Crooked Cracker Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden (endret) Maabren skrev (1 time siden): Har ikkje sansen for verken Trump eller Musk, syns likefullt det blir feil å påstå nazi-helsing når Musk sjølv både seie kva helsinga er før "hjerte-helsinga" blir gjort og meiner dette er hitler-tøv i ettertid. At det kan være ein provokasjon for å tirre på di mest venstreradikale ser eg ikkje vekk fra, men syns det blir feil å legge til grunn når Musk hevder noko anna. Visste du virkelig ikke at en nazihilsen egentlig betyr 'mitt hjerte går ut til dere'? Endret 6 timer siden av Crooked Cracker Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden (endret) Diskuterer vi Musks "accidental nazi" fremdeles? Fyren kløna det til noe voldtsomt og burde kanskje skjønt det selv. Men jeg ser ikke sammenhengen med det han drev med og at det skulle vært en nazi-hilsen. Kan godt hende han faktisk er en nazist for alt jeg vet, men her ser jeg ikke helt sammenhengen. Hadde han virkelig bevisst gjort en nazi-salutt så tror jeg budskapet hadde vært noe annet, som "Hail Trump!" eller lignende. Spoiler Endret 6 timer siden av sedsberg Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 36 minutes ago, Van Der Linde said: Jeg trodde det ville bli som i 2017 da han ble innsatt første gang. Nemlig stor i kjeften men mangler gjennomføringsevnen. Der tar jeg nok feil. Vi kommer de neste 4 årene til å se et USA som styres på en måte vi aldri har sett før. Huff og huff. Noen som holder valgløftene sine er fæle greier. Har det vært noen president tidligere som har vært så "effektiv" første dag egentlig? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden iGlenn skrev (3 timer siden): Huff og huff. Noen som holder valgløftene sine er fæle greier. Har det vært noen president tidligere som har vært så "effektiv" første dag egentlig? Executive Actions er ikke «effektive», de bare har en midlertidig effekt 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Noxhaven skrev (7 timer siden): Jeg tror det er en sterk korrelasjon mellom brukertid på X, Bluesky, reddit, facebook og andre sosiale medier og bastante meninger om hva meningen bak guesten faktisk var. Brainrot folket skriker høylytt og Musk/Trump gliser fra øre til øre fordi de er midt i rampelyset (i følge experter her i Norge). Det er jo tydelig at de som gjengir flest innlegg fra f.eks. X her på forumet er de samme som har sterkest meninger om denne saken. Dette er de samme som "vet" hva Musk faktisk mente, og dømmer han, eller forsvarer han for det. Antar Musk elsker dem for all oppmerksomhet som dette gir han. Forrige gang jeg påpekte dette så var svaret at "som om noen innlegg på diskusjon.no gjør en forskjell" - samtidig som de har 5.000+ innlegg her på forumet som bare er rene lenker til X og tidligere twitter - selvsagt er ikke dette den eneste portalen de leser og deler sitt syn fra. Selvsagt er det ikke originale tanker de deler med seg, men kun oppkast de har fått trykt ned i ganen fra.. x antall timer på X og andre medier. Mulig det kunne vært greit for flere her å ta seg en tur ut og gjøre noe annet en stund enn å lese alt som dukker opp i "Feeden"? Legge vekk skjermen og ta en telefon/pc-fri uke? "Touch some grass" er vel hva de sier nå om dagen for å komme seg litt tilbake til virkeligheten. Eller for vår del touch som snow? Du kan like gjerne tagge meg når du skal komme med en haug rare personangrep og dårlige antagelser. Å bli så sint når man får et svar man er uenig i at man velger å bruke tid på å forfatte et sånt innlegg på et obskurt forum, og samtidig kalle andre for «brain rot» er ganske utrolig. Bruk heller tiden på å holde deg til sak er mitt tips - da slipper du å fremstå som den du selv beskriver i innlegget ditt. — Den republikanske kongressmannen Andy Ogles har fremmet et lovforslag som vil tillate Trump å erverve Grønland. Han sier at øya bør være en del av USA fordi "vi er det dominerende rovdyret." REP. OGLES INTRODUCES BILL TO ‘MAKE GREENLAND GREAT AGAIN' https://ogles.house.gov/media/press-releases/rep-ogles-introduces-bill-make-greenland-great-again Endret 1 time siden av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden https://www.washingtonpost.com/dc-md-va/2025/01/20/trump-pardons-jan-6-defendants/ https://www.washingtonpost.com/politics/2025/01/21/president-trump-pardons-jan-6-violent-offenders/ Ikke overaskende men uansett venstre eller høyre eller senter. Er dette virkelig ok? Dette burde ikke være noe om politikk i det hele tatt. Allikevel har GOP greid å gjøre det til politikk. Burde jo bare være straightforward. Gjør du noe kriminelt må du stilles til retten. ''Untatt oligarker og assosierte'' Av alt til nå er dette det verste jeg har sett hittil. Bare begynnelsen dette... 2 Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 31 minutter siden Del Skrevet 31 minutter siden Mer morro her. https://www.washingtonpost.com/dc-md-va/2025/01/21/pardons-proud-boys-oath-keepers/ Lenke til kommentar
uname -i Skrevet akkurat nå Del Skrevet akkurat nå Dette er tiden man lever i. Man må regne med å dø om man kritiserer Trump. Dette er bare starten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå