uname -i Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober freedomseeker skrev (8 minutter siden): Trump seier kommer til å bidra til at det blir raskere fred i Ukraina, Ukrainsk seier over russiske styrker er en irrasjonell tankegang. Jo fortere det blir over jo bedre er det. Dette er en total mangel på forståelse. For hver måned som går så svekkes Russland millitært og økonomisk. Dette er en gavepakke til Vesten, aldri før har man fått så mye utav så lite. En økonomisk og millitær støtte uten å risikere livet til en eneste soldat. freedomseeker skrev (10 minutter siden): Han vil også sende ut millioner av innvandrer i USA, noe som bidrar til stor mangel på arbeidskraft med tilhørende økning av produktivitet og høyere lønninger for ufaglærte Det er ingen automatikk i at produktiviteten vil øke. Det som vil skje er økte lønninger og stigende inflasjon. Legg så på de foreslåtte tariffene på import og middeklassen blir tapere. 4 4 Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober Folkflesk skrev (1 time siden): Det som er telt er vel registrert partitilhørighet til de som har stemt. Vet ikke hvor omfattende dette er men... vet ikke hvor mye dette vil gjøre fra eller ti, bare litt hopium for å bryte opp doomscrollingen på en høsttung søndag. Foressten, jeg ser fremdeles at noen prøver å spre "la Putin vinne"-svada. Putin kan beseires. Det at han må ha hjelp fra Iran, Kina og Nord-Korea er et soleklart bevis på det. Kom igjen, ønsker folk virkelig å bli husket som en av de som sa "vi må la Putin vinne"? Jeg er heller for å kjempe for å se en dag der folk endelig kan rope ut "Vi klarte det! Vi tok rotta på det jævla monsteret!". 7 1 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober 17 minutes ago, Folkflesk said: Hvis du virkelig støtter Trump synes jeg du kan si det rett ut istedenfor dette gjentakende røret om at "vi vet ingenting". Det blir litt som den verste typen beslutningsvegrende agnostiker, som kun gjentar "Ja, det er så mye mellom om himmel og jord som vi mennesker ikke vet".. På tide at du nå sier rett ut at "ja, jeg støtter Trump! Jeg støtter også hans avvisning av demokratiet og hans trusler om å forfølge politiske motstandere". Dette "vi vet vel egentlig ingen hvordan han er"-pisset er nå utbrukt. Kom til poenget og si hva du støtter! Steik for noko vas. Bestemmer du kva andre skal ytre? 2 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober 11 hours ago, Zork said: Støtter du en kriminell facist som har brukt livet sitt på å ødelegge andres for å hevde seg selv så sier det mye om deg selv, og ditt selvbilde, også. Det er din mening om Trump, det betyr ikke at det er sant. Hvorfor var Trump en av USA's mest populære kjendiser før 2016? Hvorfor ble han plutselig verdens største nazist, fascist og rasist når det ble kjent at han skulle bli presidentkandidat? Fordi saueflokken er så lettlurt at de går rett på medias løgner om fyren. Så jo, du burde gå litt i deg selv. 2 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober 5 minutes ago, AtterEnBruker said: Foressten, jeg ser fremdeles at noen prøver å spre "la Putin vinne"-svada. Putin kan beseires. Det at han må ha hjelp fra Iran, Kina og Nord-Korea er et soleklart bevis på det. Kom igjen, ønsker folk virkelig å bli husket som en av de som sa "vi må la Putin vinne"? Jeg er heller for å kjempe for å se en dag der folk endelig kan rope ut "Vi klarte det! Vi tok rotta på det jævla monsteret!". Har og tru på at Ukraina kan vinne over Putin og den galskapen han står for. Men det krever at både USA og Europa hjelper Ukraina samt lar Ukraina kjempe slik di vil. Nå som Nord-Korea har blanda seg inn ser eg egentlig bare ein måte å stoppe Putin på og det er å bruke Nato. Vinner Putin vil enda fleire land stå for tur. Har dog mista trua på at Harris er riktig president til jobben og Trump er umulig å spå utover di inntrykka vi allereie sitter med. Da må egentlig Europa meir på bana og det synast ikkje truverdig overfor Russland. Ser ikkje lyst på nokon senarier, men både Harris og Trump kan overraske. USA valget blir veldig avgjerande for verdens-freden og einaste grunnen for at eg gidder å følge med. 2 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober 4 hours ago, uname -i said: Hvis jeg skal fylle bensin i Texas nå ni dager før valget, så koster det litt over 7 kroner literen. Men i MAGA-hodene så er det "cherrypicking" å bruke den bensinprisen som faktisk gjelder nå og ikke den gamle, for lenge siden og som ikke gjelder. God bedring. Ja det er cherrypicking og si at bensinen ikke har blitt dyrere fordi du fyller til x dollar på 1 pumpe i 1 by i landet. Prisen på bensin ER mye dyrere under Biden enn Trump, fakta lyver ikke. 5 Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober uname -i skrev (15 minutter siden): Det er ingen automatikk i at produktiviteten vil øke. Det som vil skje er økte lønninger og stigende inflasjon. Legg så på de foreslåtte tariffene på import og middeklassen blir tapere. Hvis man hele tiden skal ha et overskudd av arbeidskraft, så bidrar det til en lavere, og også ofte negativ produktivitetsutvikling. Dette er Norge et godt eksempel på. Det blir billigere å ha folk til å utføre triviell arbeidsoppgaver, istedenfor å investere i utstyr som bidrar til økt automasjon og økt produktivitet. I India så er det ofte billigere ha 20 mann med hakke og spade istedenfor å investere i en gravemaskin. Jeg brukte mangel på arbeidskraft, da venstresiden i sin kommunistiske tankegang mener at å ha surpluss av arbeidskraft er ett gode for samfunnet. I utgangspunktet så mener jeg at det ikke finnes noen land som faktisk har en mangel på arbeidskraft. uname -i skrev (19 minutter siden): Dette er en total mangel på forståelse. For hver måned som går så svekkes Russland millitært og økonomisk. Dette er en gavepakke til Vesten, aldri før har man fått så mye utav så lite. En økonomisk og millitær støtte uten å risikere livet til en eneste soldat. Neppe, Ukraina går tomme for soldater lenge før det blir noen prekær ressursmangel i Russland. 3 Lenke til kommentar
Selfuniverse Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober 7 minutes ago, Folkflesk said: Hvis du virkelig støtter Trump synes jeg du kan si det rett ut Det har jeg gjort cirka 20 ganger 'rett frem' i tråden her. Og cirka 20 ganger indirekte. Jeg støtter Trump. 10 minutes ago, Folkflesk said: dette gjentakende røret om at "vi vet ingenting". Det blir litt som den verste typen beslutningsvegrende agnostiker, som kun gjentar "Ja, det er så mye mellom om himmel og jord som vi mennesker ikke vet".. 11 minutes ago, Folkflesk said: Dette "vi vet vel egentlig ingen hvordan han er"-pisset er nå utbrukt. Kom til poenget! Fake news fra deg for å prøve å fremstille meg som noe jeg ikke er. Jeg kommer alltid til poenget. Støtter du Harris så støtter du megainvestorer, industrier som utnytter folk, WEF, Bilderberger, m.fler og en del tilhørende mektige personer som snakker åpent om hvordan de skal undertrykke folket. Alle disse aktørene har ingen mottanker om å ta vekk frihet, rettigheter, og andre gode vestlige verdier. Støtter du Trump så støtter du gode vestlige verdier, frihet, og helt enkle konservative fundament. Du støtter ett viktig steg for å beskytte oss vestlige folket mot enda mer overtramp av alt det vi har bygd opp i vesten. Som en bonus så vil vi få en Amerikansk president som faktisk kan og vil snakke med folk i verden for å løse problemer. Dette er forskjellen mellom de to valgene, men en del kontrollert media som også uheldigvis rekker helt til NRK og andre norske media, vil at folk skal tro noe helt annet. Men vi ser at de ikke greier å forvirre og spre det oppkonstruerte hatet sitt til folk lenger nå med sine strategier. Folk er for smarte. Folk kan få informasjon fra mye mer tillitsbaserte kilder. 4 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober (endret) Joe Rogan`s podcast med Donald Trump har 27 millioner seere, og 1,5 millioner likes (Youtube) på litt over ett døgn. I like it A LOT! Endret 27. oktober av Joeal88 3 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg uname -i Skrevet 27. oktober Populært innlegg Del Skrevet 27. oktober Tåkefyrste skrev (3 minutter siden): Ja det er cherrypicking og si at bensinen ikke har blitt dyrere fordi du fyller til x dollar på 1 pumpe i 1 by i landet. Jeg tror du bør ta deg et kurs og lære hva ordet "cherrypicking" betyr. For eksempel så tar du med perioden 2020 som bevis. Vet du hva som skjedde da? Jo covid-pandemien ga fall i oljeprisen og i en periode var det negativ pris på WTI-oljen. DET er cherrypicking. Men at MAGA-folk synes absolutt alt er trist og leit(sannsynligvis inkludert eget liv) er det ikke noe bedre eksempel på enn dette. Man fyller bensin og i stedetfor å være glad for at prisen er lav så går man rundt og gråter fordi den var høy for TO ÅR siden. Bare trist. 9 1 Lenke til kommentar
Selfuniverse Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober 33 minutes ago, AtterEnBruker said: Jeg er heller for å kjempe for å se en dag der folk endelig kan rope ut "Vi klarte det! Vi tok rotta på det jævla monsteret!". Velkommen til team Trump! Joe biden og Kamala har hatt noen år på å fullbyrde noe slikt. Trump ble nesten drept for noen måneder siden. Hvis han en dag kommer til den konklusjonen at det er den rette beslutningen, tror du han kommer til å nøle, eller bare gjøre det? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober Selfuniverse skrev (6 minutter siden): Velkommen til team Trump! Joe biden og Kamala har hatt noen år på å fullbyrde noe slikt. Trump ble nesten drept for noen måneder siden. Hvis han en dag kommer til den konklusjonen at det er den rette beslutningen, tror du han kommer til å nøle, eller bare gjøre det? Det blir bedre for vestlige verdier hvis VP Harris benekter å telle stemmer på 6 Januar 2025 slik som Trump presset Pence til å gjøre? Eller kanskje du ønsker bare at Vance gjør det i 2029 6 1 Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober Selfuniverse skrev (10 minutter siden): Velkommen til team Trump! Trump ønsker å kysse monsteret i Kreml rett på kaviarstjerna. Putin er hans runkemateriale. Og dette er det eneste folk trenger å vite for å forstå at Trump selv er et monster: Selfuniverse skrev (14 minutter siden): Trump ble nesten drept for noen måneder siden. Hvis han en dag kommer til den konklusjonen at det er den rette beslutningen, tror du han kommer til å nøle, eller bare gjøre det? Drepe seg sjøl? Det ser ut som om det er det du skriver her. 2 3 Lenke til kommentar
Selfuniverse Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober 4 minutes ago, AtterEnBruker said: Putin er hans Nei gi deg da, Trump eier ikke Putin. Men du er jo inne på noe ja... Lenke til kommentar
Nordvarg Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober freedomseeker skrev (1 time siden): Trump seier kommer til å bidra til at det blir raskere fred i Ukraina... Hvordan skal Trump skape fred i Ukraina? 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Reg2000 Skrevet 27. oktober Populært innlegg Del Skrevet 27. oktober 16 minutes ago, Nordvarg said: Hvordan skal Trump skape fred i Ukraina? Han skal gi bort deler av Ukraina til Russland og sørge for å holde Ukraina utenfor EU og Nato slik at Russland kan angripe dem igjen for å ta reste av Ukraina om noen år. 8 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Snikpellik Skrevet 27. oktober Populært innlegg Del Skrevet 27. oktober (endret) freedomseeker skrev (1 time siden): Neppe, Ukraina går tomme for soldater lenge før det blir noen prekær ressursmangel i Russland. En helt vanvittig ting å si samme uke som Russland må ty til nordkoreanske soldater for å forsvare sitt eget territorium. Endret 27. oktober av Snikpellik 14 2 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober (endret) Det er mulig at Donald Trump på Joe Rogan ga mange views, men hvor mange klarte fullføre? Jeg måtte gi opp etter 15-20 minutter. Totalt uinteressant å høre på og var jo "all over the place" i forhold til hva han ble spurt om. Gammel, bare selvskryt og kjip å høre på. Bernie Sanders var jo en sann fornøyelse iforhold da han var der. Endret 27. oktober av DukeNukem3d 5 2 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober DukeNukem3d skrev (40 minutter siden): Det er mulig at Donald Trump på Joe Rogan ga mange views, men hvor mange klarte fullføre? Jeg måtte gi opp etter 15-20 minutter. Totalt uinteressant å høre på og var jo "all over the place" i forhold til hva han ble spurt om. Gammel, bare selvskryt og kjip å høre på. Bernie Sanders var jo en sann fornøyelse iforhold da han var der. Donald Trump svarte klart og tydelig på samtlige spørsmål som Joe Rogan stilte ham, til forskjell fra "Well, i grew up in a middle class family.." 😅 Bernie Sanders hos Joe Rogan har 15 millioner seere på 5 år, Trump`s intervju har nærmere 30 millioner på litt over ett døgn. __ __ __ CNN (Cartoon News Network) intervju med JD Vance: https://www.youtube.com/watch?v=r75uumFxKBo&ab_channel=CNN 2 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober Joeal88 skrev (30 minutter siden): Donald Trump svarte klart og tydelig på samtlige spørsmål som Joe Rogan stilte ham, til forskjell fra "Well, i grew up in a middle class family.." 😅 Bernie Sanders hos Joe Rogan har 15 millioner seere på 5 år, Trump`s intervju har nærmere 30 millioner på litt over ett døgn. __ __ __ CNN (Cartoon News Network) intervju med JD Vance: https://www.youtube.com/watch?v=r75uumFxKBo&ab_channel=CNN Hvor mange av de 30 millionene klarte å fullføre podcasten? 3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå