Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Presidentvalget i USA 2024

Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
11 minutes ago, shockorshot said:

Alt tyder på at Harris vinner Pennsylvania hvis man ser på counties som har mange stemmer igjen å telle og hvor mange som har stemt på harris vs trump (av stemmene som er telt så langt). Michigan og Wisconsin er sterkt korrelert med Pennsylvania, så hvis hun vinner PA så er det stor sannsynlighet for at hun vinner de to statene. Hvis hun vinner de to statene sammen med PA så har hun vunnet presidentskapet. Du kan allerede se at bettingmarkedet beveger seg mot Harris nå fra å ha vært sterkt pro-trump.

Så nei, du tar ganske feil.

Jeg sjekka en bettingside nå nettopp. 

Kamala vinner får man akkurat nå til 3,55 i odds. Her er det altså penger å hente! Anbefaler alle supporterne hennes i denne tråden (det er det tydeligvis mange av) å fyre av en månedslønn på et slikt bet. Lette penger for dere som er så sikre! 👏 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, iGlenn said:

Jeg sjekka en bettingside nå nettopp. 

Kamala vinner får man akkurat nå til 3,55 i odds. Her er det altså penger å hente! Anbefaler alle supporterne hennes i denne tråden (det er det tydeligvis mange av) å fyre av en månedslønn på et slikt bet. Lette penger for dere som er så sikre! 👏 

Har allerede gjort det når det var høyere odds, det var jo en enorm oppside på hva som hadde prognose til å være en 50/50. For mange krypto-bros som har blitt med i MAGA-kulten pga. Harris vil ha reguleringer på krypto og de er aktive på betting sider Hvis jeg hadde hatt flere penger å gamble akkurat nå, hadde jeg lett gjort det nå når det er sterke tegn på at Harris vinner.

Endret av shockorshot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, shockorshot said:

Har allerede gjort det når det var høyere odds.

Balsy må jeg si! 

Lurer på når dette var? Jeg har fulgt oddsen en god stund på blant annet coolbet. Den har vært ganske jevn frem til de siste timene.

Lykke til forresten. Håper du taper! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, iGlenn said:

Balsy må jeg si! 

Lurer på når dette var? Jeg har fulgt oddsen en god stund på blant annet coolbet. Den har vært ganske jevn frem til de siste timene.

Lykke til forresten. Håper du taper! 

Like før første debatten mot Trump og så ca en uke siden på polymarket.

Jeg håper du slipper å oppleve en verden der statslederen i USA vil fengsle journalister og frata kringkastingsretten til medier som er kritiske mot hen.

Ville ikke kalt det ballsy å satse på at amerikanere er opptatt av demokrati og yttringsfrihet, men hey det er vel ikke alle som har like mye tiltro til dem.

Endret av shockorshot
  • Liker 3
Lenke til kommentar

4,50 i odds nå på Kamala. Hvilken odds satte du på om det er lov å spørre? Kjør på folkens! Penger å hente her altså. 

Hva amerikanerne bryr seg om vil tiden vise. Som nordmann får man bare sitte på sidelinjen og se på showet. 

// oppdatert odds 

Endret av iGlenn
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Joeal88 skrev (15 minutter siden):

Er enig i at det er svært mange arrogante, besserwissere på dette forumet som tror at de har mer kunnskap om USA enn hva amerikanere selv har.

De får informasjonen deres stort sett fra amerikanere men sjelden kjenner personlig Trump støttere.  Jeg jobber med noe folk som husker JD Vance da de gikk på high School.  Dette perspektiv er vanskelig å finne hvis du ikke bor i Trump country.  

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
36 minutes ago, Lite kreativt navn said:

Dessverre er det mange sinte, unge og hvite menn (æsj) der ute som ikke takler at de ikke er universets sentrum, at alt ikke handler om dem og at deres meninger ikke betyr noe. Det er nok nettrollene på 4chan sin skyld. 

drøm søtt

Han har jo masse svarte og latino-velgere og. Hvis ikke hadde han ikke vunnet…

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...