Gå til innhold

Presidentvalget i USA 2024

Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zork skrev (2 minutter siden):

Det er ikke et personangrep. Det er kun faktum. Mannen er en svinder, voldtektsforbryter, narcissist og så ond at selv ikke en tegneserie ville konstruert en så ond skurk. Om du føler en slik påpekelse gjør vondt, så tenker jeg du heller bør se litt mer på helten du støtter enn å føle deg støtt av påpeking av fakta.

Å bestemme hva som er faktum hadde fungert som en blanko fullmakt til å angripe alle personer du vil.  Men nå er det ikke sånn at du bestemmer hva som er faktum.   Jeg tror du tar helt feil.  Jeg tror ikke mannen er noen helgen heller, men ikke i nærheten av dine karakteristikker.   Jeg blir ikke støtt, - jeg tror faktisk jeg akkurat skrev det?  Men kanskje det også er noe som passer inn i narrativet ditt?   Virkeligheten er ikke en verden der du er den som påpeker fakta.   Jeg skjønner at det ikke var tilfeldig at du reagerte på mitt tidligere "hint"...   

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Stian Bjøntegaard skrev (29 minutter siden):

Jeg er ikke helt med her.  Men hvis hun skal telle stemmer så får vi håpe hun holder seg edru til hun er ferdig.  

Ifølge Trump så kan VPen telle stemmene hun liker og ikke telle de hun ikke liker slik han presset Pence til å gjøre Jan 6.  Det gjør det mulig for Kamala å gjør det Pence benektet å gjøre 

Som Trump støttere burde du være enig at Kamala har retten til å gjør seg president , ikke sant?   Har Trump endret sin mening om dette eller tvinger han Vance til å gjør det Jan 6 2029?

Endret av jjkoggan
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Just now, jjkoggan said:

Ifølge Trump så kan VPen telle stemmene hun liker og ikke telle de hun ikke liker slik han presset Pence til å gjøre Jan 6.  Det gjør det mulig for Kamala å gjør det Pence benektet å gjøre 

Neineinei! Det gjelder ikke når det går negativt utover Trump.

Lenke til kommentar
11 minutes ago, Stian Bjøntegaard said:

Men nå er det ikke sånn at du bestemmer hva som er faktum.

Nei, det er det jo trump som bestemmer. Hans "alternative fakta" er jo det som gjelder selv om de beviselig ikke stemmer...

Jeg må nok komme med nok et "personangrep" her når jeg sier at jeg oppriktig talt ikke skjønner hvordan noen klarer å støtte en slik taper av en bortskjemt pappagutt som så tydelig beviser at han har absolutt ingen peiling på hva han holder på med.

Tror du oppriktig talt at trump er en ekspert på alt han uttaler seg om slik han selv påstår? Og at hans "fakta" overgår faktiske fakta?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Zork skrev (59 minutter siden):

Nei, det er det jo trump som bestemmer. Hans "alternative fakta" er jo det som gjelder selv om de beviselig ikke stemmer...

Jeg må nok komme med nok et "personangrep" her når jeg sier at jeg oppriktig talt ikke skjønner hvordan noen klarer å støtte en slik taper av en bortskjemt pappagutt som så tydelig beviser at han har absolutt ingen peiling på hva han holder på med.

Tror du oppriktig talt at trump er en ekspert på alt han uttaler seg om slik han selv påstår? Og at hans "fakta" overgår faktiske fakta?

Venstreekstreme tårer, er de beste tårer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Paxville said:

Venstreekstreme tårer, er de beste tårer.

En trenger ikke være venstreekstrem for å påpeke at trump er en patetisk stormannsgal pappagutt som kun har påvirket denne kloden negativt. Forsøk på fornærmelser fra noen som idoliserer en slik tragisk taper er svært lite verdt.

Det frembringer hovedsaklig sympati om noen har et så lavt selvbilde at de ser på en klovn som trump som noe å dyrke.

• Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Zork skrev (11 minutter siden):

En trenger ikke være venstreekstrem for å påpeke at trump er en patetisk stormannsgal pappagutt som kun har påvirket denne kloden negativt. Forsøk på fornærmelser fra noen som idoliserer en slik tragisk taper er svært lite verdt.

Det frembringer hovedsaklig sympati om noen har et så lavt selvbilde at de ser på en klovn som trump som noe å dyrke.

Sett deg ned å les denne

https://e24.no/internasjonal-oekonomi/i/KMbo25/har-skaffet-demokratene-millioner-stemte-trump

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Paxville said:

Hva i alle dager har dette å gjøre med noe som helst?

trump blir altså ikke mindre voldtektsforbryter, svindler eller generelt jævlig person basert på hva en eller annen tilfeldig person uttaler i en artikkel. At e24 formidler slike synspunkter gjør dem ikke mer gyldige enn det vi skriver her på diskusjon.no.

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Zork skrev (8 minutter siden):

Hva i alle dager har dette å gjøre med noe som helst?

trump blir altså ikke mindre voldtektsforbryter, svindler eller generelt jævlig person basert på hva en eller annen tilfeldig person uttaler i en artikkel. At e24 formidler slike synspunkter gjør dem ikke mer gyldige enn det vi skriver her på diskusjon.no.

Leste du hele nå da? Mye som tyder på at du ikke gjorde det.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
AL123 skrev (8 minutter siden):

Ok, så USA har 330 mill innbyggere, og her er et intervju med en person som har skiftet parti. Og det er ment å bevise hva? 

At dere venstreekstreme er noen tapere, er det første som faller ned i mitt hode.

Trump vinner med god margin.

FrP har nå 25% ish opplsutning, det går ikke så bra for dere dette..

Endret av Paxville
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Paxville skrev (1 minutt siden):

At dere venstreekstreme er noen tapere, er det første som faller ned i mitt hode.

Trump vinner med god margin.

FrP har nå 25% ish opplsutning, det går ikke så bra for dere dette..

1. Hva er en venstreekstrem?

2. Hvordan skal et intervju med en random dame i USA vise at vi er tapere?

3. Jeg har vært høyremann i hele mitt liv, så dette går veldig bra, men igjen, hva har dette med intervjuet av en tilfeldig person i USA å gjøre?

Håper argumentene dine for Trump er bedre og smartere enn dette, men jeg tviler...

• Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
AL123 skrev (16 minutter siden):

1. Hva er en venstreekstrem?

2. Hvordan skal et intervju med en random dame i USA vise at vi er tapere?

3. Jeg har vært høyremann i hele mitt liv, så dette går veldig bra, men igjen, hva har dette med intervjuet av en tilfeldig person i USA å gjøre?

Håper argumentene dine for Trump er bedre og smartere enn dette, men jeg tviler...

Virker som du ble veldig trigga av dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...