Spillredaksjonen Skrevet 16. juni 2023 Del Skrevet 16. juni 2023 Annonse: Bygg fornøyelsesparken du alltid har drømt om I Park Beyond blir du utnevnt som sjefsarkitekt og visjonær i et fornøyelsesparkselskap som har sett sine bedre dager. Det blir opp til deg å ta selskapet til en ny storhetstid. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
kosepote Skrevet 21. juni 2023 Del Skrevet 21. juni 2023 Spillet ser sjukt kult ut :-) Jeg kommer til a lage en hjerteformet valentinespark. En spooky halloween park Enforvirrende park hvor gjestene sannsynligvis sliter med å finne veien ut igjen, akkurat slik som i theme park, roller coaster tycoon, planet coster har gjort for tidligere generasjoner :-) Lenke til kommentar
GreenLars Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 En park der alt er kaos, og hvor alle attraksjoner er farlige! Kun for de fryktløse 😎 Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 27. juni 2023 Del Skrevet 27. juni 2023 Jeg hadde lagd en park der alle må gjennom matstands først og deretter i kø for å ta første attraksjon. For å komme ut av parken må man gjennom alle attraksjonene først. Ser for meg at det blir som theme hospital om man ikke bygde toaletter; en real grisefest altså 🤡 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå