hedde Skrevet 13. juni 2023 Del Skrevet 13. juni 2023 Vindusheis virker feil vei på høyre bakør. Noen som hvet hva som har skjedd??? Lenke til kommentar
Hollabaloo Skrevet 13. juni 2023 Del Skrevet 13. juni 2023 hedde skrev (36 minutter siden): Vindusheis virker feil vei på høyre bakør. Noen som hvet hva som har skjedd??? Så den ene dagen så virket vindusheisen rett vei, og den neste så virket den feil vei? Er det noen som har jobbet på bilen den siste tiden som kan ha montert vindusknappen feil? Opplever du andre feil med høyre bakdør, som f.eks. trøbbel med låsing? 1 Lenke til kommentar
hedde Skrevet 14. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2023 Nei den var sånn når den ble kjøpt. Knappen i førerdør virker også feil vei på samme bakrute. Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 Noen har åpnet opp inn i bakdøren, og koblet feil ledningene der sannsynligvis, siden samme feilen går igjen i to forskjellige styringsbrytere. Ev. en jordingsfeil der. Lenke til kommentar
Hollabaloo Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 Selve bryteren har en kobling med spor som sikrer at man kobler riktig (i motsetning til min gamle bil hvor man faktisk kunne koble bryteren feil vei), så akkurat det skal jo være greit: Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 Hollabaloo skrev (3 timer siden): Selve bryteren har en kobling med spor som sikrer at man kobler riktig (i motsetning til min gamle bil hvor man faktisk kunne koble bryteren feil vei), så akkurat det skal jo være greit: Klar over det, men folk har rotet med ledningnettet før, og laget seg egne koblinger. Høres nesten sånn ut her. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 Dette problemet har jeg hatt inne før og jeg skjønte ikke en dritt av det. Jeg landet på at det hadde noe med koding å gjøre, men disse motorene kommer ferdig kodet og du må kjøpe ny orginal del til 3800,- for å prøve. Høgger del ga samme resultat. Prøvde å kryssbytte hoveddriver/panel førerdør, men det hjalp eller ikke. Løste det omsider på denne måten. 2 Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 "Det bare skjedde" etter at bilen var tom for strøm, og det er noe trolldom rundt denne feilen her. Lenke til kommentar
hedde Skrevet 15. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2023 Mekker`n skrev (1 time siden): Dette problemet har jeg hatt inne før og jeg skjønte ikke en dritt av det. Jeg landet på at det hadde noe med koding å gjøre, men disse motorene kommer ferdig kodet og du må kjøpe ny orginal del til 3800,- for å prøve. Høgger del ga samme resultat. Prøvde å kryssbytte hoveddriver/panel førerdør, men det hjalp eller ikke. Løste det omsider på denne måten. Der der må prøves. Takk takk😊😊 Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 20. september 2023 Del Skrevet 20. september 2023 Det er en funksjon som skal hindre at noen blir klemt mellom rute og dørkarm denne kalibreringen detter ut ved strøm tap eller batteri skifte når du ønsker å ta vinduet opp går det automatisk ned igjen. Trykk bryteren ned til vinduet er helt nede, trykk deretter bryteren ned en gang til, deretter trykk og hold bryter for å heise vindu til topp posisjon, slipp opp bryteren og trykk opp en gang til da skal det være iorden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå