frowe Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 lurer på om noen vet om noen bra mp3 spillere til pc,n som man kan laste ned gratis?? og som er brukervenlige Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 lurer på om noen vet om noen bra mp3 spillere til pc,n som man kan laste ned gratis?? og som er brukervenlige om du tenker på en mp3spiller til PC'en kan jeg på det varmeste anbefale iTunes har topp 25 spilte sanger funksjon topp 10 rated og diverse andre smart playlists. jeg synes den er mye bedre enn WMP Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Enig med overstående eksempler Lenke til kommentar
frowe Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 lurer på om noen vet om noen bra mp3 spillere til pc,n som man kan laste ned gratis?? og som er brukervenlige om du tenker på en mp3spiller til PC'en kan jeg på det varmeste anbefale iTunes har topp 25 spilte sanger funksjon topp 10 rated og diverse andre smart playlists. jeg synes den er mye bedre enn WMP Takker da skal jeg prøve det Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 iTunes er best, men winamp er jo mye mindre og lettere å bruke sånn ellers liksom.. Bruker winamp mest selv, selvfølgelig 2'ern.. Lenke til kommentar
frowe Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 iTunes er best, men winamp er jo mye mindre og lettere å bruke sånn ellers liksom.. Bruker winamp mest selv, selvfølgelig 2'ern.. ja ok, har bruker som oftest Windows media player jeg, men hadde lyst til å bruke noe annet nå, da jeg bruker pc'n til å spille musikk på fester o.l har jo også winamp, har ikke alle det Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 WinAMP starter fortere og tar opp mindre ressurser. Velg versjon 2.x og ikke 3.x eller 5.x - de er trege og bloatede, spesielt på litt eldre maskiner (over ett-to år gamle). PS! Payne (wow, leet spelling - det var tøft i 1989 da vi andre drev med det), hva er vitsen med å legge inn et innlegg som bare sier "Jeg er enig" - hva har det for verdi? Hvis du ikke har noe fornuftig å si så la heller vær med å si noe som helst. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 winamp 5 tar vel ikke noe mer systemressurser enn itunes? den har også mange ekstra funksjoner som 25 mest spilte, aldri spilte, media library, nett radio, nett tv, osv. synes denne er like god som itunes (noe ikke treern var). skal du ha en enkel en må du gå for winamp 2.x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå