Togo Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Skal jeg gidde å stå opp tidlig i morgen for å dra på skole eller skal jeg sove lenge? Vi har bare kjedlige fag der vi ikke lærer noe nytt uansett. Så... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ikke skole veeel.... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Dra på skolen du gutten min. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Det er helt OK å ligge i sengen, må si det ja... Har mekket nettverk i omtrent 3 timer nå, så jeg trenger en laaang og velfortjent søvn Noen innvendinger? Og hvilken melding skal eventuelt brukes i meldeboka denne gangen? Endret 13. januar 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 At du fikk støt, vel. Du er seff så pingle at du ikke har kommet helt til hektene... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 At du fikk støt, vel. Du er seff så pingle at du ikke har kommet helt til hektene... Hehe, nah. Jeg stakk vekk fra skolen 4 timer i dag for å dra på sjokoladefabrikk (Nidar) - og da sa jeg at jeg hadde vondt i hodet og var kvalm så jeg stakk Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det er skammelig lett å si at man er dårlig og dra hjem på skolen, sier jeg har vondt i huet eller kvalm etc, deretter bærer det hjem til kopekassa Vi har enkelte lærere på skolen som er lette å komme i godtonen med Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Det er skammelig lett å si at man er dårlig og dra hjem på skolen, sier jeg har vondt i huet eller kvalm etc, deretter bærer det hjem til kopekassa Vi har enkelte lærere på skolen som er lette å komme i godtonen med Jepp, samme her. Jeg har studiedag på torsdag også. Fy ****** hvor lat jeg er Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jepp, samme her. Jeg har studiedag på torsdag også. Fy ****** hvor lat jeg er Skal love deg du er ikke latere enn meg Det er helt deprimerende å tenke på. Men uansett hvor mye jeg tenker på det så er jeg for lat til å gjøre noe med det Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg vet bare at jeg ikke har skole i morgen... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg vet bare at jeg ikke har skole i morgen... Ikke jeg heller. Ikke i over i morgen heller. Ikke i neste uke.. ikke om en måned.. ikke om flere måneder. HIHI! Jeg skal visst ikke på skolen, jeg Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg vet bare at jeg ikke har skole i morgen... Ikke jeg heller. Ikke i over i morgen heller. Ikke i neste uke.. ikke om en måned.. ikke om flere måneder. HIHI! Jeg skal visst ikke på skolen, jeg Nope samme her. Ferdig med den greia 5 år siden...Åhhh herlig å kunne si det Lenke til kommentar
allyse Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hehe. Morsommere å være ferdig med hele skole-saken jah. Bedre slik det er nå hvor jeg kan sove litt lengre om morgenen før jeg begynner å jobbe elns Lenke til kommentar
Togo Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Det ble visst ingen skole. Well, better make the most of it... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 haha.. Dropper skolen pga at du satt og rotet med datamaskinen natten før.. Jeg har ikke tall på alle gangene jeg har gjort det. Har sovet i 3timer for også gått på skolen. Dog jeg trenger noe og drikke\spise på for og holde meg våken. Og helst frisk luft. Jeg synes det er greit og gå på skolen jeg.. Når man kommer igang med oppgavene så er det faktisk ganske morsomt Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Så sent som forje fredag da sov jeg heeeeele skoledagen jeg.. Ikke normalt til meg og vere men jeg var så forferdelig trøtt og når mamma kom og vekket meg i halv ti tiden så gadd jeg lissågodt ikke og stå opp.. så jeg sov videre jeg og sto ikke opp før i 6 tiden på kvelden... da hadde jeg sovet i sikkert 14-15 timer... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Så sent som forje fredag da sov jeg heeeeele skoledagen jeg.. Ikke normalt til meg og vere men jeg var så forferdelig trøtt og når mamma kom og vekket meg i halv ti tiden så gadd jeg lissågodt ikke og stå opp.. så jeg sov videre jeg og sto ikke opp før i 6 tiden på kvelden... da hadde jeg sovet i sikkert 14-15 timer... Hehe, noe av det samme har skjedd meg, bare at jeg la meg for å sove når jeg kom hjem fra skolen og våknet når jeg skulle dra på skolen dagen etterpå. Edit: Jeg la meg for å sove rundt 1500 og våknet 0700 ganske uthvilt. Endret 14. januar 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ikke skole..!! skulk resten av året du..!! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Ikke skole..!! skulk resten av året du..!! Nei, nå har jeg fått nok av skulking. Fikk vite i dag at lærern har fått nyss i at jeg dro på nidar i går sammen med en annen klasse. Jeg og han andre som dro får nedsatt orden, møte med rektor og møte med foreldre. Jaja, sjokoladen var i det minste god da.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 å droppe ut fra skolen er mindre lurt.. å ta seg friår er heller ikke smart, tror det blir TUNGT å starte igjen på skolen da ja.. jeg har mange ganger hatt lyst til å si jeg var sjuk om morran, for det er det værste jeg veit å stå opp tidelig. men skal en bli noe må en jobbe for det, enkelt å greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå