ps5 Skrevet 15 timer siden Rapporter Del Skrevet 15 timer siden Gratulerer med fullt hus! For de som koster på seg en velfortjent fest: 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 14 timer siden Rapporter Del Skrevet 14 timer siden Mars2029 skrev (1 time siden): Tror Musk helt fint klarer å håndtere Trump. Han vil ikke ha noe problem med å underordne seg Trump enn så lenge. Musk er ikke en narsissist. Man ser ikke narsissister gråte på TV, noe Musk har gjort flere ganger. Emosjonelt er han bare veldig umoden. Han er en autist som er villig til å gjøre "hva som helst" for å nå sitt idealistiske mål(at menneskeheten skal nå stjernene etterhvert). Ja greit nok han har sterke narsissistiske trekk, men det har han felles med 50% av samfunnet nå for tiden Musk er litt dum egentlig. Greit at han gråter på TV, greit at han føler han har mistet en sønn, men han har altså ikke mistet et barn, han har selv oppført seg som en drittsekk og selv valgt å avvise sitt eget barn. det er ikke normalt, det er ikke autiskisk, det er grusomt og egoistisk 3 1 Lenke til kommentar
Mars2029 Skrevet 14 timer siden Rapporter Del Skrevet 14 timer siden (endret) Tussi skrev (16 minutter siden): Musk er litt dum egentlig. Greit at han gråter på TV, greit at han føler han har mistet en sønn, men han har altså ikke mistet et barn, han har selv oppført seg som en drittsekk og selv valgt å avvise sitt eget barn. det er ikke normalt, det er ikke autiskisk, det er grusomt og egoistisk Han er uten tvil et rasshøl på mange måter, men han er ikke narsissist. Må bare korrigere deg på en ting. Han har ikke avvist sitt barn, han var støttende rundt kjønnsoperasjonen i starten. Det var datteren/sønnen som avviste han og ikke ville ha noe å gjøre med han lenger. Grunnen til jeg nevnte gråt var at det er ikke noe narsissister gjør(offentlig), de avskyr å vise svakhet. Endret 14 timer siden av Mars2029 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 14 timer siden Rapporter Del Skrevet 14 timer siden Mars2029 skrev (6 minutter siden): Han er uten tvil et rasshøl på mange måter, men han er ikke narsissist. Må bare korrigere deg på en ting. Han har ikke avvist sitt barn, han var støttende rundt kjønnsoperasjonen i starten. Det var datteren/sønnen som avviste han og ikke ville ha noe å gjøre med han lenger. Grunnen til jeg nevnte gråt var at det er ikke noe narsissister gjør(offentlig), de avskyr å vise svakhet. Spørsmålet er jo, hvorfor avviste barnet han? barn pleier ikke å avvise sine foreldre hvis de har hatt det bra. Jeg vet han var støttende i starten. Men å si offentlig at hans barn er død ser ut til å være en endelig avvisning av sitt eget barn. Jeg håper jeg tar feil, og at de finner tilbake til hverandre, men den jeg føler med i denne situasjonen er barnet hans.... Om han er narsisist, vet ikke, men han blir ganske pissed når han ikke får det som han vil, jfr oljefondets avvisning av en sinnsyk lønn 1 Lenke til kommentar
Mars2029 Skrevet 14 timer siden Rapporter Del Skrevet 14 timer siden (endret) Tussi skrev (8 minutter siden): Spørsmålet er jo, hvorfor avviste barnet han? barn pleier ikke å avvise sine foreldre hvis de har hatt det bra. Jeg vet han var støttende i starten. Men å si offentlig at hans barn er død ser ut til å være en endelig avvisning av sitt eget barn. Jeg håper jeg tar feil, og at de finner tilbake til hverandre, men den jeg føler med i denne situasjonen er barnet hans.... Om han er narsisist, vet ikke, men han blir ganske pissed når han ikke får det som han vil, jfr oljefondets avvisning av en sinnsyk lønn Er vel en blanding av at han var et rasshøl og at transpersoner (om vi skal være ærlige) er litt ustabile tenker jeg. Absolutt ikke noen moden og "healthy" ting å si at sønnen er død, men tror ikke det er noen tvil om at dette er noe som har gått hardt inn på han og ikke noe han tar lett på. Men igjen bare for å ha sagt det helt tydelig. Musk er ingen Mor Theresa, han har dype psykiske problemer som henger igjen fra en voldelig barndom. Jeg bare sier at han ikke er en narsissist. Endret 14 timer siden av Mars2029 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 14 timer siden Rapporter Del Skrevet 14 timer siden Mars2029 skrev (Akkurat nå): Er vel en blanding av at han var et rasshøl og at transpersoner (om vi skal være ærlige) er litt ustabile tenker jeg. Absolutt ikke noen moden og "healthy" ting å si at sønnen er død, men tror ikke det er noen tvil om at dette er noe som har gått hardt inn på han og ikke noe han tar lett på. Ok, ja vi vet at transpersoner har en betydelig overhyppighet av andre lidelser, men å avvise et barn med psykiske ufordringer er vel ganske rasshøl ja.... Lenke til kommentar
Mars2029 Skrevet 14 timer siden Rapporter Del Skrevet 14 timer siden Tussi skrev (3 minutter siden): Ok, ja vi vet at transpersoner har en betydelig overhyppighet av andre lidelser, men å avvise et barn med psykiske ufordringer er vel ganske rasshøl ja.... Igjen, han har ikke avvist henne. Hvis hun vil ta kontakt med han så ville ikke han ignorert henne(tror jeg). 2 Lenke til kommentar
Fatninja Skrevet 13 timer siden Rapporter Del Skrevet 13 timer siden 10 minutes ago, Tussi said: Ok, ja vi vet at transpersoner har en betydelig overhyppighet av andre lidelser, men å avvise et barn med psykiske ufordringer er vel ganske rasshøl ja.... Veldig mange tenker at om bare den ene tingen i livet mitt var fikset, så vil livet mitt være fikset. Om jeg bare var født jente, eller gutt er bare en av de siste iterasjonene av dette. At et ungt menneske avviser og er i opposisjon til sine foreldre er ikke akkurat noe som er uvanlig eller sjokkerende. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 13 timer siden Rapporter Del Skrevet 13 timer siden Fatninja skrev (3 minutter siden): Veldig mange tenker at om bare den ene tingen i livet mitt var fikset, så vil livet mitt være fikset. Om jeg bare var født jente, eller gutt er bare en av de siste iterasjonene av dette. At et ungt menneske avviser og er i opposisjon til sine foreldre er ikke akkurat noe som er uvanlig eller sjokkerende. Men at foreldre avviser et barn, det er mer ræva synes jeg... Jeg sa tidligere at jeg fatter ikke hvorfor folk bryter kontakt med andre pga hva de stemmer,.jeg forstår heller ikke at en far kan avvise sitt barn pga kjønnsdysfori eller hvilket ord man nå bruker... 1 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 13 timer siden Rapporter Del Skrevet 13 timer siden Mars2029 skrev (42 minutter siden): Grunnen til jeg nevnte gråt var at det er ikke noe narsissister gjør(offentlig), de avskyr å vise svakhet. En narsissist kan vell godt gråte forann folk. De gråter ikke for deg eller meg, og heller ikke for barnet sitt. Men de gråter på vegne av seg selv, evt. taktisk for å påvirke andre til å syns synd på de. 5 Lenke til kommentar
Fatninja Skrevet 13 timer siden Rapporter Del Skrevet 13 timer siden 6 minutes ago, Tussi said: Men at foreldre avviser et barn, det er mer ræva synes jeg... Jeg sa tidligere at jeg fatter ikke hvorfor folk bryter kontakt med andre pga hva de stemmer,.jeg forstår heller ikke at en far kan avvise sitt barn pga kjønnsdysfori eller hvilket ord man nå bruker... Vivian, som tidligere het Xavier, endret juridisk navn og kjønn i juni 2022 og uttalte at hun "ikke lenger ønsker å være relatert til [sin] biologiske far på noen måte, form eller fasong". The Standard Forholdet mellom Musk og Vivian har vært anstrengt, og de har ikke hatt kontakt på flere år. Vivian har beskrevet Musk som en fraværende far som var til stede "kanskje 10% av tiden" og har avvist hans påstander om at han ble "lurt" til å godkjenne hennes medisinske behandlinger. People Selv om Musk har uttrykt dyp bekymring og anger over datterens kjønnsbekreftende behandling, er det ikke klart om han aktivt har avvist henne. Det er imidlertid tydelig at deres forhold er preget av betydelige spenninger og uenigheter. 1 2 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12 timer siden Rapporter Del Skrevet 12 timer siden 4 hours ago, Red Frostraven said: Hva kalles det når man forsøker å kuppe makten etter å ha tapt et politisk valg..? Sightseeing. 1 Lenke til kommentar
Ogalaton Skrevet 8 timer siden Rapporter Del Skrevet 8 timer siden (endret) Selfuniverse skrev (11 timer siden): Jeg tenkte egentlig å svare på den ekstreme posten hans der han ser fiender i alle som ikke forguder hans beretninger. Han har jekket seg en del hakk over andre her, og det er bra at du gjør andre her oppmerksom på hvilket grunnlag han legger seg på! Personlig skulle jeg ønske alle brukere kunne være kritisk til seg selv i større grad. Jeg aksepterer at vi alle er forskjellig. Men det er selvfølgelig bekymringsverdig at hvis AtterEnBruker hadde hatt makt til det, så kan det nok hende at han hadde kastet meg og flere andre her ut av samfunnet med engang, eller verre. Jeg synes mye av det du har skrevet, også i andre tråder, er meget bra. Jeg takker deg dypt for at du bidrar i en mye sunnere retning enn de fleste andre på forumet. Keep up the good work! Endret 7 timer siden av Ogalaton 1 1 Lenke til kommentar
LBe Skrevet 8 timer siden Rapporter Del Skrevet 8 timer siden Mars2029 skrev (7 timer siden): Han sier mange dumme ting, men man kommer ikke dit han er uten å være oppegående. Sånn er det bare. "They are eating the cats." Er det noe normale mennesker går rundt å sier på TV i en valgkamp? 4 Lenke til kommentar
Ogalaton Skrevet 8 timer siden Rapporter Del Skrevet 8 timer siden (endret) Nasjonalisten skrev (8 timer siden): Veldig interessant, jeg skal se hele seminaret. Her forklares fascisme og Giovanni Gentile: Men siden dette er Prageru, vil nok venstresidens hylekor forsøke å arrestere det for høyre-bias, hvor deres malplasserte tillit tvinger dem til å tro at alt da må være løgn... helt uten å ta innover seg den sannhet at alt de selv mest sannsynlig fråtser i av "info" også er bias, men venstre-bias. I tillegg til å være en fange av den falske illusjonen at deres bias ikke eksisterer, presterer de å være helt uvitende om at bias slett ikke trenger å være løgn. Partiskhet er nemlig ikke ensbetydende med løgn. Man bør undersøke ting, og være kritisk til nesten alt av informasjon. Venstresidens enorme arroganse kommer nok av at de ikke gjør dét, men heller stoler blindt på den "dominerende stemmen" som kommer fra alle kanter i samfunnet i dag, og som er helt i tråd med alt mediene også forkynner. Resultatet er blitt en hjernevasket og manipulert venstreside. En fjernstyrt saueflokk... som dessverre er alt for mange... farlig mange... hva skjer om NRK en dag ber dem om å ty til vold for å "redde demokratiet"? Endret 8 timer siden av Ogalaton 1 Lenke til kommentar
Ogalaton Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden (endret) LBe skrev (1 time siden): "They are eating the cats." Er det noe normale mennesker går rundt å sier på TV i en valgkamp? Ja, når det tilsynelatende er sant så: Spol gjerne frem til 1:48. Politiet bekrefter drap av katt, og flere vitner på stedet bekrefter i kor at hun spiste den. Dette er bare "konspirasjonsteorier" da eller? (Kanskje politiet allierte seg med lokale, planla scenen, betalte en skuespiller for å late som om hun spiste en katt... fordi nå skal vi hjelpe Trump... uten å i etterkant bli arrestert "for impersonating a Police officer"?) Tror du ikke det hadde blitt brølt høyt i alle medier om dette var falskt? Mediene prøver jo hele tiden å finne dritt på Trump! De har jo gjort lite annet enn å lyve om Trump helt siden 2016! For på venstresiden er det jo helt innafor med de villeste konspirasjonsteorier, hvor man beleilig nok slipper merkelappen "folie-hatt skrulling" om man fremmer slike... det er jo bare høyreorienterte som er dumme om de mistenker konspirasjoner, eller hva? Endret 6 timer siden av Ogalaton 2 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Trump effekten i Michigan https://abcnews.go.com/amp/US/nazi-demonstrators-gather-diary-anne-frank-play-michigan/story?id=115779493 1 4 Lenke til kommentar
Ogalaton Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden (endret) jjkoggan skrev (38 minutter siden): Trump effekten i Michigan https://abcnews.go.com/amp/US/nazi-demonstrators-gather-diary-anne-frank-play-michigan/story?id=115779493 Kan du vise til en Trump-tilknytning her? Nasjonalsosialister bruker vel selvfølgelig det aktuelle nasjonale flagget til sine idiotiske demonstrasjoner? Man kan ikke bare trekke den konklusjon at siden Trump også bruker det nasjonale flagget, så må dette bety at han eller hans følgere er nazister (nasjonalsosialister). Det blir jo litt sånn: <"Alle katter har fire bein. Hunden min har fire bein. Derfor må hunden min være en katt."> Endret 7 timer siden av Ogalaton 2 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 6 timer siden Rapporter Del Skrevet 6 timer siden Ogalaton skrev (28 minutter siden): Kan du vise til en Trump-tilknytning her? Nasjonalsosialister bruker vel selvfølgelig det aktuelle nasjonale flagget til sine idiotiske demonstrasjoner? Man kan ikke bare trekke den konklusjon at siden Trump også bruker det nasjonale flagget, så må dette bety at han eller hans følgere er nazister (nasjonalsosialister). Det blir jo litt sånn: <"Alle katter har fire bein. Hunden min har fire bein. Derfor må hunden min være en katt."> Har du rømt fra evolusjonstråden? 4 Lenke til kommentar
Ogalaton Skrevet 6 timer siden Rapporter Del Skrevet 6 timer siden afterall skrev (33 minutter siden): Har du rømt fra evolusjonstråden? Hvordan kan noen rømme fra en stengt tråd? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå