Gjest fed40...cd5 Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 var ute på byen idag.😊 møtte en mann på en bar. Spurte hva han drev med han sa han var ambulansearbeider.😊noe skurret da han sa: bor i oslo, men jobber langt unna. Pga turnus er bedre i Lillehammer; så pendler til Lillehammer 6 dager i mnd. Trodde ikke på dette. 😊🤷🏼♀️ etterpå senere får jeg vite hans fornavn. Deretter når jeg kommer hjem og søker han opp, får se at han er utdannet siviløkonom. Han jobber til og med for et kjent økonomifirma. Han var ikke spesielt kjekk, helt ok. Men hvorfor juge om slikt? Er det slik at en ambulansearbeider vil tiltrekke flere kvinner? Og en siviløkonom er ikke den som kvinner vil ha. Anonymous poster hash: fed40...cd5 Lenke til kommentar
Gjest fed40...cd5 Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Virker som mange kvinner vil ha menn ifra nødetatene....🤣 Anonymous poster hash: fed40...cd5 Lenke til kommentar
Gjest dc4be...2ae Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Jeg vet om kvinner som lyver om lang realfaglig utdanning, og sier at de er sykepleier i stedet. Anonymous poster hash: dc4be...2ae Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 (endret) Har til og med hoert om de, som sier de har faatt, en doedelig sykdom, for aa spille paa sympatien. It's a jungle, out there! Endret 11. juni 2023 av Karltorbj Lenke til kommentar
Gjest bad7d...901 Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Det er ikke noe å bry seg om ? Bare gå å lev livet ditt videre, så finner du nokk drømme mannen din. Anonymous poster hash: bad7d...901 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Kanskje han prøvde å unngå golddiggers? 1 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå