemet for å slåss for en sak du tror på?

Dette er fullstendig lovlig.

Deretter ble det avklart i rettsvesenet, nøyaktig hva og hvor bred dommen fra høyesterett var.

Det å utsette endringer ved å føre innvendinger mot juridiske teknaliteter, brukes av både forsvarere, aktorer, og byråkratiet. Siden lovene er utformet slikt at den legger opp til sånne juridiske kamper, og alle sidene gjør det, så er det ikke misbruk som favoriserer en side.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
shockorshot skrev (Akkurat nå):

Forstår du prosessen ved å bruke hele det juridiske systemet for å slåss for en sak du tror på?

Dette er fullstendig lovlig.

Deretter ble det avklart i rettsvesenet, nøyaktig hva og hvor bred dommen fra høyesterett var.

Det å utsette endringer ved å føre innvendinger mot juridiske teknaliteter, brukes av både forsvarere, aktorer, og byråkratiet. Siden lovene er utformet slikt at den legger opp til sånne juridiske kamper, og alle sidene gjør det, så er det ikke misbruk som favoriserer en side.

 

HankAmarillo skrev (1 minutt siden):

Du fremstår som  useriøs. Sorry altså.

 

Lenke til kommentar
3 minutes ago, HankAmarillo said:

Kan ikke du bare forklare hva han sier om du mener jeg misforstår. Heller enn å linke til wikipedia-artikler...

Jeg ber deg ikke forklare hva du misforstår, jeg ber deg å gi den beste retoriske versjonen av argumentet @VifteKopp lager, selv hvis det ikke er nøyaktig det argumentet han lager (dvs, hvis det finnes et bedre ett som har samme messaging).

Hvis man ikke klarer å argumentere den motsatte siden har man forstått null.

Endret av shockorshot
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
shockorshot skrev (2 minutter siden):

Jeg ber deg ikke forklare hva du misforstår, jeg ber deg å gi den beste retoriske versjonen av argumentet @VifteKopp lager, selv hvis det ikke er nøyaktig det argumentet han lager (dvs, hvis det finnes et bedre ett som har samme messaging).

Hvis man ikke klarer å argumentere den motsatte siden har man forstått null.

Og jeg sier det ikke finnes.

Hvis du mener det finnes så er dt bare å komme med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...