Fatninja Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november (endret) 1 hour ago, uname -i said: Uansett så bør en debatt foregå uten at man slenger to-timers Youtube-videoer i huet på hverandre. Jeg synes det er litt småfrekt og udannet å bare linke til en video uten å gidde å gjøre noe mer. Hvis det var et poeng der så bør man lage et lite skriftlig sammendrag av det viktigste slik at det er mulig å komme med noen motargumenter. SIden du er uforskammet mot meg, så tenker jeg at jeg kan være ganske direkte mot deg tilbake (Ikke sant moderatorer?) Du kan se på MSM alt du vil, så kan du lure på hvorfor FRP blir landets største parti ved neste valg. Så kan du kalle sånne som meg uutdannet, fascist og nazist og mannssjåvinist med mere. Asmondgold har forresten flere seere enn mange store mediehus. MSM kommer mer og mer i samme klasse som sentralborddamene som satt og koblet telefoner, eller dampmaskiner. Han har forresten en ting som MSM og de fleste raddiser mangler: selvironi, humor og karisma. Endret 8. november av Fatninja 6 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november 16 hours ago, thomassit0 said: Tja, kanskje ikke alle som er like fredelige da. Her fra et Maga-arrangement som fant sted 06.01.2021: Har jeg sagt alle? Det finnes alltid avvik når man omtaler en hel gruppe. Men ja, HOVEDSAKLIG så er både demokrater og Maga fredelige. Forskjellen er at Antifa består HOVEDSAKLIG av voldelige, terroristspirer og tvers gjennom drittmennesker, og kan ikke sammenlignes med Maga, og det er uærlig å i det hele tatt påstå de er det samme. Her er et bilde fra protestene mot Trump i 2017. Dette er selvfølgelig ikke så interessant for MSM da det er "riktig side" som protesterer. 7 1 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Fatninja skrev (7 minutter siden): Han har forresten en ting som MSM og de fleste raddiser mangler, selvironi, humor og karisma. Kan det være at redaktørstyrte medier har noe som influenserene mangler? 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november (endret) 2 hours ago, AtterEnBruker said: Noe jeg glemte å skrive isted angående dette, er når media, spesielt norsk media, gjengir disse høyreekstreme mytene, uten å gjøre rede for at de er myter. Men det er ikke problematisk at de skremmer uopplyste lesere med sprøyt som dette? Og her ser man resultatet når Norges største, pluss de største avisene i alle vestlige land driver slik grunnløs propaganda: Dette er skammelig. Journalister burde faktisk holdes ansvarlig for dette. Endret 8. november av Tåkefyrste 8 1 Lenke til kommentar
Godjul Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Maabren skrev (18 minutter siden): Det verste er at svært få vippestater var "close", di bomma så det sang etter denne gangen og. Nesten så man kan lure på om damene har teke feiringa på forskudd og glemt å stemme, eller kanskje økonomi og ulovlig innvandring var viktigare... Damene stemte på Trump i hopetall. Her kommer nok identitetspolitikken inn i bildet. Abort er viktig, men det viser seg at mange kvinner heller ikke er noe særlig lystne på å ha biologiske menn i kvinnesport eller kvinnegardrober heller. Du kan kalle det transfobisk og talkingspoints fra grifters på ytre høyre, men det er nok mange kvinner som er oppriktig bekymret for utviklingen. 5 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Tåkefyrste skrev (14 minutter siden): Har jeg sagt alle? Det finnes alltid avvik når man omtaler en hel gruppe. Men ja, HOVEDSAKLIG så er både demokrater og Maga fredelige. Forskjellen er at Antifa består HOVEDSAKLIG av voldelige, terroristspirer og tvers gjennom drittmennesker, og kan ikke sammenlignes med Maga, og det er uærlig å i det hele tatt påstå de er det samme. Her er et bilde fra protestene mot Trump i 2017. Dette er selvfølgelig ikke så interessant for MSM da det er "riktig side" som protesterer. Forskjellen er at MAGA støtter Trump mens Antifa hater både partiene. 2 1 Lenke til kommentar
Casey Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Camlon skrev (2 timer siden): Jeg står for nærhetsprinissippet. Flyktninger skal flykte til naboland med lignende kultur, ikke til land de misliker på andre siden av kloden, fordi de har bedre velferd. De aller fleste flyktninger følger dette prinsippet, men jeg vil stoppe minoriteten som ikke gjør det, fordi det skaper kulturkonflikter og paralellsamfunn. Og det er ingen sammenheng mellom asylsøkere og høyrepopulisme? Det er tull. Landene de kommer fra er så høyreekstreme at de får Trump-supportere til å bli progressive og de beholder mange av deres ekstreme meninger i Europa. Kunne de forestilt deg at nordmenn går rundt med store kristne kors som de ikke har lov til å ta av, fordi da kommer det en "onkel" og gir dem trøbbel. Selv ikke-muslimske innvandre er mye mer sosial konservative enn hva vi er vant med i Norge. Det er de og konservative som får barn. Progressive etniske borgere har en fallende fruktbarhet som er på ca 1 nå. De forsvinner som gruppe og i den grad de konverter konservative sine barn så mister de like mange av sine egne, fordi mange av de som får barn sliter med oppdragelsen og barna deres ender opp alene og i dårlige jobber. Og grunnen til at de som bor nær asylsøkere er generelt sett mer positive, er fordi de som ikke er positive flykter og byfolk er mer positive generelt. Det er ikke uten grunn til at innvandrerandelen på østkanten øker hvert eneste år. "De aller fleste flyktninger følger dette prinsippet, men jeg vil stoppe minoriteten som ikke gjør det, fordi det skaper kulturkonflikter og paralellsamfunn." Hvilke kulturkonflikter? 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Tåkefyrste skrev (7 minutter siden): Men det er ikke problematisk at de skremmer uopplyste lesere med sprøyt som dette? Og her ser man resultatet når Norges største, pluss de største avisene i alle vestlige land driver slik grunnløs propaganda: Dette er skammelig. Journalister burde faktisk holdes ansvarlig for dette. Journalistene burde glemme at Trump ville at Pence endre valgresultater og derfor er en fare for demokratiet? 4 1 Lenke til kommentar
Casey Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Fatninja skrev (25 minutter siden): SIden du er uforskammet mot meg, så tenker jeg at jeg kan være ganske direkte mot deg tilbake (Ikke sant moderatorer?) Du kan se på MSM alt du vil, så kan du lure på hvorfor FRP blir landets største parti ved neste valg. Så kan du kalle sånne som meg uutdannet, fascist og nazist og mannssjåvinist med mere. Asmondgold har forresten flere seere enn mange store mediehus. MSM kommer mer og mer i samme klasse som sentralborddamene som satt og koblet telefoner, eller dampmaskiner. Han har forresten en ting som MSM og de fleste raddiser mangler: selvironi, humor og karisma. Ikke-MSM lever i sin helhet av å lyve. 2 3 Lenke til kommentar
Casey Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Tåkefyrste skrev (11 minutter siden): Men det er ikke problematisk at de skremmer uopplyste lesere med sprøyt som dette? Og her ser man resultatet når Norges største, pluss de største avisene i alle vestlige land driver slik grunnløs propaganda: Dette er skammelig. Journalister burde faktisk holdes ansvarlig for dette. De reflekterer bare fakta. 2 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november (endret) Musk skrev (14 minutter siden): Damene stemte på Trump i hopetall. Her kommer nok identitetspolitikken inn i bildet. Abort er viktig, men det viser seg at mange kvinner heller ikke er noe særlig lystne på å ha biologiske menn i kvinnesport eller kvinnegardrober heller. Du kan kalle det transfobisk og talkingspoints fra grifters på ytre høyre, men det er nok mange kvinner som er oppriktig bekymret for utviklingen. Av de som stempte Trump var abort den viktigste saken for 25%, av disse er det også svært mange kvinner, som i større grad enn menn er pro-life, selv om man i ærlighetens navn skal si at pro-choice har et overtak totalt, men ikke på samme måte som her. Endret 8. november av Tussi Lenke til kommentar
leticia Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Fatninja skrev (18 minutter siden): så kan du lure på hvorfor FRP blir landets største parti ved neste valg. Det er ikke noe å lure på, det henger mye sammen med lav utdanning og lav lønn, konservative verdier, religion, og dårlig holdninger til kvinner. (de 3 siste, altså konservatisme, religion og kvinnesyn henger ofte sammen også). For ordens skyld så legger jeg ved en artikkel som beskriver noen trekk ved de som stemmer FRP. (altså som forekommer oftere hos folk som stemmer FRP, man må ikke nødvendigvis passe inn i beskrivelsen for å stemme FRP. https://www.samfunnsforskning.no/aktuelt/nyheter/2021/valg-2021/hvem-stemmer-pa-frp.html 3 2 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november 42 minutes ago, Tussi said: Damene har stemt, of flere av dem stemte på Trump i prosent enn noengang Er klar over det, tenkte på di damene som skulle stemme på Harris, dvs i forhold til video og damer med høg IQ som snakka fram Harris... Lenke til kommentar
Fatninja Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november 1 minute ago, leticia said: Det er ikke noe å lure på, det henger mye sammen med lav utdanning og lav lønn, konservative verdier, religion, og dårlig holdninger til kvinner. (de 3 siste, altså konservatisme, religion og kvinnesyn henger ofte sammen også). For ordens skyld så legger jeg ved en artikkel som beskriver noen trekk ved de som stemmer FRP. (altså som forekommer oftere hos folk som stemmer FRP, man må ikke nødvendigvis passe inn i beskrivelsen for å stemme FRP. https://www.samfunnsforskning.no/aktuelt/nyheter/2021/valg-2021/hvem-stemmer-pa-frp.html Så da er spørsmålet til dere raddiskvinner og feministmenn: Om det er slik, hvorfor føre en mannsfiendtlig politikk, som gjør at menn nå scorer best i stort sett alle negative kategorier. Menn har dårligst helse, dårligst utdannelse og det er flest menn som er fattige. Hvorfor skal menn stemme på partier som hater dem? 4 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november leticia skrev (4 minutter siden): Det er ikke noe å lure på, det henger mye sammen med lav utdanning og lav lønn, konservative verdier, religion, og dårlig holdninger til kvinner. (de 3 siste, altså konservatisme, religion og kvinnesyn henger ofte sammen også). For ordens skyld så legger jeg ved en artikkel som beskriver noen trekk ved de som stemmer FRP. (altså som forekommer oftere hos folk som stemmer FRP, man må ikke nødvendigvis passe inn i beskrivelsen for å stemme FRP. https://www.samfunnsforskning.no/aktuelt/nyheter/2021/valg-2021/hvem-stemmer-pa-frp.html Tror nok Kamala tapte mange religiøse, ikke nødvendigvis pga abortsaken, men en video fra et av hennes valgmøter viser at hun snakker om abort, så roper noen fra salen "Jesus er Herre", og hun sier at "dere er på feil Rally". SElv om det var i forbindelse med abort tema kom opp, så tenker jeg at dette, som selvsagt ble utnyttet av Trump, kan ha støtt fra henne mange kristne velgere, jeg kan ikke se at hun har forsøkt å møte kristne på noe som helst vis, selv om jeg kan ta feil... 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november (endret) Etter valget har jeg lagt merke til at flere kvinner på sosiale medier har begynt å promotere 4B Movement. Bevegelsen synes å ha som mål å oppfordre kvinner til å unngå menn mest mulig når det kommer til relasjoner. De 4 reglene er: Dem skal ikke date menn Ikke gifte seg med menn Ikke å ha sex med menn Ikke få barn. Dette er trist. Endret 8. november av Kassettspiller 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november (endret) Kassettspiller skrev (20 minutter siden): Etter valget har jeg lagt merke til at flere kvinner på sosiale medier har begynt å promotere 4B Movement. Bevegelsen synes å ha som mål å oppfordre kvinner til å unngå menn mest mulig når det kommer til relasjoner. De 4 reglene er: Dem skal ikke date menn Ikke gifte seg med menn Ikke å ha sex med menn Ikke få barn. Dette er trist. Vel, det blir få aborter av sånt, så det er jo bra.... Endret 8. november av Tussi Skrivefeil Få, ikke så 2 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november 24 minutes ago, Musk said: Damene stemte på Trump i hopetall. Her kommer nok identitetspolitikken inn i bildet. Abort er viktig, men det viser seg at mange kvinner heller ikke er noe særlig lystne på å ha biologiske menn i kvinnesport eller kvinnegardrober heller. Du kan kalle det transfobisk og talkingspoints fra grifters på ytre høyre, men det er nok mange kvinner som er oppriktig bekymret for utviklingen. Kulturkrigen er nok ein reell faktor, og noko av det demokratane står for er direkte kvinnefiendtlig som du nevner. For mange kvinner blir demokratane si lefling med venstresida sin galskap uspiselig. 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Ifølge Ben Shapiro gjorde Harris det bedre blant kun 1 gruppe, hvite ateister med høy inntekt, kun dem Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november 4 minutes ago, Kassettspiller said: Etter valget har jeg lagt merke til at flere kvinner på sosiale medier har begynt å promotere 4B Movement. Bevegelsen synes å ha som mål å oppfordre kvinner til å unngå menn mest mulig når det kommer til relasjoner. De 4 reglene er: Dem skal ikke date menn Ikke gifte seg med menn Ikke å ha sex med menn Ikke få barn. Dette er trist. Dette er sikkert damer som ville fått raude flagg ved første date, dvs betyr nada i den store samanhengen. Litt fram i tid viser det seg gjerne at nokre av di ikkje nødvendigvis holdt seg til reglane... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå