Diskusjon.no Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 Tusenvis av Reddit-kanaler går i svart, og blir satt til privat av moderatorer i protest mot endringer som kan ramme…Les hele artikkelen på Tek.no her 1 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 Spennende å se hvordan det går. Har en følelse av at Reddit ikke kommer til å bry seg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 (endret) Reddit prøver i alle fall å ikke bry seg, men kanskje bli de økonomiske konsekvensene store nok til at det skjer noe. Jeg tenker sjefen burde stikke. Og så burde de kutte i antall ansatte. Få inn noen som vil drifte Reddit på måten det burde gjøres. Litt som en Wikipedia eller annet nettsted som anerkjenner at de først og fremst bare et skall for den virkelige verdien som er det brukerne bidrar med. Reddit-ledelsen har ikke gjort noe som helst for å gjøre ting bedre i de 10 årene jeg har vært der. Kun gått inn for å bli mer og mer lik facebook og det har ødelagt Reddit. Endret 12. juni 2023 av Comma Chameleon 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 I løpet av noen dager så har folk glemt alt dette. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 Blir vel bare lagd nye subreddits som folk flokker til istedet. Tror plattformen har nok av brukere som ikke bryr seg nevneverdig. Jeg surfer rundt der i dag jeg og har allerede finni meg aktive alternativer til dem "store" subbene jeg pleide å delta i. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 Lista på Reddit har blitt kort... halvparten av de jeg følger er borte. Ødelegger jo bare for seg selv. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 Reddit er nok døande frå før. Berre alt maset om å laste ned mobilappen eller logge seg inn er nok til at det går lengre og lenge tid mellom kvar gong eg les noko på reddit. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 Dubious skrev (1 time siden): I løpet av noen dager så har folk glemt alt dette. Nei, for den 1. juli så dør tredjeparts-apper og bots vil vel slutte å funke hvis de krever en betalt API-key for å bruke apiet. De som kun lever i memes-grupper og bruker den offisielle appen vil sikkert fortsette, men mange av oss slutter å bruke reddit på telefonen. Og forsvinner old.reddit.com så sletter jeg kontoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå