Spillredaksjonen Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Obsidians svar på Skyrim – Avowed – har fått ny trailer og slippår Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Felvinter Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Dette så ut som et helt annet spill enn det som ble annonsert for noen år tilbake. Grafikken er betydelig dårligere og designet er mye mer tegneserieaktig. Skuffende. Synes ikke det passer inn i verdenen fra Pillars. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Hvorfor hermer de etter bethesda? Outer words føles som en mod til Fallout og nå lager de en "Skyrim mod" kan de ikke gå in egen vei og gjøre noe helt nytt. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Spillet så deilig ut. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Angående overskriften: Exclusive: Avowed started as Obsidian's Skyrim, but evolved to focus on depth over breadth, 'where Obsidian really shines' | PC Gamer Synes det så ålreit ut. Jeg forventet aldri at Avowed skulle ha samme produksjonsverdi som et Bethesda RPG. Det viktigste her er at RPG systemene og storyen er bra. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Synes grafikken så rimelig dated ut, men det betyr ikke mest i en RPG. Kommer til å følge med, men ble på ingen måte imponert av det man fikk se her. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Felvinter skrev (1 time siden): Dette så ut som et helt annet spill enn det som ble annonsert for noen år tilbake. Grafikken er betydelig dårligere og designet er mye mer tegneserieaktig. Skuffende. Synes ikke det passer inn i verdenen fra Pillars. Enig, jeg merket det samme. det hadde vært interessant å lese mer om hvorfor du ikke synes det passer i Pillars (jeg kjenner ikke til det universet selv). forøvrig ikke fan av pistoler i medieval setting. 😕 Lenke til kommentar
Felvinter Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 maanemann skrev (55 minutter siden): Enig, jeg merket det samme. det hadde vært interessant å lese mer om hvorfor du ikke synes det passer i Pillars (jeg kjenner ikke til det universet selv). forøvrig ikke fan av pistoler i medieval setting. 😕 Pillars er forholdsvis mørkt og dystert. Første synet som møter det i en den første byen du kommer til er et tre med flere titalls hengte personer. Bare ser ikke ut som samme univers. Dette var mye lysere og tegneserieaktig. 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 Felvinter skrev (18 timer siden): Pillars er forholdsvis mørkt og dystert. Første synet som møter det i en den første byen du kommer til er et tre med flere titalls hengte personer. Bare ser ikke ut som samme univers. Dette var mye lysere og tegneserieaktig. Takk for oppklaring! Var det laseraktige pistoler i de isometriske spillene også ? Lenke til kommentar
Felvinter Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 maanemann skrev (6 minutter siden): Takk for oppklaring! Var det laseraktige pistoler i de isometriske spillene også ? Laserpistoler nei? Noen enkle flint lock-aktige rifler, men ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 Felvinter skrev (6 minutter siden): Laserpistoler nei? Noen enkle flint lock-aktige rifler, men ikke noe mer enn det. Igjen takk! Synes det blir settingblanding, passer så mye bedre i scifi eller steampunk. Hva skal med bueskyttere da når skytevåpnenes era er der. Men de er ikke alene , f.eks Warcraft bryter på samme måte. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 maanemann skrev (2 minutter siden): Igjen takk! Synes det blir settingblanding, passer så mye bedre i scifi eller steampunk. Hva skal med bueskyttere da når skytevåpnenes era er der. Men de er ikke alene , f.eks Warcraft bryter på samme måte. Jeg vil tro at pil og bue passer bedre i stealth situasjoner f. eks. Godt mulig det tar lang tid å reloade flintlock pistolene også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå