oxygen_zzz Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 for dere som har to eller flere operativsystemer på PC-en, hva er den ultimate nedtelligstida før default starter?? :grin: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Verdien skal vere så liten som overhodet mulig. Tenk på en reaksjonstid på ca 2 sek, og så må du utføre handlinga, det tar ca 1,5 sek. Så 4 eller 5 sekunder er best. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 5 ja. Noen ganger lurer maskinen deg, og viser ikke valgmenyen før det har gått 2-3sek. Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 hva med å ikke ha tidstelling? at den bare stopper opp og venter på svar er jo det ultimate. Hvertfall hvis du når menyen så raskt som jeg gjør. Det tar tre sekunder fra jeg trykker på strømknappen til menyen er der... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 jeg har 10 sekunder fordi jeg må ha litt tid til å tenke meg, dessuten er det morsomt å skifte valg akkurat i siste sekund ( er litt påvirka av action filmer ja ) Dessuten er det et valg om å være seriøs eller ikke, fordi et operativsystem bruker jeg bare til spill, mens de andre bruker jeg til serøse ting ala skole jobb, epost osv mvh nerd-light Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 hva med å ikke ha tidstelling? at den bare stopper opp og venter på svar er jo det ultimate. Hvertfall hvis du når menyen så raskt som jeg gjør. Det tar tre sekunder fra jeg trykker på strømknappen til menyen er der... Hvis du setter den på -1 eller var det -0 , så vil den ikke telle i det heletatt Dette må gjøres rett i boot.ini filen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå