Gå til innhold

Endelig har Dyson tatt til fornuft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går det ikke an å få en modell som kun suger jævlig bra (air watt?), foran, bak og ved sidene av munnstykke, som kun har batteri på 15-20min så den ikke blir så tung? Den må også være smidig nok til å komme under en enkelt sofa. 

Veldig mange har ikke 2 etasjers 4roms enebolig, men en leilighet på ca 70kvadrat. 

Synes dette nye flaggskipet minner mer om et helt lasteskip. 

Lenke til kommentar
itgrevelin skrev (2 minutter siden):

Går det ikke an å få en modell som kun suger jævlig bra (air watt?), foran, bak og ved sidene av munnstykke, som kun har batteri på 15-20min så den ikke blir så tung? Den må også være smidig nok til å komme under en enkelt sofa. 

Foran, bak og ved siden? Hva mener du?

"Jævlig bra suging" er nettopp det denne gjør. Den varer rundt 10 min på maks, så værsågod. Med dagens teknologi er dette det letteste og minste du får.

Lenke til kommentar
Dubious skrev (10 minutter siden):

Dyson ser ut som billige kina-produkter laget for å se ut som premium produkt.

Hvorfor ikke bare lage den svart uten "gull"detaljer?

De har hatt dette særegne designet i alle år. Nå er de relativt nye i Norge, men designet er veldig utbredt i USA. Kommer neppe til å skifte. Jeg liker heller ikke disse skrikende fargene, men synes hvertfall denne er den minst stygge:

image.png.2244f01d9f6e900ecd157722c9270aaa.png

  

Salvesen. skrev (6 minutter siden):

Aldri irritert meg over dette. Har irritert meg mer over batteri og pris. 

Har dog fått byttet batteriadapter til ryobi kompatibel kobling slik at jeg kan bytte batteri uten noe stress. 

  V15 og de Gen5 jeg gadd å sjekke kommer med 2 batteri nå hvertfall.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...