Gå til innhold

Presidentvalget i USA 2024


Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne var fin. Kamala Harris er så dyktig at selv Donald Trump har donert penger til henne. :) 

Dette må de jo bruke i valgkampen, haha! 

https://www.wsj.com/livecoverage/biden-drops-out-election-2024/card/donald-trump-donated-thousands-to-kamala-harris-2uSNrJk08BdtPmwGPmEG

Sitat

Before he was president, Donald Trump liked Kamala Harris enough that he donated twice to her campaigns, records show. Trump gave a total of $6,000 in 2011 and 2013 to California Attorney General Kamala Harris. At the time, her Democratic opponent, U.S. Rep. Loretta Sanchez, questioned whether the Trump donations influenced the state’s probe of Trump University. Ivanka Trump, the former president’s daughter, gave $2,000 in 2014.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Kenhten skrev (12 minutter siden):

LOL😂

Ventet på den og den kom. Gratulerer, det tok noen poster før den kom 🥳🤡

"LOL😂" er et sterkt argument må jeg si, her blir nok alle fra seg av beundring. Du plukker frem klovne-emojien i stedet for å svare ordentlig også, alle som kommer innom tråden i håp om en nogenlunde konstruktiv debatt blir nok superimponert av det.

Endret av Snikpellik
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
HankAmarillo skrev (24 minutter siden):

Hvor mange % fredfulle var 6 januar?

Såvidt jeg vet var 0% av demonstrasjonene den 6. januar 2021 fredfulle. Det var vel forsøk på noen små protester andre steder, men jeg tror den på Capitol Hill var den eneste ordentlige demonstrasjonen - og den var som vi alle vet veldig langt fra fredfull.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Kenhten skrev (18 minutter siden):

Kamala har gjort skikkelige fæle ting som state attorney. 

Dette ble tatt opp under nominasjonskampen i 2020 og er allerede bakt inn i kandidaturet hennes. Så det er ikke noe å "grave opp". 

Det er også vanskelig for republikanerne å angripe Harris for å være "tough on crime". 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Kenhten skrev (19 minutter siden):

 

Ingen har humor lengre.

Regner med dere ikke synes God Morgen fastelaven videoen er noe morsom heller. 

Biden er Zelensky's pengesekk.

Stor andel av den amerikanske befolkningen ønsker ikke at deres skattepenger skal gå til det korrupte hølet.

Er de pro-russisk eller er det bare noe du sier for de gjør/sier noe som du ikke er enig med?

Kamala har gjort skikkelige fæle ting som state attorney. 

Like "Grab them by their c*ck's"?

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (4 minutter siden):

Såvidt jeg vet var 0% av demonstrasjonene den 6. januar 2021 fredfulle. Det var vel forsøk på noen små protester andre steder, men jeg tror den på Capitol Hill var den eneste ordentlige demonstrasjonen - og den var som vi alle vet veldig langt fra fredfull.

så hvis man ekskluderer alle de fredfulle protestene så blir tallet at ingen var fredfulle? ok

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 minutt siden):

Hvilke "alle de fredfulle protestene"?

 

Snikpellik skrev (7 minutter siden):

Såvidt jeg vet var 0% av demonstrasjonene den 6. januar 2021 fredfulle. Det var vel forsøk på noen små protester andre steder, men jeg tror den på Capitol Hill var den eneste ordentlige demonstrasjonen - og den var som vi alle vet veldig langt fra fredfull.

 

Lenke til kommentar
HankAmarillo skrev (Akkurat nå):

 

Snedig trolleforsøk, men vi får satse på at de fleste fint skal klare å lese resten av innlegget også:

Snikpellik skrev (9 minutter siden):

Såvidt jeg vet var 0% av demonstrasjonene den 6. januar 2021 fredfulle. Det var vel forsøk på noen små protester andre steder, men jeg tror den på Capitol Hill var den eneste ordentlige demonstrasjonen - og den var som vi alle vet veldig langt fra fredfull.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (2 minutter siden):

Snedig trolleforsøk, men vi får satse på at de fleste fint skal klare å lese resten av innlegget også:

 

ok så vi teller kun store ordentlige protester. Samtlige 7,750 BLM-protester var store og ordentlige altså? Ikke verst.

Hva er en stor og ordentlig protest btw?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
:utakt skrev (10 minutter siden):

Hvor mye innflytelse har Laura Loomer på opinionen der borte? Ser det deles noen tweets av henne nå, og dama er jo totalt ute å kjøre. Noen voksne burde ta fra henne internett.

Ja hun er ekstrem 😵

Lenke til kommentar
:utakt skrev (11 minutter siden):

Hvor mye innflytelse har Laura Loomer på opinionen der borte? Ser det deles noen tweets av henne nå, og dama er jo totalt ute å kjøre. Noen voksne burde ta fra henne internett.

Å bli kallt "en dokumentert løgner" av MAGA-dronningen Marjorie Taylor Greene er ikke akkurat et kvalitets-stempel. Hun er for ekstrem for GOP, de liker henne ikke. Det er tvilsomt om hun har noen innflytelse på den generelle opinionen utenfor den mest ekstreme klikken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Gouldfan skrev (17 minutter siden):

Blir overasket om Trump ikke vinner.

Men jeg støtter Kamela.

Positivt overasket, men tror desverre usa er så "ødelagt" av mediene osv at det blir Trump 2.0. 

Lenke til kommentar
1 hour ago, FrihetensRegn said:

Jeg blir ofte misunnelig over hvor gode politikere de har i USA, det er en mangelvare her i Norge. Her setter kongressmedlemmet Nancy Mace fra Sør Karolina skapet på plass mot den DEI-ansatte lederen i SS:

https://x.com/bennyjohnson/status/1815424685523505205 

Som helt utenforstående til noen kontekst utover at det var rart at sikkerheten ikke var bedre, kan jeg ikke si jeg finner denne opptreden særlig imponerende, uten å ha særlig innsikt i formalitetene rundt slike slike høringer eller hva det kalles, synes det som om det bare er en oppvisning i at hun har verktøyene til å hindre vitnet i å gi utfyllende svar, som igjen gir frihet til å fremstille ting slik man ønsker.
Det er jo ikke informativt eller saklig, det ser mer ut som en slags performativ straff, er det hensikten med slike høringer?

Er Benny Johnson fremdeles en del av TPUSA?

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Et par ting...

Hvis noen prøver seg på noe anti-Ukraina, pro-Putin trolling med "amerikanernes skattepenger" som ammunisjon, alltid kontre med spørsmålet om skattepenger angående våpenstøtte til Netanyahu-regimet.

Og noe sedvanlig "demonstrasjoner er aldri fredfulle, bortsett fra når konservative gjør det"-tåkelegging. Ikveld er jeg lat, så jeg bare poster noen videoer om emnet:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...