Joeal88 Skrevet 17 timer siden Rapporter Del Skrevet 17 timer siden (endret) Vinner Trump en av de tre statene i rustbeltet, samt Arizona så vil han også vinne valget. Endret 17 timer siden av Joeal88 2 Lenke til kommentar
Fatninja Skrevet 17 timer siden Rapporter Del Skrevet 17 timer siden Det ser ut til at vi må lide oss igjennom 4 nye år med Trump gitt. Dette blir i overkant spennende for min del. Men sånn er det når man på død og liv skal ha et kvinnfolk, med karisma som mine sure gymsokker, som presidentkandidat bare fordi hun angivelig er svart....... Føkk alle woke tullinger som har ledet oss til dette.... Seriøst, FØKK dere.... Go woke go broke, og nå må vi lide oss igjennom 4 nye år med Trump..... En trist dag, selv om jeg enda har et vagt håp om at Kamala vinner.... 5 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 16 timer siden Rapporter Del Skrevet 16 timer siden Da er vel både Ukraina, Taiwan og norske kroner å anse som ferdige. Kjenner jeg mister fremtidstroen fullstendig, både på egne og andres vegne. 3 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Nasjonalisten Skrevet 16 timer siden Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 16 timer siden Jeg kjenner jeg får fremtidstroen tilbake, både på egne og andres vegne. 11 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16 timer siden Rapporter Del Skrevet 16 timer siden Nasjonalisten skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner jeg får fremtidstroen tilbake, både på egne og andres vegne. Tiltredes 😀 👍 3 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 16 timer siden Rapporter Del Skrevet 16 timer siden Trump går mot en klar seier i Pennsylvania! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lemongrass Skrevet 16 timer siden Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 16 timer siden Så jævlig skuffet over amerikanerne nå. Dette tar lang tid å fordøye. 8 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16 timer siden Rapporter Del Skrevet 16 timer siden (endret) Blir interessant detta Endret 16 timer siden av Maskinfører Lenke til kommentar
HasuUser Skrevet 16 timer siden Rapporter Del Skrevet 16 timer siden Faen. Spyr bare jeg ser trynet til Musk 4 1 2 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 16 timer siden Rapporter Del Skrevet 16 timer siden HasuUser skrev (1 minutt siden): Faen. Spyr bare jeg ser trynet til Musk Hvorfor det? Jeg liker det Musk har gjort med teknologi. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16 timer siden Rapporter Del Skrevet 16 timer siden Klart han vinn når det handlar om å få flest valgmenn. Har dei ikkje funnet eit kjønnsnøytralt omgrep endå? Lenke til kommentar
Kul_Djevel Skrevet 16 timer siden Rapporter Del Skrevet 16 timer siden Lemongrass skrev (6 minutter siden): Så jævlig skuffet over amerikanerne nå. Dette tar lang tid å fordøye. Men samtidig var det som forventet. Uansett så bor vi i Norge og dette påvirker oss ikke i noen stor grad. Økonomisk så kan det gå begge veier. Kan føre til lavere rente, men tollmurene han planlegger kan også være skadelig for også norsk økonomi Jeg er mer spent på hvilken tullinger som kommer i regjeringen hans. Tror det er en stor sjanse for at det kommer inn noen lugubre figurer der 😀 Lenke til kommentar
Populært innlegg ^fmj Skrevet 16 timer siden Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 16 timer siden Dette er skremmende, spesielt siden republikanerne nå har både huset og senatet. Jeg syns synd på den jevne amerikaner, også de som stemte på Trump, de kommer til å få seg en skikkelig blåmandag. 8 3 Lenke til kommentar
TAC-2 Skrevet 16 timer siden Rapporter Del Skrevet 16 timer siden 1 hour ago, Joeal88 said: Er enig i at det er svært mange arrogante, besserwissere på dette forumet som tror at de har mer kunnskap om USA enn hva amerikanere selv har. Det er vanskelig for den som er i et forhold å se at man blir gaslightet, det er enklere for den som står utenfor. Helvetes Biden har også mye av skylden hvis dette går galt. 2 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 16 timer siden Rapporter Del Skrevet 16 timer siden (endret) 6 hours ago, SilverShaded said: Samme sier CNN...veldig likt både 2020 og 2016. Ingen forventer noe annet enn at Trump vinner de små bondebygdene det er snakk om her, og sannsynligvis begge statene (som har vært røde i mange år). Og foreløpig er et forsvinnende lite antall stemmer opptalt. Jadda. Trenden holdt visst utover småbygdene Endret 16 timer siden av ps5 2 1 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 16 timer siden Rapporter Del Skrevet 16 timer siden Jeez. For enkelte har dette valget stor betydning. Gi denne mannen støtte folkens. Vis ham hvem vi er her i Norge. Men ja. Må ærlig talt si meg enig i at dette er altfor close. Hadde større tro til Amerikanere enn dette. Jeg for min del kommer nok til å gjøre endringer i min hverdag som følge av det jeg nå ser. 1 1 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 16 timer siden Rapporter Del Skrevet 16 timer siden DJT leder med litt under 290.000 stemmer i Pennsylvania med 91% av stemmene opptelt. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16 timer siden Rapporter Del Skrevet 16 timer siden Quote What is best in life? Conan : To crush your enemies, see them driven before you, and to hear the lamentations of the Trump haters. 1 1 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 16 timer siden Rapporter Del Skrevet 16 timer siden Skal ikke feire for tidlig. Er imponert over teamet Trump har satt sammen så langt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå