ilpostino Skrevet 16. juni 2023 Del Skrevet 16. juni 2023 I går skiftet jeg ut spottene på badet med white ambiance Philips HUE og koblet disse til en bevegelses-sensor slik at lyset skrus på automatisk når man går inn i badet. Jeg har en "fordypning" i veggen bak doen hvor det står en plante. Spot-pæren over denne er color ambience, og det virker som at innstillingene til bevegelsessensoren setter samme farve på alle lyspærene uansett. Jeg ar skilt ut pæren i et eget rom og koblet den til en scene som gir cirka farven jeg kunne tenke meg. Antageligvis bure jeg valgt white ambiance på alle pærene for å gjøre det enkelt for meg selv. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 16. juni 2023 Del Skrevet 16. juni 2023 Kan vel lage en enkelt scene med alle lysene samlet og stilt inn slik du ønsker, og så legge denne scenen til bevegelsessensor? Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 16. juni 2023 Del Skrevet 16. juni 2023 Iki skrev (1 time siden): Kan vel lage en enkelt scene med alle lysene samlet og stilt inn slik du ønsker, og så legge denne scenen til bevegelsessensor? This is the way Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2023 Iki skrev (9 timer siden): Kan vel lage en enkelt scene med alle lysene samlet og stilt inn slik du ønsker, og så legge denne scenen til bevegelsessensor? Jeg tror ikek jeg har tenkt over den løsningen, men skal teste. Takk for tips. Gir oppdatering når jeg har testet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå