Gjest a5bec...86d Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Hei . Jeg bor i borretslag hvor det er gamle rør. Det var tett i hovedstammen( rør) hovedstammen har borretslaget ansvar for å vedlikeholde. Det var tett med bind. Det startet under min leilighet eller den under. Jeg tror det startet under den andre leiligheten men hun valgte å ikke si at røret var tett å det forplantet seg oppover til meg. Jeg hadde bare bodd her 8 mnd da det skjedde. Han som spylte rørene sa dette hadde gått over flere år før det ble tett. Hvem har ansvar for skader på mitt bad? Anonymous poster hash: a5bec...86d Lenke til kommentar
Gjest a5bec...86d Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 De gikk inn i min leilighet å spylte fra sluket mitt. De holdt på i flere timer. Det forårsaket at badet mitt ble oversvømt av kloakk. Mitt gamle bad. Og det var like tett så gikk han i kjelleren å spylte ut proppen den veien. Jeg sitter her med bad som er ødelagt . Det er sprekker i fuger. Så da har det nok ikke vært helt tett membran. Hvem skal erstatte skadene på midt bad ? Anonymous poster hash: a5bec...86d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå