hox Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Kjøpte for noen dager siden en clas ohlson mikrofon til 79 kr, slik med en høyttaller og mikrofon. Den fungerte utmerket de første dagene, men nå plutselig så har den en plagsom konstant støy i bakgrunnen. Hva kommer dette av? Er det mikrofonen eller pcen? Jeg bruker den på en bærbar pc, men det har vel ingenting med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Kjøpte for noen dager siden en clas ohlson mikrofon til 79 kr, slik med en høyttaller og mikrofon. Den fungerte utmerket de første dagene, men nå plutselig så har den en plagsom konstant støy i bakgrunnen. Hva kommer dette av? Er det mikrofonen eller pcen? Jeg bruker den på en bærbar pc, men det har vel ingenting med saken å gjøre? er vel kanskje en grunn til at den kostet 79 kr, om jeg skal tippe tror jeg det er mikken.. kan du ikke teste de forskjellige delene hver for seg? f.eks. koble mikken til en annen pc? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Har kjøpt mikrofon fra Clahsern ved et par anledninger. De har aldri støyet noe særlig, men etter å ha gått i gulvet X antall ganger har de gitt opp. Nå får jeg ikke en lyd ut fra noen av dem. Moralen er: vil du ha kvalitet, gå litt opp i pris... Endret 14. januar 2004 av Jvla Halvsame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå