Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Presidentvalget i USA 2024

Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut til at vi må lide oss igjennom 4 nye år med Trump gitt.   Dette blir i overkant spennende for min del.

Men sånn er det når man på død og liv skal ha et kvinnfolk, med karisma som mine sure gymsokker, som presidentkandidat bare fordi hun angivelig er svart.......    Føkk alle woke tullinger som har ledet oss til dette....   Seriøst, FØKK dere....  Go woke go broke, og nå må vi lide oss igjennom 4 nye år med Trump.....

En trist dag, selv om jeg enda har et vagt håp om at Kamala vinner....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Lemongrass skrev (6 minutter siden):

Så jævlig skuffet over amerikanerne nå. Dette tar lang tid å fordøye.

Men samtidig var det som forventet. Uansett så bor vi i Norge og dette påvirker oss ikke i noen stor grad. Økonomisk så kan det gå begge veier. Kan føre til lavere rente, men tollmurene han planlegger kan også være skadelig for også norsk økonomi 

Jeg er mer spent på hvilken tullinger som kommer i regjeringen hans. Tror det er en stor sjanse for at det kommer inn noen lugubre figurer der 😀

Lenke til kommentar
1 hour ago, Joeal88 said:

Er enig i at det er svært mange arrogante, besserwissere på dette forumet som tror at de har mer kunnskap om USA enn hva amerikanere selv har.

Det er vanskelig for den som er i et forhold å se at man blir gaslightet, det er enklere for den som står utenfor. 

Helvetes Biden har også mye av skylden hvis dette går galt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
6 hours ago, SilverShaded said:

Samme sier CNN...veldig likt både 2020 og 2016. Ingen forventer noe annet enn at Trump vinner de små bondebygdene det er snakk om her, og sannsynligvis begge statene (som har vært røde i mange år). Og foreløpig er et forsvinnende lite antall stemmer opptalt.

Jadda. Trenden holdt visst utover småbygdene :D

Endret av ps5
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeez. For enkelte har dette valget stor betydning. Gi denne mannen støtte folkens. Vis ham hvem vi er her i Norge.

Men ja. Må ærlig talt si meg enig i at dette er altfor close. Hadde større tro til Amerikanere enn dette.

Jeg for min del kommer nok til å gjøre endringer i min hverdag som følge av det jeg nå ser.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...