Filmvenn Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 1 minute ago, Tåkefyrste said: Jo da er man faktisk en nazist. Men dere er så reinspikka uærlige at dere mener Musk har gjort alt dette. Men det er vel prisen man må betale for å støtte Trump. 🎻 3 Lenke til kommentar
obygda Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden shockorshot skrev (3 minutter siden): Jeg var på en bursdag her om dagen hvor personen ble så rørt av all støtten at han uheldigvis gjorde en nazi hilsen til alle sammen. Det er så lett å gjøre. Altså hvem har ikke gjort en kraftfull nazi hilsen uten å mene det? Det er fryktelig flaut hver eneste gang. Barnebursdag dette da?..Der barna hilste? Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 3 minutes ago, Tåkefyrste said: Jo da er man faktisk en nazist. Men dere er så reinspikka uærlige at dere mener Musk har gjort alt dette. Men det er vel prisen man må betale for å støtte Trump. Ja for en pris å betale, dette er urettferdig. Ingen fortjener å bli kalt en nazi etter å ha gjort en nazi hilsen til folket og presidenten i løpet av innvielsesdagen til verdens mektigste mann. Urettferdig! Nå må demokratene tone ned retorikken eller så kommer noen til å prøve å utøve vold igjen. 5 1 Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Just now, obygda said: Barnebursdag dette da?..Der barna hilste? 105 årsdag 2 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 1 minute ago, Filmvenn said: 🎻 Var den fiolinen for meg? Tro meg, jeg har hatt en fantastisk dag. Voksne intelligente mennesker er tilbake i White House. Trump har allerede tatt opp kampen mot ulovlig innvandring, DEI og latterlig kjønnspolitikk, og den "tolerante" venstresiden har raserianfall over hele nettet. Ser frem til 4 år med normalitet. 😂 7 Lenke til kommentar
obygda Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden shockorshot skrev (1 minutt siden): Ja for en pris å betale, dette er urettferdig. Ingen fortjener å bli kalt en nazi etter å ha gjort en nazi hilsen til folket og presidenten i løpet av innvielsesdagen til verdens mektigste mann. Urettferdig! Nå må demokratene tone ned retorikken eller så kommer noen til å prøve å utøve vold igjen. Vold inviterer jo Trump til..Fant du noe samlende i talen hans? Ja,det blir støy..mye støy fremover 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg The Very End Skrevet 13 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 13 timer siden (endret) Det eneste som er med lavpannet enn Musk er de her inne som forsøker seg på «ja men er vi heEeeEelt sikre på at det ikke bare var en litt uheldig vinkel på den armen????». Endret 13 timer siden av The Very End 11 1 Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 1 minute ago, obygda said: Vold inviterer jo Trump til..Fant du noe samlende i talen hans? Ja,det blir støy..mye støy fremover Føler den var 49.9% samlende. 2 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Johnw Skrevet 13 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 13 timer siden Tåkefyrste skrev (3 minutter siden): Tro meg, jeg har hatt en fantastisk dag. Voksne intelligente mennesker er tilbake i White House. Trump har allerede tatt opp kampen mot ulovlig innvandring, DEI og latterlig kjønnspolitikk, og den "tolerante" venstresiden har raserianfall over hele nettet. Ser frem til 4 år med normalitet. 😂 Du bor i Norge, også skriver du ting som det her... 15 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Galgenhumor mens USA går inn i natten Boston Globe: Oligarkene kommer 3 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Van Der Linde Skrevet 13 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 13 timer siden Tåkefyrste skrev (5 minutter siden): Var den fiolinen for meg? Tro meg, jeg har hatt en fantastisk dag. Voksne intelligente mennesker er tilbake i White House. Trump har allerede tatt opp kampen mot ulovlig innvandring, DEI og latterlig kjønnspolitikk, og den "tolerante" venstresiden har raserianfall over hele nettet. Ser frem til 4 år med normalitet. 😂 De voksne flyttet nettopp ut. Dere MAGA tilhengere er så utrolig patetiske. 14 3 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Filmvenn Skrevet 13 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 13 timer siden 5 minutes ago, Tåkefyrste said: Var den fiolinen for meg? Tro meg, jeg har hatt en fantastisk dag. Voksne intelligente mennesker er tilbake i White House. Trump har allerede tatt opp kampen mot ulovlig innvandring, DEI og latterlig kjønnspolitikk, og den "tolerante" venstresiden har raserianfall over hele nettet. Ser frem til 4 år med normalitet. 😂 6. januar 2021. 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Van Der Linde Skrevet 13 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 13 timer siden At Elon Musk gjør en Hitler hilsen overrasker meg ikke det minste. 10 Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 6 minutes ago, obygda said: Fant du noe samlende i talen hans? Sjelden man ser venstresiden så samlet som i dag. 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Tja, vi har jo alltid visst om enkelte her innes egentlige holdninger, men da var det iallefall bekreftet. 🙂 8 1 Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Corporate wants you to find the difference between these two pictures. 4 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden "My heart goes out to you" sier jo Musk. Han tar hånda på hjertet og kaster det ut til tilskuerne. Tatt ut av kontekst ser det straks verre ut, men det gjelder mange ting her i livet. 2 Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Alexander Vindman’s wife says ‘no pardons were offered or discussed’ The wife of retired Army Lt. Col. Alexander Vindman said “no pardons were offered or discussed” only a few hours before President Trump’s official return to the White House. Alle skal få. Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 13 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 13 timer siden jallajall skrev (2 minutter siden): Corporate wants you to find the difference between these two pictures. Er du ute av stand i å se kontekst i hele bevegelser? 17 1 3 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Musk virker å ha mista plottet totalt. Han jukser i dataspillene Path of Exile 2 og Diablo 4 også. Jeg hadde litt sansen for ham før, men dette er over alle støvleskaft. Null respekt igjen for mannen nå. Som flere sier, kan man gjøre en blemme og hive armen forkjært opp én gang, men ikke to og tre ganger. Det virker som om det har tippet over for ham de siste par årene. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå