Spillredaksjonen Skrevet 16. juni 2023 Del Skrevet 16. juni 2023 Anmeldelse: Amnesia: The Bunker Frictional Games gjør det de kan best, med en ny vri. Les hele saken på Gamer.no» 2 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 17. juni 2023 Del Skrevet 17. juni 2023 Høh, forventet lavere. Så fort man får oversikt over monsteret er hele greia bare et forutsigbart slag med sjakk. I starten var horroren egentlig som en følge av uoversiktlighet. Man vet ikke hva man gjør galt, og man kan bli drept når som helst. Historien var helt borte, det samme var stemningen. Jeg tenkte at de burde fjerne Amnesia navnet fra dette spillet. Penumbra, amnesia, og soma står som tre helt særegne mesterverk hos meg. Dette nye var mer arcade preget med frictional games mekanikker. 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 17. juni 2023 Del Skrevet 17. juni 2023 Enda et lommelykt spill! zzzzz... Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 6. oktober Del Skrevet 6. oktober (endret) Rett og slett et herlig spill. Måtte starte på den letteste vanskelighetsgraden fordi jeg lar meg lett skremme. Dette spillet blir et godt nummer to bak Alien: Isolation for min del. Btw; følg videoene til TheRadBrad. Da lærer du hvordan spillet ikke skal spilles Endret 6. oktober av Boing_80 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå