Spillredaksjonen Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Steampunk-skytespill lar deg manipulere tid for å styrte overklassen Clockwork Revolution er det neste spillet fra Wasteland-utvikleren. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 En av mine favorittannonseringer fra showet til Xbox i år. WRPG i en Dishonored/Bioshock-aktig setting høres konge ut. 2 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Likte Xbox sitt show i år jeg. Mye jeg vil teste, men var litt mye video og ikke gameplay. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 Blir det FPS? Likte wasteland 3 veldig godt, hadde digget samme type gameplay Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 barezell skrev (5 timer siden): Blir det FPS? Likte wasteland 3 veldig godt, hadde digget samme type gameplay Det blir first person wrpg. Nærmeste sammenligningen blir kanskje The Outer Worlds / Fallout iblandet litt Bioshock? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 Mr. Pants skrev (24 minutter siden): Det blir first person wrpg. Nærmeste sammenligningen blir kanskje The Outer Worlds / Fallout iblandet litt Bioshock? Hva står w i wrpg for? 😂 Kan bli kult uansett selvsagt, men synes skjeldent disse i første person leverer. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 barezell skrev (2 minutter siden): Hva står w i wrpg for? 😂 Kan bli kult uansett selvsagt, men synes skjeldent disse i første person leverer. Western Western RPG - TV Tropes Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 Mr. Pants skrev (2 timer siden): Western Western RPG - TV Tropes Ja, hvorfor ikke 😛 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå