Noxhaven Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Kan mennesker som har blitt benådet for sine handlinger (skyldig eller ei) fortsatt bli etterforsket og dømt skyldig men frikjent pga. benådingen? Eller er de mer eller mindre immune mot å bli etterforsket når de er blitt benådet? Synes det systemet i statene hvor presidenten kan benåde folk lukter litt diktaturaktig - det undergraver rettsvesnet og setter en person over landets lover. I bestefall så er det en indirekte påstand om at rettsvesenet er korrupt og at folk blir utsatt for justismord - uskyldig dømt - og dermed er benåding nødvendig - i verstefall så er det fritt frem å bedrive korrupt og kriminelle handlinger for landets ledere og deres beskjente. Håper ikke Trump misbruker dette ved å bedrive ekstrem skitten politikk og handlinger blant ansatte og familie forså bare benåde alle sammen på slutten av presidenttiden hans.. Selv landets ledere og støtteapparat burde holdes ansvarlig ovenfor loven.. kanskje også i større grad en den vanlige mannen i gata siden de faktisk er de folkevalgte og burde være forbilder, ikke kriminelle. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 2 minutes ago, Noxhaven said: I bestefall så er det en indirekte påstand om at rettsvesenet er korrupt og at folk blir utsatt for justismord - uskyldig dømt - og dermed er benåding nødvendig - i verstefall så er det fritt frem å bedrive korrupt og kriminelle handlinger for landets ledere og deres beskjente. Du burde google hva mentoren til Trump gjorde. Minst en person ble uskyldig henrettet på grunn av Roy Cohn. 2 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg AtterEnBruker Skrevet 10 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 10 timer siden Nordvarg skrev (31 minutter siden): President Musk med en særdeles brunbeiset demonstrasjon av "... my heart goes out to you..." Freudian slip? Snikpellik skrev (17 minutter siden): Ser virkelig ikke bra ut. Spesielt ikke en uke etter man går ut og støtter et høyreekstremt parti med nazi-elementer. OK, er det greit NÅ DA å kalle dem fascister? Eller er det fremdeles storm i vannglass, urettferdig karakterisering av "meningsmotstandere" og blablabla? 5 1 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden (endret) 5 minutes ago, AtterEnBruker said: OK, er det greit NÅ DA å kalle dem fascister? Eller er det fremdeles storm i vannglass, urettferdig karakterisering av "meningsmotstandere" og blablabla? Kom igjen, er dere virkelig så uærlig at dere mener Musk er en nazist eller gjør en nazi hilsen der? Greit å vite om dere faktisk ønsker å kjøre med den løgnen så jeg vet hvor ille det står til. Endret 10 timer siden av Tåkefyrste 5 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Noxhaven skrev (8 minutter siden): Kan mennesker som har blitt benådet for sine handlinger (skyldig eller ei) fortsatt bli etterforsket og dømt skyldig men frikjent pga. benådingen? Eller er de mer eller mindre immune mot å bli etterforsket når de er blitt benådet? Benådinger er vanligvis for noe man allerede har gjort. Hvis man så begår nye lovbrudd etter benåding, og slike nye forhold avdekkes, så er det fritt frem å straffeforfølge dette. 1 Lenke til kommentar
obygda Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Tåkefyrste skrev (1 minutt siden): Kom igjen, er dere virkelig så uærlig at dere mener Musk er en nazist eller gjør en nazi hilsen der? Greit å vite om dere faktisk ønsker å kjøre med den løgnen så jeg vet hvor ille det står til. Det der VAR en nazihilsen. Og når man kjenner til Musk lefling med Tyske høyre ekstreme..vel da er det bevist utenfor enhver tvil. Mannen er nazist 6 1 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Tåkefyrste skrev (4 minutter siden): Kom igjen, er dere virkelig så uærlig at dere mener Musk er en nazist eller gjør en nazi hilsen der? Greit å vite om dere faktisk ønsker å kjøre med den løgnen så jeg vet hvor ille det står til. Den første bevegelsenni den videoen var ikke bra 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Tåkefyrste skrev (3 minutter siden): Kom igjen, er dere virkelig så uærlig at dere mener Musk er en nazist eller gjør en nazi hilsen der? Greit å vite om dere faktisk ønsker å kjøre med den løgnen så jeg vet hvor ille det står til. Altså, jeg er en av de som mener at Musk er så kleint at han kunne gjort noe som ligner med uhell. Men å gjøre det så tydelig og flere ganger. Selv jeg sliter med å finne en annen forklaring enn at det var en faktisk nazi-hilsen med en dårlig bortforklaring etterpå for å kunne nekte i ettertid. Man skal legge ekstreeeemt mye godvilje til for å se noe annet. Wtf sier jeg bare. 6 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 1 minute ago, obygda said: Det der VAR en nazihilsen. Og når man kjenner til Musk lefling med Tyske høyre ekstreme..vel da er det bevist utenfor enhver tvil. Mannen er nazist Om han så hadde stått med hakekors-flagg, naziuniform og skreket "Sieg Heil!" mens han gjorde nazihilsen så hadde MAGA forsvart ham. 6 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 2 minutes ago, obygda said: Det der VAR en nazihilsen. Og når man kjenner til Musk lefling med Tyske høyre ekstreme..vel da er det bevist utenfor enhver tvil. Mannen er nazist Det står faktisk så ille til ja. Greit å vite. 2 Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden (endret) 7 minutes ago, Tåkefyrste said: Kom igjen, er dere virkelig så uærlig at dere mener Musk er en nazist eller gjør en nazi hilsen der? Greit å vite om dere faktisk ønsker å kjøre med den løgnen så jeg vet hvor ille det står til. Tenker du at nazi hilsen er ganske ukjent? Så ukjent at han gjorde det to ganger uten å vite det? Er det derfor han også støtter AFD, fordi han gjorde det med et feiltak og et uhell? Elon må være ENORMT uvitende i ditt sinn. Endret 10 timer siden av shockorshot 7 1 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Filmvenn Skrevet 10 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 10 timer siden Hahahha. De folka som slikker skoa til Musk og mener han er verdens smarteste er de samme som prøver å argumentere for at det var en glipp og Musk ikke vet hva en morsom-bartemann hilsen er for noe 😆 10 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Just now, shockorshot said: Tenker du at nazi hilsen er ganske ukjent? Så ukjent at han gjorde det to ganger uten å vite det? Er det derfor han også støtter AFD, fordi han gjorde det med et feiltak og et uhell? AFD er et parti på høyresiden. Man blir ikke nazist av å støtte dem uansett hvor mye du ønsker dette. Jeg skjønte det kom til å bli en spøk eller håning når jeg så Musk gjøre den bevegelsen. Men jeg trodde virkelig ikke folk hater han så mye at de faktisk tror han er en ekte nazist. Jeg tok feil. 4 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden They did nazi that coming! 1 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Tåkefyrste skrev (1 minutt siden): Jeg skjønte det kom til å bli en spøk eller håning når jeg så Musk gjøre den bevegelsen. Men jeg trodde virkelig ikke folk hater han så mye at de faktisk tror han er en ekte nazist. Jeg tok feil. Leser du selv hva du skriver? 7 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Atib Azzad Skrevet 10 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 10 timer siden Herregud da, man er vel ikke nazist bare fordi man bruker naziretorikk, fremmer nazipartier, gjør nazihilsner, eller siterer fra nazitaler.. 10 1 3 Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Just now, Tåkefyrste said: AFD er et parti på høyresiden. Man blir ikke nazist av å støtte dem uansett hvor mye du ønsker dette. Jeg skjønte det kom til å bli en spøk eller håning når jeg så Musk gjøre den bevegelsen. Men jeg trodde virkelig ikke folk hater han så mye at de faktisk tror han er en ekte nazist. Jeg tok feil. Jeg var på en bursdag her om dagen hvor personen ble så rørt av all støtten at han uheldigvis gjorde en nazi hilsen til alle sammen. Det er så lett å gjøre. Altså hvem har ikke gjort en kraftfull nazi hilsen uten å mene det? Det er fryktelig flaut hver eneste gang. 6 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 1 minute ago, Tåkefyrste said: AFD er et parti på høyresiden. Man blir ikke nazist av å støtte dem uansett hvor mye du ønsker dette. Jeg skjønte det kom til å bli en spøk eller håning når jeg så Musk gjøre den bevegelsen. Men jeg trodde virkelig ikke folk hater han så mye at de faktisk tror han er en ekte nazist. Jeg tok feil. Han er en dypt rasistisk hvit mann fra Sør-Afrika og har helt åpenbart blitt en neo-nazist. 3 1 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Just now, Atib Azzad said: Herregud da, man er vel ikke nazist bare fordi man bruker naziretorikk, fremmer nazipartier, gjør nazihilsner, eller siterer fra nazitaler.. Jo da er man faktisk en nazist. Men dere er så reinspikka uærlige at dere mener Musk har gjort alt dette. Men det er vel prisen man må betale for å støtte Trump. 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Tåkefyrste skrev (1 minutt siden): Jo da er man faktisk en nazist. Men dere er så reinspikka uærlige at dere mener Musk har gjort alt dette. Men det er vel prisen man må betale for å støtte Trump. Det er ikke alle som støtter Trump son er nazister, men folk som gjør nazi-hiøsen? Tror han er litt skadd av å ha vokst opp under apartheid 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå