SirHartge Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 KALD TUBORG! INGEN over, ingen ved siden av Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 KALD TUBORG! INGEN over, ingen ved siden av Jo kald carlsberg er også konge...les da dansk carlsberg...ikke den tappet av ringnes. Men best minner med kald tuborg på roskilde i sommer og ei dame fra tønsberg... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Pepsi Cola er den eneste drikken. Damn right. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Pepsi Cola er den eneste drikken. Damn right. Nå synes jeg du skal tenke deg litt lengre om. Pepsi kan ikke måle seg mot Coca Cola. Lenke til kommentar
zed Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Pepsi Cola er den eneste drikken. Damn right. Jeg HÅPER og BER om at ironi er en fin båt ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg HÅPER og BER om at ironi er en fin båt ? Ironi er en fin bil, ikke en fin båt. Nå synes jeg du skal tenke deg litt lengre om. Pepsi kan ikke måle seg mot Coca Cola. Smaken er som baken.. delt (og din stinker, tihi). Nei, seriøst. Jeg foretrekker at Pepsi er en smule søtere enn Coca cola. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Smaken er som baken.. delt (og din stinker, tihi). Nei, seriøst. Jeg foretrekker at Pepsi er en smule søtere enn Coca cola. FEIL. Min rumpe er lekker! Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Pepsi Cola er den eneste drikken. Damn right. Antichrist... Så dere fakta på forrige lørdag? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Coca Cola Pepsi er FOR søtt, men er gost en gang iblant Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 For fest: Øl (tuborg, cb, arendals) For hverdags: Vann Leskedrikk som ikke er vann: Meierienes fersken is-te Sprudlevann: Fanta Blandevann: Schweppes grape soda. bfisk Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 KALD TUBORG! INGEN over, ingen ved siden av Skål! Lenke til kommentar
elaijt Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 kaffe, sprite, iskaffe, hjemmelaget limonade (PM meg for oppskrift) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Iskald Coca Cola og iskald pils. Ikke noe sånn fancy mote-iste-kaffe-greier... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Pils og vann, passer til de fleste anledninger. Lenke til kommentar
kenny Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ringnes - 100 000 alkoholikere kan ikke ta feil. Men vann og melk er jo selvfølgelig ikke å forakte. Brus derimot er oppskrytt. Ikke nok med at det ikke slukker tørsten, man blir ikke beruset heller. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ringnes - 100 000 alkoholikere kan ikke ta feil. Alkoholikere drikker Tuborg eller Borg de, med mindre de er steinrike Lenke til kommentar
adawen Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg var addicted til Aquarius i sommer. Og melk. Drikker sykt mye melk! *yum* .. nå ble jeg tørst. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Beste drikken er jo Cola uten tvil! Det ville hvert umoralsk å drikke noe annet, som f.eks Pepsi Vann er et godt alternativ, noen ganger smaker det rett og slett best med Vann Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg var addicted til Aquarius i sommer. Og melk. Drikker sykt mye melk! *yum* .. nå ble jeg tørst. Melk er digg! Drikker melk når jeg kommer hjem fra fylla, dagen der på , hver morgen, hver kveld. Melk er bare så digg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå