Populært innlegg Gavekort Skrevet 18 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 18 timer siden Camlon skrev (5 minutter siden): Du gjorde ikke en obervasjon, du utrykket en mening. Og jeg kalte han en autoritær venstreekstremist. Jeg er helt sikker på at han er autoritær siden han bruker et autoritært språk, men det er mulig at han ikke har venstreekstreme meninger. Er det en hersketeknikk å påpeke din ad hominem argumentasjon? 10 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Camlon skrev (32 minutter siden): Du presenterer det som om det det er fakta, når det bare er meningene til en autoritær venstreekstremist. Jeg presenterer det som det er fakta, hvordan? Jeg lenker simpelthen til en kronikk om temaet som diskuteres. «Autoritær venstreekstremist». Hahahaha. 7 1 Lenke til kommentar
Rhabagatz Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 1 hour ago, Camlon said: Han må ha demens. Så da er spørsmålet, hvem er det som står bak Trump og gjør hans forvirrende uttalelser til faktisk politikk. Ikke dement. Kunnskapsløs og arrogant. En fryktelig kombinasjon. 3 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden (endret) 5 minutes ago, shockorshot said: Meninger er hersketeknikker nå? Du må gjerne vise til sitater når du kommer med så alvorlige beskyldninger mot en bystyrerepresentant for å totalt avfeie en kronikk. Meninger om hvor gode andres brukers argumenter, er en hersketeknikk. Her er et sitat som viser klare autoritære trekk. Det blir også tydelig hvem som kan avskrives som hjernevaskede Maga-sauer.". Å avskrive andre mennesker er ikke liberalt. Å stemple andre mennesker som hjernevasket er npe som kjennetegner autoritære mennesker. Endret 18 timer siden av Camlon 2 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 1 minute ago, Rhabagatz said: Ikke dement. Kilde? Lenke til kommentar
Rhabagatz Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Just now, Camlon said: Kilde? God bedring. 5 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 6 minutes ago, Gavekort said: Er det en hersketeknikk å påpeke din ad hominem argumentasjon? Hele kronikken hans var en rekke med ad hominem argumentasjon. Og jeg avfeide ikke han fordi han er autoritær, det er bare krydder på toppen. Problemet er å presentere en meningsytring som om det er fakta. 1 Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden (endret) 9 minutes ago, Camlon said: Meninger om andres brukers argumenter er hersketeknikker. Et argument er en mening som går direkte på andres argumenter, jeg får ikke det at det da er en hersketeknikk helt til å stemme. Det jeg kom med var imidlertid en observasjon og meningen min rundt observasjonen, det er fortsatt ikke en hersketeknikk. 9 minutes ago, Camlon said: Her er et sitat som viser klare autoritære trekk. Det blir også tydelig hvem som kan avskrives som hjernevaskede Maga-sauer.". Å avskrive andre mennesker er ikke liberalt. Å stemple andre mennesker som hjernevasket er npe som kjennetegner autoritære mennesker. Du gjorde akkurat det samme mot han. Men ta det med ro, verken det å avskrive noen eller det å stemple mennesker som hjernevasket, er noe som kjennetegner autoritære mennesker. Eller ville du sagt at Reagan var autoritær siden han avskrev store deler av den ytre venstresiden og kalte dem hjernevasket? Endret 18 timer siden av shockorshot 5 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 2 minutes ago, Rhabagatz said: God bedring. Hvis du har ingen kilde, hva er det som gjør deg så sikker? 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 2 hours ago, jallajall said: Sånn har det blitt. I forrige uke var det 145 demokrater i Rep.hus som stemte mot "Preventing Violence Against Women by Illegal Aliens Act" om å utvise non-citizens som begår vold- eller seksualforbrytelser. the bill establishes that a non-U.S. national is inadmissible if the individual has admitted to or is convicted of acts constituting the essential elements of stalking, child abuse, child neglect, child abandonment, a sex offense, conspiracy to commit a sex offense, a violation of certain protection orders, or domestic violence (including physical or sexual abuse or a pattern of coercive behavior when it occurs within certain close relationships). Under current law, a non-U.S. national is deportable for certain criminal convictions, including domestic violence, stalking, and child abuse. The bill makes any sex offense (including crimes against minors) or conspiracy to commit a sex offense a basis for deportation. The bill also expands the domestic violence crimes that make a non-U.S. national deportable to include physical or sexual abuse or a pattern of coercive behavior when it occurs within certain close relationships. Skremmande holdninger mot kvinner og barn blant demokrater. Håper di som har stemt fram slike individ får med seg galskapen di står for. Ganske ekstremt at illegale innvandrere er viktigare enn alle kvinner og barn av USA. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 18 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 18 timer siden Camlon skrev (5 minutter siden): Hele kronikken hans var en rekke med ad hominem argumentasjon. Og jeg avfeide ikke han fordi han er autoritær, det er bare krydder på toppen. Problemet er å presentere en meningsytring som om det er fakta. Som har ingenting med deg som går rundt og anklager folk for "hersketeknikker" fordi de synes at det er billig argumentering å stemple folk som "autoritære" eller "venstreradikale". Vi kan gjerne lytte på dine argumenter som befinner seg høyere på pyramiden der du adresserer de faktiske tingene som blir sagt, og ikke bare hvem som sier det. Du vant forresten en til latinsk pokal: Click here to claim your price! Spoiler 8 1 2 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 2 minutes ago, shockorshot said: Et argument er en mening som går direkte på andres argumenter, jeg får ikke det helt til å stemme. Det jeg kom med var imidlertid en observasjon og meningen min rundt observasjonen, det er fortsatt ikke en hersketeknikk. Nei, du kom med en mening, ikke en observasjon. 2 minutes ago, shockorshot said: Du gjorde akkurat det samme mot han. Men ta det med ro, verken det å avskrive noen eller det å stemple mennesker som hjernevasket, er ikke noe som kjennetegner autoritære mennesker. Eller ville du sagt at Reagan var autoritær siden han avskrev store deler av den ytre venstresiden og kalte dem hjernevasket? Jo, det er et autoritært trekk å ha lav toleranse og lite respekt for andre meninger. Det er nøyaktig hva de gjør i autoritære land som Kina. 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 57 minutes ago, Camlon said: Dette er en meningsytring fra Eivind Trædal som er en bystyrerepresentant fra MDG. Eivind Trædal har objektive briller venstreradikale briller og er dessverre påvirka av det i alt han seie og gjere. Skal leite lenge og vel for å finne større troll enn han. Måtte i så fall være di som trykker til sitt bryst Trædal sine meininger... 4 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Duriello Skrevet 18 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 18 timer siden Mnei jeg trekker meg ut av tråden, gidder ikke å forholde meg til semi-nazistiskt avskum.. 10 1 1 Lenke til kommentar
Rhabagatz Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 11 minutes ago, Camlon said: Hvis du har ingen kilde, hva er det som gjør deg så sikker? Som sagt, god bedring. Dette gidder jeg ikke. 5 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden 5 minutes ago, Gavekort said: Som har ingenting med deg som går rundt og anklager folk for "hersketeknikker" fordi de synes at det er billig argumentering å stemple folk som "autoritære" eller "venstreradikale". Vi kan gjerne lytte på dine argumenter som befinner seg høyere på pyramiden der du adresserer de faktiske tingene som blir sagt, og ikke bare hvem som sier det. Du vant forresten en til latinsk pokal: Click here to claim your price! Reveal hidden contents Hele tråden handler jo om å stemple republikanerne og de som støtter dem. Men du synes kanskje det er greit når de med "riktige" meninger gjør det. 4 Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) 9 minutes ago, Camlon said: Jo, det er et autoritært trekk å ha lav toleranse og lite respekt for andre meninger. Det er nøyaktig hva de gjør i autoritære land som Kina. Hadde du mye respekt for hans mening? Avskrev ikke du han? Gjør ikke dette deg til autoritær ifølge din egen mening om hva autoritære trekk er? Så hvis jeg avskriver nazister, har lav toleranse for dem, og liten respekt for deres meninger, så har jeg kraftige autoritære trekk akkurat som Kina? Endret 17 timer siden av shockorshot 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 17 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 17 timer siden Camlon skrev (8 minutter siden): Hele tråden handler jo om å stemple republikanerne og de som støtter dem. Men du synes kanskje det er greit når de med "riktige" meninger gjør det. Bullshit argumentering finner du på begge sider av debatten. Det gjør ikke ditt bidrag til den offentlige diskursen til noe bra. Nå var det din tur, siden du begynte å angripe Eivind Trædal som person, og fyrte løs på andre brukere med påstander om "hersketeknikk" når de prøvde poengtere nettopp at du driver på med "stempling" og ad hominem. Gjør oss alle en tjeneste og stå frem som et godt eksempel. 11 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) 8 minutes ago, shockorshot said: Hadde du mye respekt for hans mening? Avskrev ikke du han? Gjør ikke dette deg til autoritær ifølge din egen mening om hva autoritære trekk er? Så hvis jeg avskriver nazister, har lav toleranse for dem, og liten respekt for deres meninger, så har jeg kraftige autoritære trekk akkurat som Kina? I aksen mellom autoritær og tolerant så er jeg et sted midt i mellom, så ja jeg har autoritære trekk. Men dette handler ikke om meg, jeg snakker om Eivind Trædal som har et veldig autoritært språk. Og han gikk ikke bare etter nazister, men etter alle som er uenig med hans ytringer. Endret 17 timer siden av Camlon 3 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) 8 minutes ago, Gavekort said: Bullshit argumentering finner du på begge sider av debatten. Det gjør ikke ditt bidrag til den offentlige diskursen til noe bra. Nå var det din tur, siden du begynte å angripe Eivind Trædal som person, og fyrte løs på andre brukere med påstander om "hersketeknikk" når de prøvde poengtere nettopp at du driver på med "stempling" og ad hominem. Gjør oss alle en tjeneste og stå frem som et godt eksempel. Hele innlegget til Eivind Trædal var en rekke med ad hominem og stempling av meningsmotstandere. Han kan skrive innlegget sitt på et respetful måte og jeg vil besvare han. Jeg er også ikke imot all stempling. F.eks. det er ok å si at Trump er en drittsekk. Mitt spørsmål var hvorfor du bryr deg så mye om at jeg kaller Eivind Trædal autoritær, men gir blaffen i at hele tråden handler om å stemple folk. Endret 17 timer siden av Camlon 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå