saywhat Skrevet 14. juni 2023 Del Skrevet 14. juni 2023 9 hours ago, elveleiet said: Vil det funke å strømme dette til xbox one eller må jeg kjøpe en series s? Noen erfaringer med stabilitet på xbox cloud gaming? Har bare prøvd det litt. Følte det var en liten inputlag som gjorde skytespill litt klønete. Du kan eventuelt signe opp for en måned og prøve xcloud på et annet spill og se hvordan det er? Fallout 4 vil kanskje være det nærmeste du kommer. Hvis du ikke føler det fungerer, bør du kanskje investere i en ny konsoll? Lenke til kommentar
elveleiet Skrevet 14. juni 2023 Del Skrevet 14. juni 2023 saywhat skrev: 9 hours ago, elveleiet said: Vil det funke å strømme dette til xbox one eller må jeg kjøpe en series s? Noen erfaringer med stabilitet på xbox cloud gaming? Har bare prøvd det litt. Følte det var en liten inputlag som gjorde skytespill litt klønete. Du kan eventuelt signe opp for en måned og prøve xcloud på et annet spill og se hvordan det er? Fallout 4 vil kanskje være det nærmeste du kommer. Hvis du ikke føler det fungerer, bør du kanskje investere i en ny konsoll? Takk. Det var det jeg fryktet. Enda godt feriepenga ikke er brukt opp enda :) 2 Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 elveleiet skrev: saywhat skrev: 9 hours ago, elveleiet said: Vil det funke å strømme dette til xbox one eller må jeg kjøpe en series s? Noen erfaringer med stabilitet på xbox cloud gaming? Har bare prøvd det litt. Følte det var en liten inputlag som gjorde skytespill litt klønete. Du kan eventuelt signe opp for en måned og prøve xcloud på et annet spill og se hvordan det er? Fallout 4 vil kanskje være det nærmeste du kommer. Hvis du ikke føler det fungerer, bør du kanskje investere i en ny konsoll? Takk. Det var det jeg fryktet. Enda godt feriepenga ikke er brukt opp enda :) Du kan finne en Xbox Series X godt under utsalgspris på Finn.no 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 No Man's Sky med større budsjett. Tipper dette blir middelmådig at best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå