GĂ„ til innhold
đŸŽ„đŸŽ…â„ïžGod Jul og Godt NyttĂ„r fra alle oss i Diskusjon.no ×

tips til boksesekk

Anbefalte innlegg

Hei😁

Skal kjÞpe meg boksesekk for Ä trene litt kondis og fÄ ut litt stress. Ønsker Ä kjÞpe meg en sekk som ikke er alt for lett og som ikke blir Þdelagt med en gang. Har lest litt pÄ nett, men blir ikke helt enig med meg selv.

Noen som har noen tips Ă„ komme med. Maxpris tenker jeg er 2000-3000, men om jeg kommer unna med halvparten er det best.

Takk😁

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjÞpte denne for noen Är siden, som har gjort nytten. Husker ikke hvilken forhandler jeg brukte. Tror det ble rundt 2 000 kr etter frakt. Den mÄtte sendes med lastebil, sÄ alt i alt veldig rimelig pris. Du vil trenge slaghansker ogsÄ, om du ikke allerede har dette.

Anskaffelse av sekk er enkelt. Å fĂ„ hengt den opp er verre. Men dette finner du sikkert en lĂžsning for.

Lenke til kommentar
nightowl skrev (15 timer siden):

Jeg kjÞpte denne for noen Är siden, som har gjort nytten. Husker ikke hvilken forhandler jeg brukte. Tror det ble rundt 2 000 kr etter frakt. Den mÄtte sendes med lastebil, sÄ alt i alt veldig rimelig pris. Du vil trenge slaghansker ogsÄ, om du ikke allerede har dette.

Anskaffelse av sekk er enkelt. Å fĂ„ hengt den opp er verre. Men dette finner du sikkert en lĂžsning for.

Takk for tips. Den sÄ veldig grei ut!

Det med frakt er det verste, fant en annen sekk jeg likte, men var 1000 kr i frakt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...