Delvis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det er en film jeg er ute etter som Bud Spencer spilte i. Tror det var en amr. film med amr. skuespillere og Charles bronson(tror jeg eller var det Clint..?) i hovedrollen. Den er antakelig fra 70 tallet, det var en "seriøs" film og altså ikke sånn morogreie som Spencer ellers spiller i, og så tror jeg det var fra den amr. borgerkrigen eller noe mexikanske greier husker de brukte sånne gatlin guns. Noen som har peil hva jeg tenker på? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 jeg aner ikke, men prøv www.imdb.com siden du kan navna på skuepillerne så skal det ikke være så vanskelig Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Jo er klar over den, det er bare det at disse har spilt så mange filmer at det blir mye å lete i så jeg tenkte jeg skulle gjøre noe lurere - spørre her. Sikekrt noen som vet det Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Jeg må nok skuffe deg. Bud Spencer har etter et lite søk på imdb aldri vært i samme film som verken Clint Eastwood eller Charles Bronson desverre. Så du må nok leite litt mere. Men for å være helt ærlig så høres det veldig kjent ut. Edit: IMDB - Bud Spencer så er det jo bare å gå titte. Edit 2: IMDB - navn søk bare legg inn navnet til BS, og til han du tror det kan være så vil den finne filmer som de har spilt sammen i. PS! Ikke legg inn navnet til Terence Hill for da har du en liten jobb forand deg . Endret 14. januar 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Søkte i går og fant ikke noe jeg heller. Men at filmen fins VET jeg etter som jeg så den selv på kino en gang i tiden. Det jeg er usikker på er de andre skuespillerne. Det var en av eller flere slike kjente amrekanske og jeg tror hvertfall Charles Bronson var en av dem men er ikke helt sikker. Det er mulig George Kennedy spilte der også. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det er ikke The Dirty Dozen fra 1967 du snakker om der er både Charles Bronson og George Kennedy er med? Det er vel det nærmest jeg kommer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Det er ikke The Dirty Dozen fra 1967 du snakker om der er både Charles Bronson og George Kennedy er med? Det er vel det nærmest jeg kommer. Åneida. Kjenner godt til den og det er ikke det. Det er som sagt en westernfilm som jeg TROR hadde noe med den amr. borgerkrigen og noe mexikanske greier å gjøre. Den som garantert er med der er altså Bud Spencer(var ikke i Dirty dozen) de andre er jeg som sagt usikker på. Ser klart for meg en scene mot slutten(tror jeg) der Bud spencer og altså enten Chales B. eller Clint sitter oppi noen fjellsider og skyter med gatlin guns (sånn maskingevær som man sveivet) og meiet ned hundrevis av fiender nedenfor(meksikanere tror jeg) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg er klar over at Bud Spencer ikke var med i The Dirty Dozen, men det var den ene filmen som hadde noen av de skuespillerne du nevnte som kanskje var med. Men jeg er ganske sikker på at jeg har sett denne filmen, det er noe som er veldig kjent med det du sier skjer i filmen. Så jeg begynner å bli litt sur og grinete for at jeg ikke finner ut vilken film dette er. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Da er vi to som vil ha rede på dette Jeg SKAL vite det, og derfor kan jeg tenke meg å premiere den som finner det ut med en DVD Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Har funnet den selv. Den heter: Massacre at Fort Holman . Beskrivelsen stemmer, og det er nok Telly Savalas jeg har forvekslet med Charles Bronson. Det demrer nå Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Da vant du en valgfri DVD . Denne filmen må jeg ha sett en eller annen gang. Beskrivelsen på imdb er høres såpass kjent ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå