Woff Skrevet torsdag kl 19:12 Del Skrevet torsdag kl 19:12 (endret) For øvrig har jul og nyttårsfeiring ikke satt alvorlige spor på kropp og sjel.. Min trofaste vekt holder seg rundt 70 kilo, noe jeg er fornøyd med selvsagt! Jada, har også passet på hva som spises og prøvd å redusere godis-inntaket. Som shoppe-gal så måtte jeg ha en ny personvekt fra Temu og denne skulle være mer nøyaktig, med to siffer etter komma. Heldigvis er iallefall vekta enig med min 'gamle' vekt sånn at det ikke ble noen endringer der.. ☺️ Er det noen her som har gått på en sprekk i jula eller? 🤪 Endret torsdag kl 19:12 av Woff 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet torsdag kl 19:27 Del Skrevet torsdag kl 19:27 Woff skrev (14 minutter siden): For øvrig har jul og nyttårsfeiring ikke satt alvorlige spor på kropp og sjel.. Min trofaste vekt holder seg rundt 70 kilo, noe jeg er fornøyd med selvsagt! Jada, har også passet på hva som spises og prøvd å redusere godis-inntaket. Som shoppe-gal så måtte jeg ha en ny personvekt fra Temu og denne skulle være mer nøyaktig, med to siffer etter komma. Heldigvis er iallefall vekta enig med min 'gamle' vekt sånn at det ikke ble noen endringer der.. ☺️ Er det noen her som har gått på en sprekk i jula eller? 🤪 Jeg er redd for å gå på vekta mi på mandag (har fast dag da jeg måler), for jeg har IKKE vært flink i jula. 🫣🫣 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet torsdag kl 19:30 Del Skrevet torsdag kl 19:30 Duriello skrev (1 minutt siden): for jeg har IKKE vært flink i jula. Det bør du ta helt med ro! Om du har gått opp så er vel det helt normalt og du har jo HELE året 2025 på å få ned de grammene du eventuelt har gått opp! 🙂 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet torsdag kl 19:48 Del Skrevet torsdag kl 19:48 (endret) Har selv gått opp igjen siste månedene, opp 7 kilo siden sommeren. Noe på grunn av oppstart på ny medisin med vektoppgang som vanligst bivirkning (neurontin) og nå inn mot jula med godteri og snop i alle retninger uansett hvor en snur seg. Skal trappe av Neurontin og starte opp på Lyrica nå som ifølge legen på smerteklinikken ikke har like stor innvirkning på appetitt og vektoppgang som neurontin. Uansett så er nok eneste løsningen å ta seg selv skikkelig i nakkeskinnet å komme seg over på rett spor igjen nå på nyåret. Endret torsdag kl 19:51 av Evil-Duck 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet torsdag kl 19:54 Del Skrevet torsdag kl 19:54 Evil-Duck skrev (3 minutter siden): Har selv gått opp igjen siste månedene, opp 7 kilo siden sommeren. Noe på grunn av oppstart på ny medisin med vektoppgang som vanligst bivirkning (neurontin) og nå inn mot jula med godteri og snop i alle retninger uansett hvor en snur seg. Skal trappe av Neurontin og starte opp på Lyrica nå som ifølge legen på smerteklinikken ikke har like stor innvirkning på appetitt og vektoppgang som neurontin. Uansett så er nok eneste løsningen å ta seg selv skikkelig i nakkeskinnet å komme seg over på rett spor igjen nå på nyåret. Bivirkningene på neurontin var ganske horrible. Jeg fikk ingen nevneverdige bivirkninger av lyrica, håper det går greit for din del og! 👍👍 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet torsdag kl 20:09 Del Skrevet torsdag kl 20:09 Evil-Duck skrev (17 minutter siden): eneste løsningen å ta seg selv skikkelig i nakkeskinnet Jeg er redd du har helt rett der. Jeg gruer meg VELDIG til den dagen jeg må klare sultproblemer som følge av slutt på bruk av Ozempic.. Men jeg skal tilnærme meg problemet gradvis sånn at jeg beholder kontrollen. Håper du får kontroll snart! ☺️ Lenke til kommentar
Gjest 73c13...d0a Skrevet torsdag kl 21:46 Del Skrevet torsdag kl 21:46 Jeg har funnet ut, at i alle fall for meg, så kansellerer lett-drikker (brus og saft med kunstig søtning) fjerning av sult-følelsen av Ozempic. Så nå må jeg bare få avvent meg å drikke sånt, så kanskje jeg klarer å gå mere ned. Stoppet jo helt opp på ca 20kg. Anonymous poster hash: 73c13...d0a Lenke til kommentar
Woff Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Nå er det Mounjaro det handler om! Fint at de kan skrive om andre typer enn Ozempic og Wegovy også da! https://sol.no/nyheter/godkjenner-fedmemedisin-mot-sovnapne/82456700 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå