Gå til innhold

Presidentvalget i USA 2024

Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Stian Bjøntegaard said:

Nå tar jeg ikke ditt ord for det.  Jeg tenker først at du har blitt hjernevasket av ensidig mediedekning.  Jeg tror ikke Trump er noe ondt menneske.  Jeg tror han ønsker seg den jobben fordi han vil gjøre noe godt for landet.  

trump er en taper som kun er relevant fordi han arvet enorme summer fra sin (like onde) far og ville tjent mer enn han har gjort på å bare sette de pengene i et fond. Han er inkompetent og har gått konkurs flere ganger enn Idar Vollvik. Han er skole-eksempelet på Dunning-Kruger-effekten. Han er en voldteksmann, svindler og en som kun bryr seg om seg selv.

Å støtte et så fryktelig menneske er en alvorlig karakterbrist.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Zork skrev (1 minutt siden):

trump er en taper som kun er relevant fordi han arvet enorme summer fra sin (like onde) far og ville tjent mer enn han har gjort på å bare sette de pengene i et fond. Han er inkompetent og har gått konkurs flere ganger enn Idar Vollvik. Han er skole-eksempelet på Dunning-Kruger-effekten. Han er en voldteksmann, svindler og en som kun bryr seg om seg selv.

Å støtte et så fryktelig menneske er en alvorlig karakterbrist.

Det kommer først og fremst an på om man tror på anklagene.  Siden anklager om alt mulig brukes over en lav sko som politisk virkemiddel,  virker det like sannsynlig at det meste er oppkonstruert.   For øvrig så handler det mindre om en privatpersons egenskaper enn politikk.  Og sånn det har blitt er det meste bedre enn Demokratene.   Landet trenger en enorm opprydning, og sånn det står nå, er det ingen andre som ser ut til å kunne ta den jobben.    Er din fordumsfullhet en karakterbrist mon tro?    

• Liker 4
Lenke til kommentar
Mannen med ljåen skrev (1 minutt siden):

Se heller på hvilken politikk han vil føre. Det er mange grunner til å tro og håpe at det blir bedre enn Demokratene. Man vet jo at de vil kjøre landet ytterligere i grøfta.

Kanskje Kamala benkter å telle alle stemmene på Jan 6 denne gangen slik Trump presset Pence til å gjøre?

Helt greit dennne gangen?

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Stian Bjøntegaard said:

Det kommer først og fremst an på om man tror på anklagene.

Nei, det kommer utelukkende an på om man makter å se virkeligheten i øynene.

trump er en forferdelig person. Så naiv at en faktisk tror trump er en helt som skal redde USA og verden mens onde makter kjemper mot ham er det faktisk ikke lov å være. Støtter du trump, så støtter du, med åpne øyne, en helt fryktelig person. Det er ens eget valg, men en bør i det minste stå for det.

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (2 minutter siden):

Kanskje Kamala benkter å telle alle stemmene på Jan 6 denne gangen slik Trump presset Pence til å gjøre?

Helt greit dennne gangen?

Det er uansett litt ekstra spennende med Kamala om dagen.   Kommer det flere videoer....   Den siste var jo ganske fornøyelig!

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Stian Bjøntegaard skrev (4 minutter siden):

Det er uansett litt ekstra spennende med Kamala om dagen.   Kommer det flere videoer....   Den siste var jo ganske fornøyelig!

Helt greit at hun ikke teller alle stemmene?  Hvis ikke, hvorfror var det greit for Trump?

Endret av jjkoggan
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Zork skrev (2 minutter siden):

Nei, det kommer utelukkende an på om man makter å se virkeligheten i øynene.

trump er en forferdelig person. Så naiv at en faktisk tror trump er en helt som skal redde USA og verden mens onde makter kjemper mot ham er det faktisk ikke lov å være. Støtter du trump, så støtter du, med åpne øyne, en helt fryktelig person. Det er ens eget valg, men en bør i det minste stå for det.

Din virkelighet er det som teller altså.....       Vel vel, - du er langt fra den eneste.   Håper du klarer  å åpne øynene ordentlig en dag.  Og at du vil takle aha-opplevelsene uten å få mentale problemer. Utover de du eventuelt har.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Just now, Stian Bjøntegaard said:

Din virkelighet er det som teller altså.....       Vel vel, - du er langt fra den eneste.   Håper du klarer  å åpne øynene ordentlig en dag.  Og at du vil takle aha-opplevelsene uten å få mentale problemer. Utover de du eventuelt har.

Du er en god trump-elev - hinter til mentale problemer for de som måtte mene noe annet enn deg. Hadde dette vært et visuelt medium så hadde du kanskje lagt på noen "handicappede håndbevegelser" også, slik helten din ville gjort?

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Zork skrev (4 minutter siden):

Du er en god trump-elev - hinter til mentale problemer for de som måtte mene noe annet enn deg. Hadde dette vært et visuelt medium så hadde du kanskje lagt på noen "handicappede håndbevegelser" også, slik helten din ville gjort?

Elev?  Jeg brukte ordet eventuelt.  Altså innafor.  Du går til sterke personangrep selv, hvodan kan du da reagere på det?
Det var journalister han ville gjøre narr av.   Helt?     Føler du at du viser frem noen gode egenskaper her selv egentlig?  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Stian Bjøntegaard said:

Du går til sterke personangrep selv, hvodan kan du da reagere på det?

Eneste personen jeg har angrepet her er trump. Om du, by proxy, føler deg angrepet fordi jeg sier fæle ting om helten din, så... vel det få bare så være.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Zork skrev (Akkurat nå):

Eneste personen jeg har angrepet her er trump. Om du, by proxy, føler deg angrepet fordi jeg sier fæle ting om helten din, så... vel det få bare så være.

For det første, så er personangrep personangrep.  Enten velger du å være ufin og takler responsen du får ut ifra det, ellers så kan du forsøke en mer moden stil.   Jeg blir ikke krenket uansett, men jeg svarer annerledes enn jeg ellers ville ha gjort.. For det andre så skrev du at de som støtter Trump har en karakterbrist.  

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Stian Bjøntegaard said:

For det andre så skrev du at de som støtter Trump har en karakterbrist.  

Det er ikke et personangrep. Det er kun faktum. Mannen er en svinder, voldtektsforbryter, narcissist og så ond at selv ikke en tegneserie ville konstruert en så ond skurk. Om du føler en slik påpekelse gjør vondt, så tenker jeg du heller bør se litt mer på helten du støtter enn å føle deg støtt av påpeking av fakta.

• Liker 5
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Stian Bjøntegaard said:

For det første, så er personangrep personangrep.  Enten velger du å være ufin og takler responsen du får ut ifra det, ellers så kan du forsøke en mer moden stil.   Jeg blir ikke krenket uansett, men jeg svarer annerledes enn jeg ellers ville ha gjort.. For det andre så skrev du at de som støtter Trump har en karakterbrist.  

Mer moden stil... som å insinuere at andre har mentale problemer mener du?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...