Numitor Skrevet i går, 18:24 Rapporter Del Skrevet i går, 18:24 rabler skrev (25 minutter siden): Ja det er en stund siden han solgte integriteten sin. Nå er han bare en helt vanlig moneygrabbing grifter. Jeg har merket meg at Rogan har en tendens til en smule konklusjonshopping og lett duperes av tvilsomme gjester som her, hvor de på forhånd har føkket seg opp over hvor senil Biden er, helt til den slemme faktasjekken. 4 3 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet i går, 18:25 Rapporter Del Skrevet i går, 18:25 rabler skrev (3 minutter siden): Ja det er faktisk trist at de har falt for høyresidens propaganda. Hvordan kan du i det hele tatt foreslå at det er noe sammenheng mellom propaganda og i hvilke grad unge føler de kan ytre sine meninger? 5 Lenke til kommentar
Numitor Skrevet i går, 18:32 Rapporter Del Skrevet i går, 18:32 Mens vi venter fakta: Den første jordmora i Ny Amsterdam var fra Bergen. 1 Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet i går, 18:57 Rapporter Del Skrevet i går, 18:57 rabler skrev (34 minutter siden): Føler er stikkordet her. Ikke kan. Disse artiklene spesifiserer sjeldent nøyaktig hva de er redde for å ha en mening om. Noen ganger nevnes transpersoner, og svaret mitt på det er; vi snakker jo omtrent ikke om noe annet. Spesielt i Pride-måned. Ofte litt før og etter. Og hvorfor er de redde for å si hva de mener? Er det fordi noen vil si dem imot? Si at "nei, det er ikke riktig, og her er hvorfor...". Er det det den frykten baserer seg på? Og hvem forer dem med fryktparanoia-junkfood som opprettholder den frykten om kanselleringskultur? 2 2 Lenke til kommentar
jallajall Skrevet i går, 19:00 Rapporter Del Skrevet i går, 19:00 (endret) Demokratene er så smått i gang med opphentingen i Nevada, det er Clark og Washoe som gjelder. Clark County, Nevada, klokken 10:40 am: Dem 15,177 (31.5%) +777 Rep 14,400 (29.9%) Other 18,528 (38.5%) De er på papiret ca 40.000 stemmer bak republikanerne.. Endret i går, 19:01 av jallajall 1 Lenke til kommentar
jallajall Skrevet i går, 19:05 Rapporter Del Skrevet i går, 19:05 De sa akkuratt på TV2 at Trump bare leder med 4,5% i Florida... Vet ikke hvilke tall de bruker, men atm har republikanerne en papirledelse på 1,1 millioner stemmer og 11% (forhåndsstemmer og dagens stemmer så langt). 1 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet i går, 19:28 Rapporter Del Skrevet i går, 19:28 1 hour ago, Lite kreativt navn said: Absolutt. Men tilliten til systemet er svekket. Delvis på grunn av Trump, men jeg mener og at Trump til en viss grad er et resultat av denne svekkete tilliten. En mistro som forsåvidt ikke er helt grunnløs heller (referer ikke til påstander om valgjuks her). Rotproblemet er Internett og tilgangen på data. Før var data noe som de med kompetanse brukte for å generere informasjon, som ble tilgjengeliggjort til massene. Det gjør at massene går fra "vet at de ikke vet" til "vet ikke at de ikke vet". Det er et farlig sted å være, for da tar man beslutninger på dårlig grunnlag. Hvordan dette skal løses er jeg veldig usikker på, med mindre de store kreftene (x, alfabet, ++) går inn for å opplyse folk. Trump er bare symptomet ja, så dette går ikke over om han trekker seg tilbake. 58 minutes ago, Lite kreativt navn said: Realiteten er at de føler de ikke kan si det de mener…. Det at de ikke tørr er mest på dem selv. Det er ikke slik at man skal kunne ha hvilke meninger man vil og bli respekter. Har man dumme meninger, så må man tåle at folk synes enn er dum. Dersom jeg mener at barn med downs bør avlives ved fødsel og pengene vi sparer skal gå til å fjerne bomstasjoner, så kan jeg ikke forvente klapp på skuldra og at det ikke påvirker folks syn på meg. 1 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet i går, 19:35 Rapporter Del Skrevet i går, 19:35 WiiBoy skrev (6 minutter siden): Rotproblemet er Internett og tilgangen på data. Før var data noe som de med kompetanse brukte for å generere informasjon, som ble tilgjengeliggjort til massene. Det gjør at massene går fra "vet at de ikke vet" til "vet ikke at de ikke vet". Det er et farlig sted å være, for da tar man beslutninger på dårlig grunnlag. Hvordan dette skal løses er jeg veldig usikker på, med mindre de store kreftene (x, alfabet, ++) går inn for å opplyse folk. Trump er bare symptomet ja, så dette går ikke over om han trekker seg tilbake. Det at de ikke tørr er mest på dem selv. Det er ikke slik at man skal kunne ha hvilke meninger man vil og bli respekter. Har man dumme meninger, så må man tåle at folk synes enn er dum. Dersom jeg mener at barn med downs bør avlives ved fødsel og pengene vi sparer skal gå til å fjerne bomstasjoner, så kan jeg ikke forvente klapp på skuldra og at det ikke påvirker folks syn på meg. Det kommer snart... 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet i går, 19:37 Rapporter Del Skrevet i går, 19:37 1 hour ago, Lite kreativt navn said: Hvordan kan du i det hele tatt foreslå at det er noe sammenheng mellom propaganda og i hvilke grad unge føler de kan ytre sine meninger? Hele denne myten om kanselleringskultur er en del av identitetskrigen høyresiden i USA har ført de siste årene. Og i mangel av harde fakta bygger denne i all hovedsak på propaganda og løgner. 5 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet i går, 19:44 Rapporter Del Skrevet i går, 19:44 rabler skrev (6 minutter siden): Hele denne myten om kanselleringskultur er en del av identitetskrigen høyresiden i USA har ført de siste årene. Og i mangel av harde fakta bygger denne i all hovedsak på propaganda og løgner. Nå har vel identitetskrigen sin base i interseksjonalitet og CRT... 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet i går, 20:01 Rapporter Del Skrevet i går, 20:01 jallajall skrev (55 minutter siden): De sa akkuratt på TV2 at Trump bare leder med 4,5% i Florida... Vet ikke hvilke tall de bruker, men atm har republikanerne en papirledelse på 1,1 millioner stemmer og 11% (forhåndsstemmer og dagens stemmer så langt). Det er nok en del republikanske kvinner som ikke er idioter, og en del uten partitilhørighet som er glad i landet sitt. 5 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet i går, 20:03 Rapporter Del Skrevet i går, 20:03 (endret) Red Frostraven skrev (2 minutter siden): Det er nok en del republikanske kvinner som ikke er idioter, og en del uten partitilhørighet som er glad i landet sitt. Alle som er uenig med deg er idioter? De har kanskje andre verdier, uten at de er idioter Abort er forøvrig på stemmeseddelen idag, kan fint stemme Trump og for "abortrettigheter" i Florida på en gang Endret i går, 20:04 av Tussi 6 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Red Frostraven Skrevet i går, 20:07 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet i går, 20:07 (endret) Tussi skrev (5 minutter siden): Alle som er uenig med deg er idioter? De har kanskje andre verdier, uten at de er idioter De stemmer på Trump. Andre verdier forklarer ikke, og forsvarer ikke, det å stemme på en ondsinnet kriminell, forræderisk, narsissistisk, totalt inkompetent, umoralsk, moralsk korrupt, korrupt, forkvaklet mannebarn som ikke kan stoles på å forsøke å bevare demokratiet og demokratiske prinsipper om han vinner. Det absolutt beste forsvaret er 'totalt misinformert' -- som ikke er noen reell unnskyldning. Dette er ikke Jens, Erna eller Sylvi -- dette er Quisling vs Erna. Om Quisling falt ned fra stellebordet som barn og slo hodet sitt hver dag de første 5 årene av livet sitt, og arvet et forretningsimperium. Endret i går, 20:09 av Red Frostraven 8 4 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet i går, 20:09 Rapporter Del Skrevet i går, 20:09 Red Frostraven skrev (Akkurat nå): De stemmer på Trump. Andre verdier forklarer ikke, og forsvarer ikke, det å stemme på en ondsinnet kriminell, forræderisk, narsissistisk, totalt inkompetent, umoralsk, moralsk korrupt, korrupt, forkvaklet mannebarn som ikke kan stoles på å forsøke å bevare demokratiet og demokratiske prinsipper om han vinner. Det absolutt beste forsvaret er 'totalt misinformert' -- som ikke er noen reell unnskyldning. Som jeg la til, abort er på stemmeseddelen i Florida, man kan stemme Trump og for fri abort hvis man absolutt har lyst til det... tenker på at du nevnte kvinner... Selv håper jeg de stemmer for Livsvern, presidentvalget uff, håoper begge kandidatene ramler ned i et hull 2 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet i går, 20:11 Rapporter Del Skrevet i går, 20:11 Trump taper mange stemmer på abortsaken. 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet i går, 20:13 Rapporter Del Skrevet i går, 20:13 Svein M skrev (2 minutter siden): Trump taper mange stemmer på abortsaken. Trist at folk er så egoistiske... Lenke til kommentar
rabler Skrevet i går, 20:21 Rapporter Del Skrevet i går, 20:21 (endret) 37 minutes ago, Tussi said: Nå har vel identitetskrigen sin base i interseksjonalitet og CRT... Nei. CRT er bare enda en myte høyresiden har gått til "krig mot" på gale prinsipper og løgner. Endret i går, 20:21 av rabler 5 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet i går, 20:22 Rapporter Del Skrevet i går, 20:22 (endret) rabler skrev (8 minutter siden): Nei. CRT er bare enda en mye høyresiden har gått til "krig mot" på gale prinsipper og løgner. Jeg kan ikke så mye om CRT, men jeg vet interseksjonalitet er en del av det, og det er jeg imot, interseksjonalitet er totalt ødeleggende for et samfunn, både fordi det setter folk opp mot hverandre, men det flrer direkte til en motreaksjon på høyresiden, som også ødelegger samfunnet Endret i går, 20:30 av Tussi 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet i går, 20:30 Rapporter Del Skrevet i går, 20:30 6 minutes ago, Tussi said: Jeg kan ikke så mye om CRT, men jeg vet interseksjonalitet er en del av det, og det er jeg imot, interseksjonalitet er totalt ødeleggende for et samfunn Vås. Interseksjonalitet er et vitenskapelig rammeverk. 1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå